eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPostępowanie 39/2019 - Termomodernizacja wraz z przebudową budynków PSM I i II stopnia im. K. Kurpińskiego w Kutnie - zamówienie uzupełniające

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-04-29

Ogłoszenie nr 550084185-N-2019 z dnia 29-04-2019 r.

Warszawa: Postępowanie 39/2019 - Termomodernizacja wraz z przebudową budynków PSM I i II stopnia im. K. Kurpińskiego w Kutnie - zamówienie uzupełniające OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu:
PO IiŚ 2014-2020, Priorytet I - Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 4.3 - Wspieranie efektywności energetycznej, inteligentnego zarządzania energią i wykorzystania odnawialnych źródeł energii w infrastrukturze publicznego, w tym w budynkach publicznych, i w sektorze mieszkaniowym


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Artystycznej, Krajowy numer identyfikacyjny 10600070000000, ul. Mikołaja Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 42 10 621, e-mail sekretariat@cea.art.pl, faks 022 42 10 633.
Adres strony internetowej (url): www.cea-art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie 39/2019 - Termomodernizacja wraz z przebudową budynków PSM I i II stopnia im. K. Kurpińskiego w Kutnie - zamówienie uzupełniające
Numer referencyjny FS.2601.39.2019.KM

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych obejmujących: a) Wykonanie tynków wewnętrznych (budynek główny) - zgodnie z PK nr 4 z 18.09.2019 roku. b) Wykonanie sceny w technologii żelbetowej na parterze (budynek główny) - zgodnie z PK nr 4 z 18.09.2019 roku. c) Montaż rekuperatorów wewnątrzściennych (budynek główny) - zgodnie z PK nr 7 z 26.10.2019 roku. d) Montaż wycieraczki systemowej na wejściu głównym (budynek główny) - zgodnie z PK nr 8 z 25.03.2019 roku. e) Przebudowę schodów wejścia głównego na I piętro (budynek główny) - zgodnie z PK nr 8 z 25.03.2019 roku. f) Przebudowę schodów bocznych od strony elewacji zachodniej - drogi ewakuacyjnej z poddasza (budynek główny) - zgodnie z PK nr 8 z 25.03.2019 roku. g) Wykonanie i montaż przesłany drewnianej na szafkę elektryczną główną usytuowaną w części zachodniej na parterze (budynek główny) - zgodnie z PK nr 8 z 25.03.2019 roku. h) Wykucie wnęk pod grzejniki (budynek oficyny wschodniej) - zgodnie z PK nr 8 z 25.03.2019 roku. i) Montaż belki żelbetowej B1 oparcia dachu budynku (budynek gospodarczy) - zgodnie z PK nr 8 z 25.03.2019 roku. j) Obniżenie wieńca szczytowej ściany attykowej od strony elewacji wschodniej (budynek gospodarczy) - zgodnie z PK nr 8 z 25.03.2019 roku. k) Zmianę technologii wykonania posadzki wewnątrz budynku (budynek gospodarczy) - zgodnie z PK nr 8 z 25.03.2019 roku. l) Zamianę przemysłowego wentylatora dachowego na rekuperatory wewnątrzścienne (budynek oficyny zachodniej) - zgodnie z PK nr 8 z 25.03.2019 roku. m) Wyburzenie pomieszczenia łazienki - zmiana technologii wykończenia posadzi, ścian i sufitu pomieszczenia (budynek oficyny południowej) - zgodnie z PK nr 8 z 25.03.2019 roku. n) Wyburzenie schodów zewnętrznych (budynek oficyny południowej) - zgodnie z PK nr 8 z 25.03.2019 roku. o) Montaż kurtyn powietrznych wewnątrz pomieszczeń 0.01 na parterze oraz nr 1 na I piętrze (budynek oficyny południowej) - zgodnie z PK nr 8 z 25.03.2019 roku. p) Zamianę drzwi zewnętrznych zwykłych ba drzwi p.poż kl El30 (budynek oficyny południowej) - zgodnie z PK nr 8 z 25.03.2019 roku. q) Poszerzenie bramy wjazdowej na podwórze gospodarcze przy budynku oficyny wschodniej i budynku gospodarczym - zgodnie z PK nr 8 z 25.03.2019 roku. r) Montaż obudów grzejników we wszystkich pomieszczeniach we wszystkich budynkach - zgodnie z PK nr 8 z 25.03.2019 roku. s) Wyrównanie terenu przy podjeździe dla niepełnosprawnych i schodach zewnętrznych od strony elewacji południowo - zachodniej (budynek fili w Łęczycy) - zgodnie z PK nr 8 z 25.03.2019 roku. t) Wykonanie balustrady dla osób niepełnosprawnych przy podjeździe od strony elewacji południowo zachodniej (budynek filii w Łęczycy) - zgodnie z PK nr 8 z 25.03.2019 roku. u) Montaż nowej szafki gazowej (budynek główny) - zgodnie z PK nr 9 z 25.03.2019 roku. v) Dostawę i montaż przewodu sygnałowo - komunikacyjnego do pomp ciepła (budynek główny) - zgodnie z PK nr 9 z 25.03.2019 roku. w) Wykonanie instalacji c. o. rozdzielaczowej (budynek oficyny wschodniej oraz budynek filii w Łęczycy) - zgodnie z PK nr 9 z 25.03.2019 roku. x) Rezygnację z realizacji drenażu wokół budynku (budynek główny) - zgodnie z PK nr 9 z 25.03.2019 roku. y) Montaż opraw LED na scenie i pod schodami w holu (budynek główny) - zgodnie z PK nr 10 z 26.03.2019 roku. z) Wykonanie instalacji zasilającej rekuperatory (budynek oficyny zachodniej) - zgodnie z PK nr 10 z 26.03.2019 roku. aa) Wykonanie instalacji oświetleniowej poddasza nieużytkowego (budynek oficyny wschodniej) - zgodnie z PK nr 10 z 26.03.2019 roku. bb) Wykonanie instalacji sterowania i zasilania urządzeniami automatyki węzła i pomp ciepła (budynek oficyny wschodniej) - zgodnie z PK nr 10 z 26.03.2019 roku. cc) Wykonanie zasilania kurtyn powietrznych (budynek oficyny południowej) - zgodnie z PK nr 10 z 26.03.2019 roku. dd) Wykonanie instalacji elektrycznej oraz rozbudowa rozdzielnicy głównej TG (budynek fili w Łęczycy) - zgodnie z PK nr 10 z 26.03.2019 roku. ee) Wykonanie instalacji telefonicznej (budynek fili w Łęczycy) - zgodnie z PK nr 10 z 26.03.2019 roku. ff) Wykonanie instalacji HDMI projektorów (budynek fili w Łęczycy) - zgodnie z PK nr 10 z 26.03.2019 roku. gg) Wykonanie instalacji komputerowej LAN (budynek fili w Łęczycy) - zgodnie z PK nr 10 z 26.03.2019 roku. Prace będą realizowane w budynku Państwowej Szkole Muzycznej I i II stopnia im. K. Kurpińskiego w Kutnie, ul. Pałacowa 1, 99-300 Kutno oraz filia w Łęczycy, ul. Kaliska 46, 99-100 Łęczyca. 2. Realizacja zamówienia stanowi element towarzyszący procesowi termomodernizacji budynku w ramach realizacji zadania pn. "Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych państwowych placówek szkolnictwa artystycznego w Polsce" dofinansowanego ze środków UE w ramach PO IiŚ 2014-2020, Priorytet I - Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 4.3 - Wspieranie efektywności energetycznej, inteligentnego zarządzania energią i wykorzystania odnawialnych źródeł energii w infrastrukturze publicznego, w tym w budynkach publicznych, i w sektorze mieszkaniowym. 3. Uzasadnienie realizacji powyższych prac zostało zawarte w trzech protokołach konieczności wykonania robót dodatkowych nr 3, 4 orz 5 z dnia 31.03.2019 roku sporządzonych w ramach realizacji zamówienia w oparciu o umowę nr FS.2601.149.2017.KM z dnia 29.12.2017 roku. Na opis przedmiotu składają się, poza ustaleniami wynikającymi z w/w Protokołów konieczności: dokumentacja projektowa w zakresie uzasadnionym charakterem zlecanych robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zgodna z wymogami zawartymi w dokumentach stanowiących załącznik do umowy podstawowej, oraz przedmiary robót. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi.

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz.1986), dalej ustawą, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. Postępowanie 140/2017 - Termomodernizacja wraz z przebudową budynków PSM I i II stopnia im. K. Kurpińskiego w Kutnie. Jego przedmiotem było wykonanie robót budowlanych związanych z procesem termomodernizacji wraz z robotami towarzyszącymi. W dniu 11.10.2017 roku w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem 2017/S 195-399762 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu. W ogłoszeniu o zamówieniu (pkt VI.3), przewidziano udzielenie zamówienia podobnego: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do wysokości 30 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu robót budowlanych o podobnym charakterze. Podobny zapis zawarty został również w SIWZ. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 29.12.2017 r. Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane "KROL" Spółka z o. o. Spółka komandytowa (wcześniej Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Budowlano - Handlowe "KRÓL" Spółka Jawna) z Kłodawy. Niniejsze zamówienie polega na udzieleniu zamówienia podobnego - tego samego rodzaju zamówienia, co zamówienie podstawowe i do wysokości dopuszczonej zapisami ogłoszenia o zamówieniu i siwz. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Przedsiębiorstwo Budowlane "KROL" Spółka z o. o. Spółka komandytowa, , Bierzwienna Długa Kolonia ul. Cegielniana 1, 62-650, Kłodawa, kraj/woj. wielkopolskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.