Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-05-27
Og³oszenie nr 544401-N-2020 z dnia 2020-05-27 r.
Wojewódzki Szpital Zespolony: ¦wiadczenie us³ugi serwisu oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/Asseco Medical Management Solution (AMMS) w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Zespolony, krajowy numer identyfikacyjny
65007000000000, ul.
ul. Medyczna
19
,
09-400
P³ock, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
024 3646105, 3646330, e-mail
i.sadowska@wszplock.pl, faks
243 646 101,36.
Adres strony internetowej (URL): https://www.wszplock.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Samodzielny Pub liczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
https://www.wszplock.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.wszplock.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w postaci papierowej
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Wojewódzki Szpital Zespolony, ul.Medyczna 19, 09 - 400 P³ock, Sekcja Zamówieñ Publicznych pokój nr 32
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie us³ugi serwisu oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/Asseco Medical Management Solution (AMMS) w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
Numer referencyjny:
SZP.2910.8(22/ZP/20)2020.BK
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
tylko jednej czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: ¦wiadczenie us³ugi serwisu oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/Asseco Medical Management Solution (AMMS) w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
II.5) G³ówny kod CPV: 72.00.00.00 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Okre¶lenie warunku: Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li wykonawca sk³adaj±cy ofertê wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje minimum 2 us³ugi polegaj±ce na wykonaniu serwisu oprogramowania komputerowego o warto¶ci minimum: 100 000,00 z³ brutto ka¿da us³uga.
W przypadku us³ug okre¶lonych w innych walutach do przeliczenia warto¶ci bêdzie siê przyjmowa³o kurs NBP z dnia wys³ania og³oszenia o zamówieniu do publikacji, a je¶li w tym dniu nie og³asza siê kursu NBP to z dnia kolejnego, w którym dokonuje siê og³oszenia kursu.
2. Ocena warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o za³±czone do oferty o¶wiadczenia i dokumenty wymagane w SIWZ w systemie "spe³nia/nie spe³nia".
3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, musi wykazaæ, ¿e podmioty te spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ka¿dy z warunków okre¶lonych w pkt. 1.1 - 1.3 winien spe³niaæ co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Podano w pkt III.7
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Podano w pkt III.7
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Podano w pkt III.7
Podano w pkt III.7
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Zgodnie z pkt VIII SIWZ lit. B. Dokumenty lub o¶wiadczenia potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia - wymagane na wezwanie Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert 1. o¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu 1) wykaz zrealizowanych min. dwóch us³ug serwisów komputerowych wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert (przyk³adowy wzór - za³±cznik nr 6 do SIWZ) 2. o¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia - nie s± wymagane C. O¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia - wymagane w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp 1. o¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (przyk³adowy wzór - wg za³±cznika nr 4 do SIWZ); W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. D. Dokumenty lub o¶wiadczenia wymagane w przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp: 1. potwierdzaj±ce spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane w za³±czeniu do oferty 1.1. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ( przyk³adowy wzór wg. za³ nr 5 do SIWZ) 1.2. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu wraz z ofert±: - zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w za³±czniku nr 3 i 3a do SIWZ 2. potwierdzaj±ce spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane na wezwanie Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert 2.1. dokumenty w zakresie wskazanym w pkt. VIII B 1 SIWZ odpowiednio do potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu przez Wykonawcê, w zakresie, w jakim powo³uje siê on na zasoby ww. podmiotów, E. Dokumenty lub o¶wiadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcja , spó³ki cywilne) 1. potwierdzaj±ce spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane w za³±czeniu do oferty 1.1. o¶wiadczenie wskazane w pkt VIII A 1b niniejszej SIWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w zakresie wskazanym w pkt. VIII A 1b SIWZ 2. potwierdzaj±ce spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane na wezwanie Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert 2.1. dokumenty w zakresie wskazanym w pkt. VIII B 1 SIWZ odpowiednio, w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, 2.2. dokument wymagany w pkt. VIII C1 SIWZ (o ile nie zosta³ za³±czony w trybie opisanym w lit. C). F. inne dokumenty - wymagane w za³±czeniu do oferty: 1. Pe³nomocnictwo: a) O¶wiadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pe³nomocnictwo) upowa¿niaj±ce do podpisania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ, je¿eli osob± podpisuj±c± nie jest osoba upowa¿niona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru. Je¿eli pe³nomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawieraæ imienn± piecz±tkê wystawiaj±cego pe³nomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis). Je¿eli do³±czone do oferty ww. pe³nomocnictwo bêdzie w formie kopii, jego zgodno¶æ z orygina³em powinien po¶wiadczyæ notariusz.- dotyczy oferty sk³adanej w postaci pisemnej b) O¶wiadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji odpowiednio wykonawcy, podwykonawcy lub podmiotu trzeciego na zasoby którego powo³uje siê wykonawca (pe³nomocnictwo) upowa¿niaj±ce odpowiednio do podpisania oferty, po¶wiadczania za zgodno¶æ z orygina³em dokumentów przedk³adanych w postêpowaniu i sk³adania ewentualnych o¶wiadczeñ i wyja¶nieñ - je¿eli osob± podpisuj±c± nie jest osoba upowa¿niona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru. Forma z³o¿enia pe³nomocnictwa - jak dla z³o¿enia oferty. Dopuszcza siê z³o¿enie pe³nomocnictwa w postaci elektronicznej z elektronicznym po¶wiadczeniem zgodno¶ci odpisu z dokumentem ustanowienia pe³nomocnictwa opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza. - dotyczy oferty sk³adanej w postaci elektronicznej 2. Formularz oferty - wg za³±cznika nr 2 do SIWZ. G. Wymogi szczególne dot. sk³adanych dokumentów i skutki ich braku 1. Dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w dziale VIII SIWZ sk³adane s± zgodnie z postanowieniami dzia³u XV SIWZ. 2. Skutki braku z³o¿enia dokumentów, o¶wiadczeñ i pe³nomocnictw. - Brak jakiegokolwiek z o¶wiadczeñ i dokumentów z pkt. VIII A- E lub z³o¿enie dokumentu w niew³a¶ciwej formie lub tre¶ci (np. nie po¶wiadczone przez wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postêpowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. - Brak wymaganych dokumentów, o których mowa w pkt. VIII F SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. - Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt. VIII A1 SIWZ, o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania, o¶wiadczenia lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub do udzielania wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. - Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ wymaganych pe³nomocnictw albo z³o¿y³ wadliwe pe³nomocnictwa, zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 3. Dokumenty i o¶wiadczenia okre¶lone w SIWZ jako "wymagane na wezwanie Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert" nie musz± byæ do³±czone do oferty. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, z zastrze¿eniem art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, do ich z³o¿enia w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin p³atno¶ci faktur | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
INFORMACJA O DOPUSZCZALNO¦CI ZMIANY UMOWY 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± zgody obu stron oraz sporz±dzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci oraz zapewnienia zgodno¶ci z art. 144 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych. 2. Przewiduje siê nastêpuj±ce mo¿liwo¶ci zmiany umowy po podpisaniu przez obie strony stosownego aneksu do umowy w formie pisemnej polegaj±ce na: a) zmianie formy organizacyjno-prawnej stron, nazwy, siedziby lub podmiotów reprezentuj±cych pod warunkiem, ¿e pod wzglêdem prawnym nie prowadz± one do zmian stron umowy, b) zwiêkszeniu ilo¶ci zamawianych prac maksimum do 20 wizyt / 120 godz.. Powy¿sze bêdzie mo¿liwe w przypadku przekroczenia rocznej puli ilo¶ci dni wizyt / godzin prac zdalnych (tj. 12 m-cy x 8 wizyt =96 dni wizyt / 576 godz.) w okresie obowi±zywania umowy. W przypadku zwiêkszenia ilo¶ci wizyt/godzin prac zdalnych dopuszczalna bêdzie zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy w wysoko¶ci proporcjonalnej do wynagrodzenia, o którym mowa w niniejszej umowie w przeliczeniu na cenê 1 wizyty/ 1 godziny prac zdalnych. c) zmianie postanowieñ umowy w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci tzw. "si³y wy¿szej" tj. wydarzeñ i okoliczno¶ci nadzwyczajnych, nieprzewidywalnych, niezale¿nych od dobrej woli i intencji którejkolwiek ze stron umowy, które uniemo¿liwiaj± jednej ze stron wywi±zanie siê z postanowieñ zawartej umowy lub powoduj± ra¿±c± stratê dla którejkolwiek ze stron umowy. Gdy okoliczno¶ci "si³y wy¿szej" uniemo¿liwiaj± jednej ze stron umowy wywi±zanie siê ze swych zobowi±zañ umownych, strony umowy mog± rozwi±zaæ umowê w ca³o¶ci lub w czê¶ci bez odszkodowania. d) zmianie osób odpowiedzialnych za realizacjê przedmiotu zamówienia, e) wprowadzeniu zmian, których nie mo¿na by³o przewidzieæ lub zapobiec im w chwili zawarcia umowy, je¶li zapisy umowy uniemo¿liwiaj± wykonanie umowy w ca³o¶ci lub w czê¶ci, a których nie mo¿na by³o przewidzieæ przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci. 3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany umowy, z zastrze¿eniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku zmiany w obowi±zuj±cych przepisach prawa maj±cych wp³yw na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiaj±cego skutkuj±cej nie mo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu umowy. 4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany umowy, z zastrze¿eniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci (nie bêd±cych "si³± wy¿sz±"), gro¿±cych ra¿±c± strat±, których strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy; 5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany umowy, z zastrze¿eniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku wyst±pienia niezgodno¶ci pomiêdzy zapisami umowy, a tre¶ci± oferty i/lub SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-06-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | ¦wiadczenie us³ugi serwisu oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/Asseco Medical Management Solution (AMMS) w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 72000000-5,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
Termin p³atno¶ci faktur | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug utrzymania czysto¶ci i porz±dku w budynku MWOMP w P³ocku przy ul. Kolegialnej 17 - II postêpowanie.
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug utrzymania czysto¶ci i porz±dku w budynku MWOMP w P³ocku przy ul. Kolegialnej 19 - II postêpowanie.
- Zakup urz±dzenia odwróconej osmozy oraz uzdatniacza wody dla O¶rodka Dializ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w P³ocku.
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na modernizacji pokrycia dachowego budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w P³ocku - etap II, w ramach zadania pn. "Termomodernizacja obiektów miejskich".
- "Modernizacja bloku ¿ywieniowego w Zespole Szkó³ nr 1 w P³ocku"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2918W Bia³a - Dziarnowo - Proboszczewice
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Objêcie opiek± autorsk± i asyst± techniczn± oraz zapewnienie us³ugi hostingu przez okres 12 miesiêcy posiadanego przez Gminê Wa³brzych Systemu Zarz±dzania O¶wiat± oraz oprogramowania Kadry i P³ace
- Zakup us³ug w celu poprawy funkcjonowania systemu typu HIS Medicus On Line w zakresie EDM oraz dostawy licencji systemu ERP , licencji PACS/RIS oraz LIS wraz z konfiguracj± i migracj± danych.
- Zakup programu do ewidencji i zarz±dzania zbiorami Centralnego Muzeum Jeñców Wojennych
- Us³uga wsparcia przy konfiguracji i tworzeniu raportów w programie Power BI
- Opracowanie dwóch aplikacji VR w dziedzinie automatyka przemys³owa na potrzeby projektu "Utworzenie i funkcjonowanie BCU dla bran¿y elektron.-mechatron. w dziedzinie autom. przem. BCU-BEM" w Radomiu
- Zakup programu do ewidencji i zarz±dzania zbiorami Centralnego Muzeum Jeñców Wojennych
wiêcej: Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.