eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Opracowanie ekspertyz technicznych zaprojektowanego i wybudowanego obiektu budynku "SPIKE" w zakresie systemów mających wpływ na uzyskanie wymaganych warunków temperaturowo-wilgotnościowych w pomieszczeniach warsztatowych obiektu w kompleksie wojskowym 2925 Jastrzębie wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych - zadanie 21449

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-05-25



Ogłoszenie nr 543574-N-2020 z dnia 2020-05-25 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury: Opracowanie ekspertyz technicznych zaprojektowanego i wybudowanego obiektu budynku "SPIKE" w zakresie systemów mających wpływ na uzyskanie wymaganych warunków temperaturowo-wilgotnościowych w pomieszczeniach warsztatowych obiektu w kompleksie wojskowym 2925 Jastrzębie wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych - zadanie 21449
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. ul. Obornicka  126 , 50-984  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 261 65 68 01, e-mail rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl, faks 261 65 68 02.
Adres strony internetowej (URL): www.rziwroclaw.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.rziwroclaw.wp.mil.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.rziwroclaw.wp.mil.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie (adres poniżej), faksem (261-65-68-02) bądź e-mailem (rziwrocław.kancelaria@ron.mil.pl)
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury we Wrocławiu, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, kancelaria - pokój 101


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie ekspertyz technicznych zaprojektowanego i wybudowanego obiektu budynku "SPIKE" w zakresie systemów mających wpływ na uzyskanie wymaganych warunków temperaturowo-wilgotnościowych w pomieszczeniach warsztatowych obiektu w kompleksie wojskowym 2925 Jastrzębie wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych - zadanie 21449
Numer referencyjny: 43/VII/WIB/20/U
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wykonana ekspertyza techniczna winna zawierać wszystkie elementy które są niezbędne do uzyskania prawidłowego funkcjonowania budynku "SPIKE", zgodnego z wymaganiami zamawiającego, osiągnięcia efektu rzeczowego tj. uzyskanie stałych stabilnych warunków temperaturowo-wilgotnościowych pomieszczeń warsztatowych. Ekspertyza techniczna obejmować będzie wyszczególnienie wszystkich niezbędnych robót i czynności na podstawie których, Zamawiający wykona prace prowadzące do skutecznego uzyskania stałych warunków temperaturowo-wilgotnościowych. Opracowana ekspertyza techniczna powinna obejmować sprawdzenie, ocenę wraz z zaleceniami oraz odnosić się w I części do istniejącej dokumentacji projektowej, a w II części do wykonanych robót i wykonanego stanu technicznego. W ramach opracowania dokumentacji projektowej należy wykonać: Zakres cześć I Ilość egzemplarzy. Klauzula 1. Ekspertyza techniczna (dotycząca poprawności przyjętych założeń projektowych, wybranych rozwiązań technicznych oraz poprawności dokonanych obliczeń, ze wskazaniem zakresu niezbędnej poprawy dokumentacji projektowej. 2 Zastrzeżona Zakres- część II Ilość egzemplarzy. Klauzula 2. Ekspertyza techniczna wykonanych robót instalacyjnych , stanu technicznego zamontowanych urządzeń układu, sprawności funkcjonowania układu pomiarowo - regulacyjnego w odniesieniu do dokumentacji projektowej na podstawie której wykonano roboty budowlane. W zakresie ekspertyzy technicznej jest: szczegółowe wskazanie rozwiązania technicznego i niezbędnych robót naprawczych oraz wskazanie podmiotu odpowiedzialnego za wadliwe działanie systemu NW-4. 2 Zastrzeżona II. DANE OGÓLNE I CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU 1. Dane ogólne. 1.1. Lokalizacja. Budynek warsztatowy jest zlokalizowany na terenie kompleksu wojskowego 2925 w Jastrzębiu, będący w zarządzie MON - RZI we Wrocławiu. 1.2. Charakterystyka obiektu. Przedmiotowy budynek warsztatowy PPK SPIKE pełni funkcję warsztatowo - usługową. W obiekcie wykonywany będzie serwis, testy i naprawa dostarczanych pocisków. Istniejący budynek składa się z dwóch wydzielonych części: produkcyjna, techniczna i socjalno - administracyjna. 1.2.1. Opis stanu istniejącego. Część produkcyjną (bunkier) wykonano, jako budynek wolnostojący, nadziemny o konstrukcji żelbetowej w wykonaniu zabezpieczającym ograniczenie skutków ewentualnej eksplozji elementów zawierających materiały wybuchowe. Dostęp personelu zapewniono przez korytarz wewnętrzny łącznik z części technicznej. Część obiektu która objęta jest zakresem ekspertyzy technicznej dotyczy pomieszczeń: Powierzchnia poszczególnych pomieszczeń: o pomieszczenie TR 003 - 46,82 m2 o pomieszczenie TRC 004 - 31,88 m2 o pomieszczenie AR 002/005 - 59,81 m2 o pomieszczenie 001 - 50,70 m2 o pomieszczenie 008 - 21,80 m2 o korytarz III. ZAKRES OBJĘTY OPRACOWANIEM Przedmiotowy zakres robót został wykonany na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez autorskie biuro projektów w roku 2016 r. Zakresem opracowania dokumentacji projektowej z 2016 r. objęte były poniżej wymienione instalacje, które mają wpływ na stan obecny obiektu: o kotłownia wraz z odcinkiem ciepłociągu do budynku 224. o węzeł ciepłowniczy o instalacja wody ciepłej, zimnej i cyrkulacji o instalacja centralnego ogrzewania o instalacja wody ppoż. o instalacja wentylacji i klimatyzacji o instalacja zmiękczania wody -II etap z 2019 r Do dnia dzisiejszego mimo licznych prób regulacji całego układu systemów: centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, nie uzyskano stałych parametrów temperaturowo-wilgotnościowych mieszczących się w przedziale wymaganym przez zamawiającego (temperatura 20+-2 °C ; wilgotność w przedziale 50-70%). W I części ekspertyzy technicznej należy: o przeanalizować i ocenić istniejącą dokumentację projektową pod względem poprawności założeń projektowych i słuszności wybranych rozwiązań technicznych i poprawności dokonanych obliczeń w odniesieniu do wyjściowych wymagań, o przedłożyć wnioski i uwagi w tym zakresie, oraz program naprawczy, (szczegółowe rozwiązanie projektowe), który pozwoliłby po jego zrealizowaniu uzyskać stałe wymagane parametry niezbędne do rozpoczęcia działalności warsztatu technicznego zgodnie z przeznaczeniem i wymogami Zamawiającego, o Zalecenia i wnioski I części ekspertyzy będą podstawą do wykonania niezbędnej naprawczej dokumentacji projektowej. W II części ekspertyzy technicznej należy: o przedłożenie programu oraz metod pomiarów systemu NW-4 o zbadać stan techniczny istniejących instalacji w przedmiotowym budynku, (w tym przeprowadzić pełną kompleksową diagnostykę wszystkich elementów i parametrów systemu NW-4 oraz układów z nim związanych), o przeanalizować działanie istniejących instalacji pod kątem spełnienia założonych wymagań projektowych, o przedłożyć ekspertyzę w zakresie obecnie osiąganych parametrów, w odniesieniu do założeń pierwotnych dokumentacji projektowej. o przedłożyć wnioski i uwagi w tym zakresie, oraz program naprawczy, który pozwoliłby po jego zrealizowaniu uzyskać stałe wymagane parametry niezbędne do rozpoczęcia działalności warsztatów technicznych zgodnie z przeznaczeniem i wymogami Zamawiającego, o wskazać podmiot odpowiedzialny za wadliwe działanie układu wentylacji- mechanicznej. W zakresie wykonywanych robót wykonawca dokona pomiarów i badań istniejących instalacji: o instalacja centralnego ogrzewania; o systemu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji; o instalacji zmiękczania wody o zalecenia i wnioski II części ekspertyzy będą podstawą do realizacji niezbędnych robót naprawczych oraz egzekucji roszczeń.

II.5) Główny kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71000000-8
71250000-5
71330000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 26000,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: ETAP I pkt. 1 - 30 dni od dnia podpisania umowy ETAP il pkt. 2 - 60 dni od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wypełnienie formularza nr 1 tj. wykaz osób biorących udział w realizacji zadania którymi Wykonawca dysponuje): a) Rzeczoznawcą budowlanym branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Ww. osoba powinna posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego, uprawnienia budowlane oraz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej (Wykonawcę) do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE" wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych (ważne 5 lat) wystawione przez Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych. b) pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych, który musi posiadać zaświadczenie o odbyciu specjalistycznego przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez SKW lub ABW oraz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego; c) inspektorem bezpieczeństwa teleinformatycznego, który musi posiadać zaświadczenie o odbyciu specjalistycznego przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, wydane przez jedną ze służb tj. ABW lub SKW (art. 52 ust. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych), poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE" wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez pełnomocnika ochrony; d) administratorem systemu teleinformatycznego, który musi posiadać zaświadczenie o odbyciu specjalistycznego przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, wydane przez jedną ze służb tj. ABW lub SKW (art. 52 ust. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych), poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE" wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez pełnomocnika ochrony. 2. Wykonawca musi posiadać akredytowany system teleinformatyczny przeznaczony do przetwarzania informacji o klauzuli min. "ZASTRZEŻONE"; 3. Wykonawca musi posiadać kancelarię lub pomieszczenie umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją zgodnie z opracowaną oraz zatwierdzoną przez kierownika jednostki organizacyjnej "Instrukcją sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnej o klauzuli ZASTRZEŻONE" oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony" (na potwierdzenie spełnienia tego warunku musi złożyć stosowne oświadczenie); 4. Wykonawca musi posiadać wyspecjalizowaną komórkę ds. ochrony informacji niejawnych zwaną "pionem ochrony" kierowana przez pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych; 5. Ponadto wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedno opracowanie ekspertyzy technicznej budynku do przechowywania materiałów wybuchowych o kubaturze nie mniejszej niż 1.500 m3.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) formularz cenowy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru; 3) Tabela elementów scalonych; 4) formularz nr 2 - informacja o doświadczeniu wykonawcy; 5) formularz nr 3 - wykaz osób biorących udział w realizacji zadania; 6) formularz nr 4 - wykaz wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy; 7) oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych; 8) oświadczenie o posiadanych uprawnieniach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu. 2. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy prowadzonej działalności oraz zmianie adresu siedziby firmy i zamieszkania jej właściciela, pod rygorem uznania korespondencji kierowanej na ostatni podany przez Wykonawcę adres za doręczony. 3. Powyższe zobowiązanie dotyczy okresu obowiązywania umowy, rękojmi gwarancji oraz nie zakończonych rozliczeń wynikających
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: # administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rejonowy Zarząd Infrastruktury z siedzibą przy ul. Obornickiej 126, 50-984 Wrocław, tel. 261 65 67 01, kontakt z inspektorem danych w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury możliwy jest pod nr tel. 261 65 68 10 lub adresem email: je.jastrzebski@ron.mil.pl; # inspektorem ochrony danych osobowych w Rejonowym Zarząd Infrastruktury z siedzibą przy ul. Obornickiej 126, 50-984 Wrocław jest ppłk Jerzy Jastrzębki, kontakt: nr tel. 261 65 68 10 lub adresem email: je.jastrzebski@ron.mil.pl;* Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr: 43/VII/WIB/20/U pn: "Opracowanie ekspertyz technicznych zaprojektowanego i wybudowanego obiektu budowlanego SPIKE w zakresie systemów mających wpływ na uzyskanie wymaganych warunków temperaturowo-wilgotnościowych w pomieszczeniach warsztatowych obiektu w kompleksie wojskowym 2925 Jastrzębie". Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; # Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; # obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; # w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; # posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;** - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;*** - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; # nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-05, godzina: 23:59,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.