Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-12
Ogłoszenie nr 540271725-N-2019 z dnia 12-12-2019 r.
Koszalin:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 631241-N-2019
Data: 2019-12-03
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Politechnika Koszalińska, Krajowy numer identyfikacyjny 17030000000000,
ul. ul. Śniadeckich
2,
75-453
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
(094) 34-78-637, 34-78-635, e-mail
szp@tu.koszalin.pl, faks
(094) 34-78-636.
Adres strony internetowej (url): http://bip.tu.koszalin.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II.
Punkt:
1)
W ogłoszeniu jest:
Zakup i dostawa (w formie leasingu finansowego) pionowego centrum obróbkowego HAAS VF-2-NGC.
W ogłoszeniu powinno być:
Usługa leasingu operacyjnego pionowego centrum obróbkowego HAAS VF-2-NGC.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II.
Punkt:
2)
W ogłoszeniu jest:
Dostawy
W ogłoszeniu powinno być:
Usługi
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II.
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa (w formie leasingu finansowego) fabrycznie nowego pionowego centrum obróbkowego HAAS VF-2-NGC zwanego także w dalszej części "przedmiotem leasingu".
Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
42637300-3 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje jego dostawę we wskazane przez Zamawiającego miejsce.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad prawnych i fizycznych.
Urządzenie ma być dostarczone z zainstalowaniem, uruchomieniem i instruktażem obsługi i kosztami transportu do PK.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć instrukcję w języku polskim.
3. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 12 miesięcy (licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę).
4. Zamawiający informuje, że planowany zakup centrum obróbkowego HAAS VF-2-NGC, stanowi niezbędne uzupełnienie Centrum Edukacji Technicznej HTEC, aby zapewnić ciągły dostęp do systemu kształcenia i certyfikowanych kursów operatorskich pod egidą HAAS i Abplanalp.. Jest to również niezbędne dla utrzymania certyfikowanej placówki ogólnoświatowego programu HTEC.
5. Warunki leasingu finansowego:
a) waluta - złoty polski,
b) pierwsza wpłata 25%,
c) okres finansowania 36 miesięcy w równych, stałych ratach przez cały okres leasingu,
d) opłata manipulacyjna 0%,
e) opcja wykupu przedmiotu leasingu za 21% wartości początkowej
f) koszty opłaty ubezpieczenia oraz wszelkie koszty powstałe przy przekazaniu przedmiotu leasingu, takie jak transport do siedziby Politechniki Koszalińskiej i wszystkie inne ponosi Wykonawca,
g) terminy płatności oraz wysokości rat leasingowych zostaną określone w umowie leasingowej,
h) termin zapłaty (np. opłaty wstępnej, rat leasingowych, opłaty wykupu i innych) zgodnie
z umową, w tym: opłaty wstępnej - będzie wynosił 21 dni, rat leasingowych zgodnie z harmonogramem, sukcesywnie przez okres 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu leasingu.
i) Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy zabezpieczenia zapłaty ceny w postaci weksla własnego in blanco wraz deklaracją wekslową.
W ogłoszeniu powinno być:
1.Przedmiotem zamówienia jest Usługa leasingu operacyjnego pionowego centrum obróbkowego HAAS VF-2-NGC zwanego także w dalszej części "przedmiotem leasingu".
Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
42637300-3 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje jego dostawę we wskazane przez Zamawiającego miejsce.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad prawnych i fizycznych.
Urządzenie ma być dostarczone z zainstalowaniem, uruchomieniem i instruktażem obsługi i kosztami transportu do PK.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć instrukcję w języku polskim.
3. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 12 miesięcy (licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę).
4. Zamawiający informuje, że urządzenie tj. pionowe centrum obróbkowe HAAS VF-2-NGC
stanowi niezbędne uzupełnienie Centrum Edukacji Technicznej HTEC, aby zapewnić ciągły dostęp do systemu kształcenia i certyfikowanych kursów operatorskich pod egidą HAAS i Abplanalp.. Jest to również niezbędne dla utrzymania certyfikowanej placówki ogólnoświatowego programu HTEC.
5. Warunki leasingu operacyjnego:
a) waluta - złoty polski,
b) pierwsza wpłata 25%,
c) okres finansowania 36 miesięcy w równych, stałych ratach przez cały okres leasingu,
d) opłata manipulacyjna 0%,
e) opcja wykupu przedmiotu leasingu za 21% wartości początkowej
f) koszty opłaty ubezpieczenia oraz wszelkie koszty powstałe przy przekazaniu przedmiotu leasingu, takie jak transport do siedziby Politechniki Koszalińskiej i wszystkie inne ponosi Wykonawca,
g) terminy płatności oraz wysokości rat leasingowych zostaną określone w umowie leasingowej,
h) termin zapłaty (np. opłaty wstępnej, rat leasingowych, opłaty wykupu i innych) zgodnie
z umową, w tym: opłaty wstępnej - będzie wynosił 21 dni, rat leasingowych zgodnie z harmonogramem, sukcesywnie przez okres 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu leasingu.
i) Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy zabezpieczenia zapłaty ceny w postaci weksla własnego in blanco wraz deklaracją wekslową.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
5)
W ogłoszeniu jest:
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.
2. Przedmiotem umowy jest Zakup i dostawa (w formie leasingu finansowego) pionowego centrum obróbkowego HAAS VF-2-NGC.
3.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu urządzenie w terminie do 28 dni od dnia podpisania umowy.
4.Odbiór przedmiotu zamówienia będzie potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego i Wykonawcy.
5.Z uwagi na specyfikę umowy leasingowej Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy leasingu na zasadach określonych w Ogólnych Warunkach Umów Leasingu (OWUL) stosowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że SIWZ wraz z istotnymi postanowieniami umowy stanowić będzie integralną część umowy leasingu i OWUL, a jej zapisy będą miały pierwszeństwo stosowania przed umową leasingu i OWUL.
Projekt umowy oraz harmonogram spłat leasingowych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przed podpisaniem umowy.
3.Zamawiający zgadza się, aby integralną część umowy stanowiła tabela opłat i prowizji, zgodnie z której postanowieniami, jeżeli Zamawiający złoży wniosek o wykonanie niestandardowej obsługi umowy lub też jeżeli Zamawiający spóźniał się będzie z płatnościami to obowiązany będzie do zapłaty określonych w tabeli opłat i prowizji opłat. Opłaty te wystąpić mogą tylko na wniosek lub z winy Zamawiającego i nie powstaną jeżeli umowa będzie prawidłowo realizowana.
4.Zamawiający zapłaci Wykonawcy z tytułu leasingu wynagrodzenie, którego kwota zawiera wszelkie koszty, jakie ponosi Zamawiający w związku z realizacją przedmiotu umowy, w wysokości ............................................... złotych brutto, w tym podatek VAT w wysokości ......................zł
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres zgodnie z zapisem w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy.
6. Obsługa serwisowa urządzenia dokonywana będzie w miejscu montażu urządzenia. W przypadku, gdy na miejscu nie będzie możliwa naprawa, urządzenie będzie wysyłane na koszt Wykonawcy do producenta.
7. Zgłoszenie awarii lub innej nieprawidłowości w działaniu urządzenia dokonywane będzie przez Zamawiającego w formie telefonicznej z wymaganiem potwierdzenia w formie pisemnej pocztą elektroniczną.
8. Czas reakcji na awarie nie może być dłuższy niż 48 godzin od momentu zgłoszenia ich przez Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia serwisowego otrzymanego po godzinie 15.00 czas reakcji liczy się od godziny 8.00 następnego dnia roboczego.
9. Naprawa zaistniałych awarii lub usterek urządzenia nastąpi w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych licząc od dnia przesłania przez Zamawiającego drogą mailową oficjalnego zgłoszenia Serwisowi (nie uwzględniając czasu potrzebnego na ewentualne wyprodukowanie części zamiennych).
10. W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy:
1) Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kary umowne:
a) w wysokości 5% wynagrodzenia umownego brutto, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca;
b) w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy
c) w wysokości 10% wynagrodzenia umownego za dostarczenie niezgodnego urządzenia, z określonym w opisie, przedmiotu zamówienia, chyba, że Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zobowiąże się do wymiany przedmiotu zamówienia w terminie 3 dni;
d) w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia w usunięciu wady lub awarii w terminie;
e) w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego za nie wydanie towaru wolnego od wad w zamian towaru wadliwego.
2) Łączna wysokość kar umownych, o których mowa w ust.1 pkt. b, c, d, e nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia umownego brutto.
3) Kara umowna powinna być zapłacona w terminie 10 dni od wezwania.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość kar umownych.
11. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
12. Strony postanawiają, iż dokonują w formie jednostronnego pisemnego oświadczenia Finansującego, (bez konieczności zawierania aneksu), zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty: w zakresie zmiany ceny w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT - wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona zostanie z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego. Wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w oświadczeniu wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku dostawy przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych innych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, w przypadku nie wywiązywania się z terminu realizacji zamówienia określonym w umowie.
16. Odstąpienie od umowy w przypadku określonym w pkt.13, 14, 15 powinno nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, w terminie 14 dni od daty otrzymania pisma w tej sprawie przez Wykonawcę.
17. Nie stanowią natomiast zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych).
18. Wszelkie zmiany i uzupełnienia zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej podpisanej przez obie strony z zachowaniem wymogów przewidzianych w art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. z późn. zmianami pod rygorem nieważności.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.
2. Przedmiotem umowy jest Usługa leasingu operacyjnego pionowego centrum obróbkowego HAAS VF-2-NGC
3.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu urządzenie w terminie do 28 dni od dnia podpisania umowy.
4.Odbiór przedmiotu zamówienia będzie potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego i Wykonawcy.
5.Z uwagi na specyfikę umowy leasingowej Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy leasingu na zasadach określonych w Ogólnych Warunkach Umów Leasingu (OWUL) stosowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że SIWZ wraz z istotnymi postanowieniami umowy stanowić będzie integralną część umowy leasingu i OWUL, a jej zapisy będą miały pierwszeństwo stosowania przed umową leasingu i OWUL.
Projekt umowy oraz harmonogram spłat leasingowych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przed podpisaniem umowy.
6.Zamawiający zgadza się, aby integralną część umowy stanowiła tabela opłat i prowizji, zgodnie z której postanowieniami, jeżeli Zamawiający złoży wniosek o wykonanie niestandardowej obsługi umowy lub też jeżeli Zamawiający spóźniał się będzie z płatnościami to obowiązany będzie do zapłaty określonych w tabeli opłat i prowizji opłat. Opłaty te wystąpić mogą tylko na wniosek lub z winy Zamawiającego i nie powstaną jeżeli umowa będzie prawidłowo realizowana.
7.Zamawiający zapłaci Wykonawcy z tytułu leasingu wynagrodzenie, którego kwota zawiera wszelkie koszty, jakie ponosi Zamawiający w związku z realizacją przedmiotu umowy, w wysokości ............................................... złotych brutto, w tym podatek VAT w wysokości ......................zł
8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres zgodnie z zapisem w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy.
9. Obsługa serwisowa urządzenia dokonywana będzie w miejscu montażu urządzenia. W przypadku, gdy na miejscu nie będzie możliwa naprawa, urządzenie będzie wysyłane na koszt Wykonawcy do producenta.
10. Zgłoszenie awarii lub innej nieprawidłowości w działaniu urządzenia dokonywane będzie przez Zamawiającego w formie telefonicznej z wymaganiem potwierdzenia w formie pisemnej pocztą elektroniczną.
11. Czas reakcji na awarie nie może być dłuższy niż 48 godzin od momentu zgłoszenia ich przez Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia serwisowego otrzymanego po godzinie 15.00 czas reakcji liczy się od godziny 8.00 następnego dnia roboczego.
12. Naprawa zaistniałych awarii lub usterek urządzenia nastąpi w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych licząc od dnia przesłania przez Zamawiającego drogą mailową oficjalnego zgłoszenia Serwisowi (nie uwzględniając czasu potrzebnego na ewentualne wyprodukowanie części zamiennych).
13. W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy:
1) Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kary umowne:
a) w wysokości 5% wynagrodzenia umownego brutto, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca;
b) w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy
c) w wysokości 10% wynagrodzenia umownego za dostarczenie niezgodnego urządzenia, z określonym w opisie, przedmiotu zamówienia, chyba, że Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zobowiąże się do wymiany przedmiotu zamówienia w terminie 3 dni;
d) w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia w usunięciu wady lub awarii w terminie;
e) w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego za nie wydanie towaru wolnego od wad w zamian towaru wadliwego.
2) Łączna wysokość kar umownych, o których mowa w ust.1 pkt. b, c, d, e nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia umownego brutto.
3) Kara umowna powinna być zapłacona w terminie 10 dni od wezwania.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość kar umownych.
14. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
15. Strony postanawiają, iż dokonują w formie jednostronnego pisemnego oświadczenia Finansującego, (bez konieczności zawierania aneksu), zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty: w zakresie zmiany ceny w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT - wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona zostanie z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego. Wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w oświadczeniu wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego.
18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku dostawy przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych innych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, w przypadku nie wywiązywania się z terminu realizacji zamówienia określonym w umowie.
19. Odstąpienie od umowy w przypadku określonym w pkt.16, 17, 18 powinno nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, w terminie 14 dni od daty otrzymania pisma w tej sprawie przez Wykonawcę.
20. Nie stanowią natomiast zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych).
21. Wszelkie zmiany i uzupełnienia zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej podpisanej przez obie strony z zachowaniem wymogów przewidzianych w art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. z późn. zmianami pod rygorem nieważności.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Dostawa terenowego wózka widłowego z napędem na 4 koła wraz z osprzętem do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie".
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ciągu DW 119
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Stargardzie
- Zbieranie i wywóz do utylizacji padłych zwierząt wolno żyjących (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- "Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ".
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





