eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRemont pomieszczeń holu i WC parteru oraz sanitariatów ( WC męskie i damskie) I piętra w budynku "A" Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Opolu

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-24

Ogłoszenie nr 540201384-N-2019 z dnia 24-09-2019 r.

Opole:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 601117-N-2019
Data: 23/09/2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, Krajowy numer identyfikacyjny 000093131, ul. ul. Wrocławska 170, 45-836 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 077 4575010 w. 228, e-mail m.sadowska@wiw.opole.pl, faks 774 575 461.
Adres strony internetowej (url): www.wiw.opole.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień Publicznych .
W ogłoszeniu powinno być: Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: TAK Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień Publicznych .

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych oraz w poniższym zakresie: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a) pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Za-mawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez właściwy organ ad-ministracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; b) wystąpienia robót dodatkowych nieprzewidzianych w umowie, których wykonanie jest ściśle związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i udokumentowane protokołem konieczności podpisanym przez inspektora nadzoru i kierownika budowy; c) wystąpienia siły wyższej (np. powódź,, huragan, gwałtowne burze i inne nadzwyczajne warunki pogodowe), uniemożliwiających realizację robót, jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze Stron, które nastąpiło po wejściu w życie umowy - w takim przypadku termin wykonania umowy zostanie przedłużony o czas niezbędnej w danych warunkach przerwy w pracach; d) wystąpienia niezależnych od Stron warunków uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej lub normami technicznymi - w takim przypadku termin wykonania umowy zostanie przedłużony o czas niezbędnej przerwy w pracach. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian do niniejszej umowy jest potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i zaakceptowanej przez obie Strony umowy oraz sporządzenie pisemnego Aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Zamawiający może od umowy odstąpić, jeżeli: 1) Wykonawca nie wykonuje robót zgodnie z umową lub pisemnymi zastrzeżeniami Zamawiającego albo zaniedbuje bądź przerywa prace z przyczyn od siebie zależnych na okres 14 dni kalendarzowych, 2) Wykonawca opóźnia się z rozpoczęciem wykonywania przedmiotu umowy lub opóźnia się z zakończeniem robót przez okres 14 dni kalendarzowych. 5. Oświadczenie w przedmiocie odstąpienia od umowy Zamawiający ma prawo złożyć w terminie do 30 dni od zaistnienia przyczyny wskazanej w ust. 4 . 6. W razie odstąpienia od umowy, Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi protokół inwentaryzacji robót w toku w terminie 3 dni roboczych od dnia odstąpienia od umowy. 7. Wykonawcy zostanie zapłacone wynagrodzenie za roboty zrealizowane do dnia odstąpienia, których zakres zostanie określony w protokole i pod warunkiem dokonania odbioru takich robót.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.