Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-24
Ogłoszenie nr 540201384-N-2019 z dnia 24-09-2019 r.
Opole:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 601117-N-2019
Data: 23/09/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, Krajowy numer identyfikacyjny 000093131,
ul. ul. Wrocławska
170,
45-836
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
077 4575010 w. 228, e-mail
m.sadowska@wiw.opole.pl, faks
774 575 461.
Adres strony internetowej (url): www.wiw.opole.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
5
W ogłoszeniu jest:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień Publicznych .
W ogłoszeniu powinno być:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: TAK
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień Publicznych .
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
5
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych oraz w poniższym zakresie:
1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
a) pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Za-mawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez właściwy organ ad-ministracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
b) wystąpienia robót dodatkowych nieprzewidzianych w umowie, których wykonanie jest ściśle związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i udokumentowane protokołem konieczności podpisanym przez inspektora nadzoru i kierownika budowy;
c) wystąpienia siły wyższej (np. powódź,, huragan, gwałtowne burze i inne nadzwyczajne warunki pogodowe), uniemożliwiających realizację robót, jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze Stron, które nastąpiło po wejściu w życie umowy - w takim przypadku termin wykonania umowy zostanie przedłużony o czas niezbędnej w danych warunkach przerwy w pracach;
d) wystąpienia niezależnych od Stron warunków uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej lub normami technicznymi - w takim przypadku termin wykonania umowy zostanie przedłużony o czas niezbędnej przerwy w pracach.
2. Warunkiem wprowadzenia zmian do niniejszej umowy jest potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i zaakceptowanej przez obie Strony umowy oraz sporządzenie pisemnego Aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. Zamawiający może od umowy odstąpić, jeżeli:
1) Wykonawca nie wykonuje robót zgodnie z umową lub pisemnymi zastrzeżeniami Zamawiającego albo zaniedbuje bądź przerywa prace z przyczyn od siebie zależnych na okres 14 dni kalendarzowych,
2) Wykonawca opóźnia się z rozpoczęciem wykonywania przedmiotu umowy lub opóźnia się z zakończeniem robót przez okres 14 dni kalendarzowych.
5. Oświadczenie w przedmiocie odstąpienia od umowy Zamawiający ma prawo złożyć w terminie do 30 dni od zaistnienia przyczyny wskazanej w ust. 4 .
6. W razie odstąpienia od umowy, Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi protokół inwentaryzacji robót w toku w terminie 3 dni roboczych od dnia odstąpienia od umowy.
7. Wykonawcy zostanie zapłacone wynagrodzenie za roboty zrealizowane do dnia odstąpienia, których zakres zostanie określony w protokole i pod warunkiem dokonania odbioru takich robót.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [D/6/TP/2025] Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





