eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostosowanie oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego, w budynku obróbki cieplnej na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-13

Ogłoszenie nr 540199414-N-2020 z dnia 13-10-2020 r.

Warszawa:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 581103-N-2020
Data: 23/09/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 01531445100000, ul. ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 3910100, e-mail bzp@mpo.com.pl, faks 22 3910296.
Adres strony internetowej (url):

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z dostosowaniem oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego w budynku obróbki cieplnej na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, zwanego dalej "Zakładem", zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Zamówienie obejmuje wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w trybie pracy auto testu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa opracowana przez ESTO PROJEKT Marcin Płoński z siedzibą w Lublinie (20-361), ul. Wilcza 54, zwana dalej "Dokumentacją projektową", obejmująca: a. projekt wykonawczy dostosowania oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego w budynku obróbki cieplnej na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, b. przedmiar robót, c. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zwaną dalej "STWiOR". Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia (Części II SIWZ). Całość robót należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi normami w tym w szczególności zgodnie z: a. normą PN-HD 60364-5-56:2019-01 Instalacje elektryczne niskiego napięcia - Część 5-56: Dobór i montaż wyposażenia elektrycznego - Instalacje bezpieczeństwa; b. normą PN-EN 1838:2013-11 Zastosowania oświetlenia - Oświetlenie awaryjne, PN-EN-50172:2005 System awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego. Należy uwzględnić taki sposób prowadzenia robót, który zapewni utrzymanie ciągłości pracy Zakładu, a w przypadku konieczności wprowadzenia ograniczeń w dostępie do pomieszczeń i/lub ograniczeń w utrzymaniu ciągłości pracy Zakładu należy o takich sytuacjach uprzednio informować i każdorazowo uzgadniać z Zamawiającym, z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni kalendarzowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawił dokument potwierdzający posiadanie co najmniej przez okres obowiązywania umowy opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa) na sumę gwarancyjną wskazaną w załączniku 2 do Opisu przedmiotu zamówienia. W związku z wprowadzonym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej stanem epidemii wywołanej wirusem SARS-CoV-2 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby wszyscy pracownicy, w tym podwykonawcy przebywający na terenie Zakładu byli wyposażeni i stosowali wymagane przepisami prawa niezbędne środki mające na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zaangażowane przez Wykonawcę lub podwykonawcę do realizacji zamówienia były zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ze szczególnym uwzględnieniem zobowiązań publiczno-prawnych, wynikających z obowiązków pracodawcy oraz powinny zostać przeszkolone w zakresie bhp, ppoż. oraz innych przepisów zależnie od zakresu obowiązków i miejsca wykonywania usługi. Powyższy obowiązek obejmuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób uczestniczących w realizacji zamówienia wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia, określone w załączonych przedmiarach robót.
W ogłoszeniu powinno być: Zamówienie obejmuje wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w trybie pracy auto testu. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa opracowana przez ESTO PROJEKT Marcin Płoński z siedzibą w Lublinie (20-361), ul. Wilcza 54, z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w formie rewizji 01 projektu z dnia 06.10.2020 r., zwana dalej "Dokumentacją projektową", obejmująca: a. projekt wykonawczy dostosowania oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego w budynku obróbki cieplnej na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych przy ul. Zabranieckiej 2 w Warszawie, z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w formie rewizji 01 projektu z dnia 06.10.2020 r.; b. przedmiar robót, z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w formie rewizji 01 projektu z dnia 06.10.2020 r.; c. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zwaną dalej "STWiOR", z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w formie rewizji 01 projektu z dnia 06.10.2020 r. Dokumentacja projektowa z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w formie rewizji 01 projektu z dnia 06.10.2020 r. stanowi załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Opis techniczny MPO - rewizja 01; 2. Rysunki z projektu oznaczone: a. IE_MPO_AW 2020-E01 PARTER - rewizja 01; b. IE_MPO_AW 2020-E02 PIĘTRO - rewizja 01; c. IE_MPO_AW 2020-E03 PIĘTRO 2 - rewizja 01; d.IE_MPO_AW 2020-E04 DACH - rewizja 01; 3. Przedmiar robót oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne ul. Zabraniecka 2 - rewizja 01; 4. STWiOR - rewizja 01; 5. Załącznik 1 obliczenia ośw. awaryjnego; 6. Załącznik 2 wykaz materiałów. Całość robót należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi normami w tym w szczególności zgodnie z: a. normą PN-HD 60364-5-56:2019-01 Instalacje elektryczne niskiego napięcia - Część 5-56: Dobór i montaż wyposażenia elektrycznego - Instalacje bezpieczeństwa; b. normą PN-EN 1838:2013-11 Zastosowania oświetlenia - Oświetlenie awaryjne, PN-EN-50172:2005 System awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego. Należy uwzględnić taki sposób prowadzenia robót, który zapewni utrzymanie ciągłości pracy Zakładu, a w przypadku konieczności wprowadzenia ograniczeń w dostępie do pomieszczeń i/lub ograniczeń w utrzymaniu ciągłości pracy Zakładu należy o takich sytuacjach uprzednio informować i każdorazowo uzgadniać z Zamawiającym, z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni kalendarzowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawił dokument potwierdzający posiadanie co najmniej przez okres obowiązywania umowy opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa) na sumę gwarancyjną wskazaną w załączniku 2 do Opisu przedmiotu zamówienia. W związku z wprowadzonym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej stanem epidemii wywołanej wirusem SARS-CoV-2 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby wszyscy pracownicy, w tym podwykonawcy przebywający na terenie Zakładu byli wyposażeni i stosowali wymagane przepisami prawa niezbędne środki mające na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zaangażowane przez Wykonawcę lub podwykonawcę do realizacji zamówienia były zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ze szczególnym uwzględnieniem zobowiązań publiczno-prawnych, wynikających z obowiązków pracodawcy oraz powinny zostać przeszkolone w zakresie bhp, ppoż. oraz innych przepisów zależnie od zakresu obowiązków i miejsca wykonywania usługi. Powyższy obowiązek obejmuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób uczestniczących w realizacji zamówienia wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia, określone w załączonych przedmiarach robót.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-10-16, godzina 11:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-10-19, godzina 11:00

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.