eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › dostawa środków ochrony indywidualnej dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-16

Ogłoszenie nr 540128639-N-2020 z dnia 16-07-2020 r.

Toruń:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 560535-N-2020
Data: 10/07/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. Ks. Jerzego Popiełuszki, Krajowy numer identyfikacyjny 87121917800000, ul. ul. Ligi Polskiej 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 566 574 290, e-mail sekretariat2@op.pl, faks 566 574 290.
Adres strony internetowej (url): www.zpotorun.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Krótki opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego im. ks. Jerzego Popiełuszki w Toruniu, z podziałem na n/w zadania:. a) Zadanie Nr 1 - dostawa fartuchów ochronnych i masek medycznych 3-warstwowych. b) Zadanie Nr 2 - dostawa fartuchów barierowych, kombinezonów ochronnych, masek FFP2, masek FFP3, czepków, okularów, przyłbic. 1.1. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową z parametrami techniczno-użytkowymi zamawianych wyrobów i standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia określają dokładnie Załączniki Nr 2/1-2/2 do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
W ogłoszeniu powinno być: Krótki opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego im. ks. Jerzego Popiełuszki w Toruniu, z podziałem na n/w zadania:. a) Zadanie Nr 1 - dostawa fartuchów ochronnych. b) Zadanie Nr 2 - dostawa fartuchów barierowych, kombinezonów ochronnych, masek FFP2, masek FFP3, czepków, okularów, przyłbic. c) Zadanie Nr 3 - dostawa masek medycznych 3-warstwowych. 1.1. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową z parametrami techniczno-użytkowymi zamawianych wyrobów i standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia określają dokładnie Załączniki Nr 2/1-2/3 do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest: Sytuacja finansowa lub ekonomiczna. Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne oświadczenie wg wzoru określonego w Zał. Nr 6 do SIWZ, a ten którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego także dokumentów potwierdzających te okoliczności tj.: a) dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum: Zadanie Nr 1 - 15.500,00 zł., Zadanie Nr 2 - 55.500,00 zł. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na obydwa zadania należy wykazać się dokumentem potwierdzającym, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, których dotyczy oferta. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. Jeżeli dokument potwierdzający spełnienie warunku będzie określał wartość w walucie obcej to Zamawiający przeliczy wartość na PLN wg średniego kursu NBP na dzień podpisania/wystawienia dokumentu ubezpieczenia. W przypadku, gdy w dniu podpisania tego dokumentu NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.
W ogłoszeniu powinno być: Sytuacja finansowa lub ekonomiczna. Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne oświadczenie wg wzoru określonego w Zał. Nr 6 do SIWZ, a ten którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego także dokumentów potwierdzających te okoliczności tj.: a) dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum: Zadanie Nr 1 - 5.500,00 zł., Zadanie Nr 2 - 55.500,00 zł, Nr 3 - 10.000,00 zł. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań należy wykazać się dokumentem potwierdzającym, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, których dotyczy oferta. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. Jeżeli dokument potwierdzający spełnienie warunku będzie określał wartość w walucie obcej to Zamawiający przeliczy wartość na PLN wg średniego kursu NBP na dzień podpisania/wystawienia dokumentu ubezpieczenia. W przypadku, gdy w dniu podpisania tego dokumentu NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest: Zdolność techniczna lub zawodowa. Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne oświadczenie wg wzoru określonego w Zał. Nr 6 do SIWZ, a ten którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego także dokumentów potwierdzających te okoliczności, że dysponuje: a/ wykazem minimum 2 dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie wyrobów medycznych o wartości minimum dla poszczególnych zadań: Zadanie Nr 1- 15.500,00 zł. brutto, Zadanie Nr 2- 55.500,00 zł. brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W odniesieniu do dostaw (umów) w trakcie realizacji, których część została faktycznie wykonana przez Wykonawcę, wykazanie i potwierdzenie zrealizowanej części zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego. Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania (części zamówienia) musi wykazać się wykonanymi minimum 2 dostawami dla każdego z zadań których dotyczy jego oferta o wartości nie niższej niż wartość dostaw wymagana dla tych zadań lub minimum 2 dostawami o wartości łącznej dla zadań których dotyczy jego oferta o wartości dostaw nie niższej niż suma wartości wymagana dla tych zadań. Jeśli dostawy w ramach danego zamówienia (umowy) dotyczą różnego rodzaju dostaw i usług, wykaz powinien określać także wartość dostawy odpowiedniej do postawionego przez Zamawiającego warunku, w sposób umożliwiający stwierdzenie spełnienia niniejszego warunku odpowiednio do wymagań określonych dla danego zadania. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku udziału powołuje się na umowę, której wartość podana jest w walucie obcej, należy wyrazić równowartość tej kwoty w PLN według kursu waluty NBP w dniu zawarcia umowy, na podstawie której dostawa była realizowana. W przypadku, gdy w dniu podpisania tego dokumentu NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Wykaz dostaw należy przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
W ogłoszeniu powinno być: Zdolność techniczna lub zawodowa. Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne oświadczenie wg wzoru określonego w Zał. Nr 6 do SIWZ, a ten którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego także dokumentów potwierdzających te okoliczności, że dysponuje: a/ wykazem minimum 2 dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie wyrobów medycznych o wartości minimum dla poszczególnych zadań: Zadanie Nr 1- 5.500,00 zł. brutto, Zadanie Nr 2- 55.500,00 zł. brutto, Nr 3- 10.000,00 zł. brutto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W odniesieniu do dostaw (umów) w trakcie realizacji, których część została faktycznie wykonana przez Wykonawcę, wykazanie i potwierdzenie zrealizowanej części zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań (części zamówienia) musi wykazać się wykonanymi minimum 2 dostawami dla każdego z zadań których dotyczy jego oferta o wartości nie niższej niż wartość dostaw wymagana dla tych zadań lub minimum 2 dostawami o wartości łącznej dla zadań których dotyczy jego oferta o wartości dostaw nie niższej niż suma wartości wymagana dla tych zadań. Jeśli dostawy w ramach danego zamówienia (umowy) dotyczą różnego rodzaju dostaw i usług, wykaz powinien określać także wartość dostawy odpowiedniej do postawionego przez Zamawiającego warunku, w sposób umożliwiający stwierdzenie spełnienia niniejszego warunku odpowiednio do wymagań określonych dla danego zadania. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku udziału powołuje się na umowę, której wartość podana jest w walucie obcej, należy wyrazić równowartość tej kwoty w PLN według kursu waluty NBP w dniu zawarcia umowy, na podstawie której dostawa była realizowana. W przypadku, gdy w dniu podpisania tego dokumentu NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Wykaz dostaw należy przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 5.1)
W ogłoszeniu jest: W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: a) dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum: Zadanie Nr 1 - 15.500,00 zł., Zadanie Nr 2 - 55.500,00 zł. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na obydwa zadania należy wykazać się dokumentem potwierdzającym, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, których dotyczy oferta. b/ wykaz minimum 2 dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie wyrobów medycznych o wartości minimum dla poszczególnych zadań: Zadanie Nr 1- 15.500,00 zł. brutto, Zadanie Nr 2- 55.500,00 zł. brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W odniesieniu do dostaw (umów) w trakcie realizacji, których część została faktycznie wykonana przez Wykonawcę, wykazanie i potwierdzenie zrealizowanej części zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego. Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania (części zamówienia) musi wykazać się wykonanymi minimum 2 dostawami dla każdego z zadań których dotyczy jego oferta o wartości nie niższej niż wartość dostaw wymagana dla tych zadań lub minimum 2 dostawami o wartości łącznej dla zadań których dotyczy jego oferta o wartości dostaw nie niższej niż suma wartości wymagana dla tych zadań. Jeśli dostawy w ramach danego zamówienia (umowy) dotyczą różnego rodzaju dostaw i usług, wykaz powinien określać także wartość dostawy odpowiedniej do postawionego przez Zamawiającego warunku, w sposób umożliwiający stwierdzenie spełnienia niniejszego warunku odpowiednio do wymagań określonych dla danego zadania. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku udziału powołuje się na umowę, której wartość podana jest w walucie obcej, należy wyrazić równowartość tej kwoty w PLN według kursu waluty NBP w dniu zawarcia umowy, na podstawie której dostawa była realizowana. W przypadku, gdy w dniu podpisania tego dokumentu NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Wykaz dostaw należy przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: a) dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum: Zadanie Nr 1 - 5.500,00 zł., Zadanie Nr 2 - 55.500,00 zł, Zadanie Nr 3 - 10.000,00 zł. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań należy wykazać się dokumentem potwierdzającym, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, których dotyczy oferta. b/ wykaz minimum 2 dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie wyrobów medycznych o wartości minimum dla poszczególnych zadań: Zadanie Nr 1- 5.500,00 zł. brutto, Zadanie Nr 2- 55.500,00 zł. brutto, Zadanie Nr 3- 10.000,00 zł. brutto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W odniesieniu do dostaw (umów) w trakcie realizacji, których część została faktycznie wykonana przez Wykonawcę, wykazanie i potwierdzenie zrealizowanej części zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań(części zamówienia) musi wykazać się wykonanymi minimum 2 dostawami dla każdego z zadań których dotyczy jego oferta o wartości nie niższej niż wartość dostaw wymagana dla tych zadań lub minimum 2 dostawami o wartości łącznej dla zadań których dotyczy jego oferta o wartości dostaw nie niższej niż suma wartości wymagana dla tych zadań. Jeśli dostawy w ramach danego zamówienia (umowy) dotyczą różnego rodzaju dostaw i usług, wykaz powinien określać także wartość dostawy odpowiedniej do postawionego przez Zamawiającego warunku, w sposób umożliwiający stwierdzenie spełnienia niniejszego warunku odpowiednio do wymagań określonych dla danego zadania. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku udziału powołuje się na umowę, której wartość podana jest w walucie obcej, należy wyrazić równowartość tej kwoty w PLN według kursu waluty NBP w dniu zawarcia umowy, na podstawie której dostawa była realizowana. W przypadku, gdy w dniu podpisania tego dokumentu NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Wykaz dostaw należy przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 6)
W ogłoszeniu jest: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia n/w dokumentów i oświadczeń: a/ oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby posiadają wymagane prawem pozwolenia dopuszczające je do obrotu i używania zgodnie przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010r. (t.j. Dz. U. 2020 poz. 186), Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej w pozycjach odpowiednio do wymagań Zamawiającego określonych w Zał. Nr 2/1-2/2, a w razie potrzeby dokumenty te będą udostępnione w toku postępowania lub realizacji zamówienia na każde żądanie i w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli oferowany wyrób nie jest wyrobem medycznym lub jest wyrobem medycznym nie podlegającym dodatkowej certyfikacji jednostki notyfikowanej, Wykonawca powinien złożyć odpowiednie oświadczenie (wyjaśnienie) w tym zakresie z podaniem przyczyny, chyba że z innych dokumentów oferty wynika to jednoznacznie. b) katalogi lub charakterystyki wystawione przez producenta lub dystrybutora, zawierające zdjęcia i opis parametrów techniczno-użytkowych wyrobów oferowanych przez Wykonawcę.
W ogłoszeniu powinno być: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia n/w dokumentów i oświadczeń: a/ oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby posiadają wymagane prawem pozwolenia dopuszczające je do obrotu i używania zgodnie przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010r. (t.j. Dz. U. 2020 poz. 186), Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej w pozycjach odpowiednio do wymagań Zamawiającego określonych w Zał. Nr 2/1-2/3, a w razie potrzeby dokumenty te będą udostępnione w toku postępowania lub realizacji zamówienia na każde żądanie i w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli oferowany wyrób nie jest wyrobem medycznym lub jest wyrobem medycznym nie podlegającym dodatkowej certyfikacji jednostki notyfikowanej, Wykonawca powinien złożyć odpowiednie oświadczenie (wyjaśnienie) w tym zakresie z podaniem przyczyny, chyba że z innych dokumentów oferty wynika to jednoznacznie. b) katalogi lub charakterystyki wystawione przez producenta lub dystrybutora, zawierające zdjęcia i opis parametrów techniczno-użytkowych wyrobów oferowanych przez Wykonawcę.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-07-20, godzina: 15:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-07-23, godzina: 15:00

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIK I
Punkt: Część nr: 1
W ogłoszeniu jest: Nazwa: Zadanie Nr 1 - dostawa fartuchów ochronnych i masek medycznych 3-warstwowych. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fartuchów ochronnych i masek medycznych 3-warstwowych. 1.1. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową z parametrami techniczno-użytkowymi zamawianych wyrobów i standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia określa dokładnie Załącznik Nr 2/1 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
W ogłoszeniu powinno być: Nazwa: Zadanie Nr 1 - dostawa fartuchów ochronnych. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fartuchów ochronnych. 1.1. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową z parametrami techniczno-użytkowymi zamawianych wyrobów i standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia określa dokładnie Załącznik Nr 2/1 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIK I
Punkt: Część nr: 3
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Nazwa: Zadanie Nr 3 - dostawa masek medycznych 3-warstwowych. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa masek medycznych 3-warstwowych. 1.1. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową z parametrami techniczno-użytkowymi zamawianych wyrobów i standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia określa dokładnie Załącznik Nr 2/3 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.