Ogłoszenie z dnia 2006-10-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Krynica: dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, 31 pakietów. Szczegóły w zał. nr 1 do SIWZ, która dostępna jest na stronie internetowej szpitala Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, do kontaktów: mgr Bogumiła Kotlarska - Kierownik Działu Administracji, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, fax 018 4712338, e-mail: spzoz_krynica@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital-krynica.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, 31 pakietów. Szczegóły w zał. nr 1 do SIWZ, która dostępna jest na stronie internetowej szpitala. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Magazyn Szpitala - ul. Kraszewskiego 142 33-380 Krynica-Zdrój. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wyrobów medycznych 1 x użytku. 31 pakietów. Możliwość składania ofert częściowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.2 ustawy o zamówieniach publicznych ( zał. nr 2) oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych b) formularz ofertowy ( na załączonym druku załącznik nr 1) c) dowód wpłacenia/ wniesienia wadium; d) aktualny wypis/ odpis z rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (w przypadku złożenia oferty wspólnej, np. spółka cywilna, konsorcjum) zawierająca oznaczenia: stron umowy ze wskazaniem lidera, celu gospodarczego dla którego została zawarta, czas trwania umowy, sposobu prowadzenia spraw, zasad reprezentacji, wskazanie zakresu działania poszczególnych stron, sposobu ustalania współpracy podmiotów, solidarnej odpowiedzialności stron umowy na podstawie art. 230 K.s.h. f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, h) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, j) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie k) oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i przyjmuje je bez zastrzeżeń, l) zaakceptowany wzór umowy (zał. nr 3), m) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty świadectwa dopuszczenia do stosowania wymagane prawem: W przypadku gdy przedmiotem zamówienia jest wyrób medyczny, zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych: 1. deklaracja zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) 2. certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klas wyrobu medycznego : I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III ) wpis/ zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r, o Wyrobach Medycznych - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium:6.635 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym, oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. z późn. zmianami) - wyrażą zgodę na realizację faktur w terminie nie krótszym niż 30 dni od daty otrzymania faktury - zapewnią realizację dostaw w ciągu siedmiu dni po zgłoszeniu telefonicznym, faksem, pisemnym zamówieniem ilości i miejsce dostawy - zapewnia realizację dostaw loco magazyn zamawiającego - przedstawią aktualny wpis do rejestru produktów medycznych - spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji - dostarczą próbki sprzętu przedłożonego do przetargu, w osobnym opakowaniu, do dnia otwarcia ofert, do sekretariatu szpitala, próbki stanowić będą integralną część oferty i rozpakowywane będą w dniu i godzinie otwarcia ofert: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny ofert w zakresie przedstawionych powyżej kryteriów zostaną dokonane według następujących zasad: A) SPOSÓB OBLICZANIA CENY (C): C=C MIN : C B * 75 C- wartość punktowa ceny Cmin -cena najniższa spośród wszystkich ofert CB- cena badanej oferty a) Wykonawca określi cenę zgodnie z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji A) SPOSÓB OCENY KRYTERIUM JAKOŚĆ (J) : J=J B : J MAX * 25 Ocena tego kryterium zostanie dokonana metodą punktową przez członków Komisji Przetargowej. Członkowie Komisji będą dokonywali oceny jakości na podstawie oceny indywidualnej J- wartość punktowa kryterium jakość J B - liczba uzyskanych punktów badanej oferty J max - największa spośród złożonych ofert liczba punktów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. CENA 75 2. JAKOŚĆ 25 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-krynica.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2005 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.10.2006, godzina 09:30, Siedziba Zamawiającego - ul. Kraszewskiego 142 33-380 Krynica-Zdrój, budynek administracji szpitala.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH 1 X UŻYTKU. 1) Krótki opis: 31 PAKIETÓW. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 75 2. jakość 25 6) Informacje dodatkowe:
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





