eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › Przebudowa do systemu modułowego dwóch Grupowych wymiennikowni ciepła na osiedlu Brożka 3 i 16 we Włoszczowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-04-17



Ogłoszenie nr 532352-N-2020 z dnia 2020-04-17 r.

Gmina Włoszczowa: Przebudowa do systemu modułowego dwóch Grupowych wymiennikowni ciepła na osiedlu Brożka 3 i 16 we Włoszczowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włoszczowa, krajowy numer identyfikacyjny 29100992300000, ul. ul. Partyzantów  14 , 29-100  Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3942669 w. 159, , e-mail zamowieniapubliczne@gmina-wloszczowa.pl, , faks 413 942 339.
Adres strony internetowej (URL): www.wloszczowa.eobip.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.gmina-wloszczowa.pl, www.wloszczowa.eobip.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.gmina-wloszczowa.pl, www.wloszczowa.eobip.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Włoszczowa, ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa do systemu modułowego dwóch Grupowych wymiennikowni ciepła na osiedlu Brożka 3 i 16 we Włoszczowie
Numer referencyjny: FIP.271.1.4.2020.AS7
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: 1)Część 1 obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych dla zadania pn. Przebudowa do systemu modułowego Grupowych Wymiennikowni Ciepła na osiedlu Brożka 3 (dz. 7045, 7064 obr. 6) we Włoszczowie oraz wykonaniu robót budowlanych i rozruchu. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w systemie "zaprojektuj i wybuduj", z podziałem na dwa etapy: a) Opracowanie dokumentacji projektowej - z niezbędnymi uzgodnieniami i dokumentami formalno prawnymi, b) Wykonanie robót budowlanych objętych zakresem zamówienia na podstawie zaakceptowanej dokumentacji projektowej wraz z rozruchem. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie map do celów projektowych, - sporządzenie projektu budowlanego, - sporządzenie projektu wykonawczego, - sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - sporządzeniu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - sporządzenie przedmiarów robót budowlanych wraz kosztorysami, - uzyskanie akceptacji projektu w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym, - uzyskanie wymaganych pozwoleń, wytycznych, zezwoleń i zgód od właściwych podmiotów, - kompleksowe wykonanie robót montażowych, budowlanych i instalacyjnych wraz dostawą materiałów na podstawie w/w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - przeprowadzenie rozruchu urządzeń i instalacji, - sporządzenie niezbędnych protokołów z pomiarów wykonanych urządzeń, instalacji i prób rozruchowych. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzgodnioną dokumentacją techniczną. W skład dokumentacji wchodzą: - projekt budowlany i wykonawczy technologii Grupowej Wymiennikowni Ciepła (GWC), - projekt budowlany i wykonawczy elektryki i AKPIA węzła GWC, - projekt budowlany i wykonawczy przyłącza wysokoparametrowego do miejskiej sieci ciepłowniczej, - projekt budowlany i wykonawczy przyłączy niskoparametrowych do istniejących instalacji - projekt budowlany i wykonawczy pozostałej zewnętrznej infrastruktury technicznej. Przed przystąpieniem do prac projektowych należy dokonać wizji lokalnej w terenie w celu dokonania inwentaryzacji przedmiotu zamówienia. Gmina w dniu 26.03.2020r. wszczęła procedurę związaną z uzyskaniem decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla w/w wymiennikowni ciepła. 2) Część 2 obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych dla zadania pn. Przebudowa do systemu modułowego Grupowej Wymiennikowni Ciepła na osiedlu Brożka 16 (dz. 7019/2, 7020/1, 7020/2 obr. 8) we Włoszczowie, wykonaniu robót budowlanych i rozruchu. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w systemie "zaprojektuj i wybuduj", z podziałem na dwa etapy: a) Opracowanie dokumentacji projektowej - z niezbędnymi uzgodnieniami i dokumentami formalnoprawnymi, b) Wykonanie robót budowlanych objętych zakresem zamówienia na podstawie zaakceptowanej dokumentacji projektowej wraz z rozruchem. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie map do celów projektowych, - sporządzenie projektu budowlanego, - sporządzenie projektu wykonawczego, - sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - sporządzeniu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - sporządzenie przedmiarów robót budowlanych wraz kosztorysami, - uzyskanie akceptacji projektu w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym, - uzyskanie wymaganych pozwoleń, wytycznych, zezwoleń i zgód od właściwych podmiotów, - kompleksowe wykonanie robót montażowych, budowlanych i instalacyjnych wraz dostawą materiałów na podstawie w/w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - przeprowadzenie rozruchu urządzeń i instalacji, - sporządzenie niezbędnych protokołów z pomiarów wykonanych urządzeń, instalacji i prób rozruchowych. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzgodnioną dokumentacją techniczną. W skład dokumentacji wchodzą: - projekt budowlany i wykonawczy technologii Grupowej Wymiennikowni Ciepła (GWC) dla obydwu funkcji (CO+CWU), - projekt budowlany i wykonawczy elektryki i AKPIA węzła GWC, - projekt budowlany i wykonawczy przyłącza wysokoparametrowego do miejskiej sieci ciepłowniczej, - projekt budowlany i wykonawczy przyłączy niskoparametrowych do istniejących instalacji - projekt budowlany i wykonawczy pozostałej zewnętrznej infrastruktury technicznej. Przed przystąpieniem do prac projektowych należy dokonać wizji lokalnej w terenie w celu dokonania inwentaryzacji przedmiotu zamówienia. Gmina w dniu 26.03.2020r. wszczęła procedurę związaną z uzyskaniem decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla w/w wymiennikowni ciepła. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia i pozostałe wymagania i warunki dla realizacji zamówienia znajdują się w pozostałych rozdziałach SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy Przebudowy do Systemu Modułowego Dwóch Grupowych Wymiennikowni Ciepła na Osiedlu Brożka 3 i 16 we Włoszczowie wraz z załącznikami. Wykonawca jest zobowiązany stosować materiały w I klasie jakości. Uwaga !!! Zobowiązuje się Wykonawcę do ochrony istniejących znaków geodezyjnych. Uszkodzenie istniejących znaków geodezyjnych spowoduje konieczność geodezyjnego odtworzenia znaków na koszt Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45200000-9
45110000-1
45230000-8
45111000-8
45111220-6
45231100-6
45231000-5
45232000-2
45200000-9
45300000-0
45330000-9
45331000-6
45312000-7
45314000-1
45320000-6
45321000-3
09000000-3
09300000-2
09320000-8
09323000-9
71000000-8
71300000-1
71320000-7
71322200-3
71321200-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zgodnie z postanowieniami art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, Wykonawcy w/w robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o wartości do 10% zamówienia podstawowego w zakresie sporządzenia dokumentacji technicznej.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w sekcji VI ust. 1 i 2 SIWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 PLN, W przypadku, gdy kwoty w dokumentach Wykonawcy zostały podane w walucie innej, niż złoty polski Wykonawca przeliczy je na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku, gdy w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w sekcji VI ust. 1 i 2 SIWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej odrębnie dla każdej części: 1) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia: a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 (jedno) zamówienie (Umowę) polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub przebudowy sieci ciepłowniczej albo budowy lub przebudowy systemu modułowego wymiennika ciepła, b) Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty budowlane (to jest wykonał roboty należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) co najmniej 1 (jedno) zamówienie (Umowę) polegające na budowie lub przebudowie sieci ciepłowniczej albo budowy lub przebudowy systemu modułowego wymiennika ciepła. 2) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca powinien dysponować odrębnie dla każdej części minimum: a) Jedną osobą: - która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Projektanta, posiadającą doświadczenie polegające na opracowaniu jako projektant w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub przebudowy obiektu budowlanego, oraz posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Projektanta, posiadającą doświadczenie polegające na opracowaniu jako projektant w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub przebudowy obiektu budowlanego, oraz posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Projektanta, posiadającą doświadczenie polegające na opracowaniu jako projektant w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub przebudowy sieci ciepłowniczej albo budowy lub przebudowy systemu modułowego wymiennika ciepła, oraz posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Projektanta, posiadającą doświadczenie polegające na opracowaniu jako projektant w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub przebudowy instalacji elektrycznej i elektroenergetycznej, oraz posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b)Jedną osobą: - która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Kierownika budowy, posiadającą doświadczenie, które nabyła pełniąc funkcje kierownika budowy, przy realizacji budowy lub przebudowy obiektów budowlanych. Wymagane uprawnienia kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Kierownika robót, posiadającą doświadczenie, które nabyła pełniąc funkcje kierownika robót, przy realizacji budowy lub przebudowy sieci ciepłowniczej albo budowy lub przebudowy systemu modułowego wymiennika ciepła. Wymagane uprawnienia kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Kierownika robót, posiadającą doświadczenie, które nabyła pełniąc funkcje kierownika robót, przy realizacji budowy lub przebudowy instalacji elektrycznych lub elektroenergetycznych. Wymagane uprawnienia kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca na funkcję Projektantów, Kierownika budowy i Kierowników robót wskazał jedną osobę spełniającą w/w warunki lub osoby spełniające po jednym z tych warunków. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższe warunki mogą zostać spełnione przez jednego wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. UWAGA: Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r., poz. 1186 ze zm.) oraz w Rozporządzenie Ministra Inwestycji I Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020r. poz. 220). W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019r., poz. 1117), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli: - nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca którego oferta została oceniona najwyżej w danej części zamówienia zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 4) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Jeżeli, okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli, wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6 B: 1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp; dokumenty wystawione muszą być nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument wystawiony musi być nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) składa oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 4) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. a) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów określonych w ust.7, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawione w odpowiednich terminach. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. B) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 6B pkt 1 składa dokument, o którym mowa w ust. 7 pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. c) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020r. poz. 346). d) W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 6, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Podobnie, w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności tych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca którego oferta została oceniona najwyżej w danej części zamówienia zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) na potwierdzenie warunku określonego w sekcji V ust. 1 SIWZ - dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 500 000 złotych. 2) na potwierdzenie warunku określonego w sekcji V ust.2 pkt 1 SIWZ - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 3) na potwierdzenie warunku określonego w sekcji V ust.2 pkt 2 SIWZ wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. POLEGANIE NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 22A PZP 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. - dokument ten w formie pisemnej należy złożyć na wezwanie Zamawiającego załącznik nr 9 do SIWZ. 3) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający, jeżeli nie wynika to z dokumentu, o którym mowa w ust. 2 zażąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakresu i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia z postępowania, o których mowa w sekcji VI ust.1 i 2 SIWZ. 5) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b)zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową, o których mowa w sekcji V SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: dla części 1 zamówienia - w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert; dla części 2 zamówienia - w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
termin realizacji zamówienia20,00
okres gwarancji i rękojmi20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Przebudowa do systemu modułowego Grupowych Wymiennikowni Ciepła na osiedlu Brożka 3 (dz. 7045, 7064 obr. 6) we Włoszczowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych dla zadania pn. Przebudowa do systemu modułowego Grupowych Wymiennikowni Ciepła na osiedlu Brożka 3 (dz. 7045, 7064 obr. 6) we Włoszczowie oraz wykonaniu robót budowlanych i rozruchu. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w systemie "zaprojektuj i wybuduj", z podziałem na dwa etapy: a) Opracowanie dokumentacji projektowej - z niezbędnymi uzgodnieniami i dokumentami formalno prawnymi, b) Wykonanie robót budowlanych objętych zakresem zamówienia na podstawie zaakceptowanej dokumentacji projektowej wraz z rozruchem. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie map do celów projektowych, - sporządzenie projektu budowlanego, - sporządzenie projektu wykonawczego, - sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - sporządzeniu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - sporządzenie przedmiarów robót budowlanych wraz kosztorysami, - uzyskanie akceptacji projektu w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym, - uzyskanie wymaganych pozwoleń, wytycznych, zezwoleń i zgód od właściwych podmiotów, - kompleksowe wykonanie robót montażowych, budowlanych i instalacyjnych wraz dostawą materiałów na podstawie w/w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - przeprowadzenie rozruchu urządzeń i instalacji, - sporządzenie niezbędnych protokołów z pomiarów wykonanych urządzeń, instalacji i prób rozruchowych. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzgodnioną dokumentacją techniczną. W skład dokumentacji wchodzą: - projekt budowlany i wykonawczy technologii Grupowej Wymiennikowni Ciepła (GWC), - projekt budowlany i wykonawczy elektryki i AKPIA węzła GWC, - projekt budowlany i wykonawczy przyłącza wysokoparametrowego do miejskiej sieci ciepłowniczej, - projekt budowlany i wykonawczy przyłączy niskoparametrowych do istniejących instalacji - projekt budowlany i wykonawczy pozostałej zewnętrznej infrastruktury technicznej. Przed przystąpieniem do prac projektowych należy dokonać wizji lokalnej w terenie w celu dokonania inwentaryzacji przedmiotu zamówienia. Gmina w dniu 26.03.2020r. wszczęła procedurę związaną z uzyskaniem decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla w/w wymiennikowni ciepła.Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia i pozostałe wymagania i warunki dla realizacji zamówienia znajdują się w pozostałych rozdziałach SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy Przebudowy do Systemu Modułowego Dwóch Grupowych Wymiennikowni Ciepła na Osiedlu Brożka 3 i 16 we Włoszczowie wraz z załącznikami. Wykonawca jest zobowiązany stosować materiały w I klasie jakości. Uwaga !!! Zobowiązuje się Wykonawcę do ochrony istniejących znaków geodezyjnych. Uszkodzenie istniejących znaków geodezyjnych spowoduje konieczność geodezyjnego odtworzenia znaków na koszt Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45200000-9, 45110000-1, 45230000-8, 45111000-8, 45111220-6, 45231100-6, 45231000-5, 45232000-2, 45200000-9, 45300000-0, 45330000-9, 45331000-6, 45312000-7, 45314000-1, 45320000-6, 45321000-3, 09000000-3, 09300000-2, 09320000-8, 09323000-9, 71000000-8, 71300000-1, 71320000-7, 71322200-3, 71321200-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji zamówienia20,00
Okres gwarancji i rękojmi20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Przebudowa do systemu modułowego Grupowej Wymiennikowni Ciepła na osiedlu Brożka 16 ( dz. 7019/2, 7020/1, 7020/2 obr. 8) we Włoszczowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych dla zadania pn. Przebudowa do systemu modułowego Grupowej Wymiennikowni Ciepła na osiedlu Brożka 16 (dz. 7019/2, 7020/1, 7020/2 obr. 8) we Włoszczowie, wykonaniu robót budowlanych i rozruchu. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w systemie "zaprojektuj i wybuduj", z podziałem na dwa etapy: a) Opracowanie dokumentacji projektowej - z niezbędnymi uzgodnieniami i dokumentami formalnoprawnymi, b) Wykonanie robót budowlanych objętych zakresem zamówienia na podstawie zaakceptowanej dokumentacji projektowej wraz z rozruchem. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie map do celów projektowych, - sporządzenie projektu budowlanego, - sporządzenie projektu wykonawczego, - sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - sporządzeniu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - sporządzenie przedmiarów robót budowlanych wraz kosztorysami, - uzyskanie akceptacji projektu w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym, - uzyskanie wymaganych pozwoleń, wytycznych, zezwoleń i zgód od właściwych podmiotów, - kompleksowe wykonanie robót montażowych, budowlanych i instalacyjnych wraz dostawą materiałów na podstawie w/w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - przeprowadzenie rozruchu urządzeń i instalacji, - sporządzenie niezbędnych protokołów z pomiarów wykonanych urządzeń, instalacji i prób rozruchowych. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzgodnioną dokumentacją techniczną. W skład dokumentacji wchodzą: - projekt budowlany i wykonawczy technologii Grupowej Wymiennikowni Ciepła (GWC) dla obydwu funkcji (CO+CWU), - projekt budowlany i wykonawczy elektryki i AKPIA węzła GWC, - projekt budowlany i wykonawczy przyłącza wysokoparametrowego do miejskiej sieci ciepłowniczej, - projekt budowlany i wykonawczy przyłączy niskoparametrowych do istniejących instalacji - projekt budowlany i wykonawczy pozostałej zewnętrznej infrastruktury technicznej. Przed przystąpieniem do prac projektowych należy dokonać wizji lokalnej w terenie w celu dokonania inwentaryzacji przedmiotu zamówienia. Gmina w dniu 26.03.2020r. wszczęła procedurę związaną z uzyskaniem decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla w/w wymiennikowni ciepła. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia i pozostałe wymagania i warunki dla realizacji zamówienia znajdują się w pozostałych rozdziałach SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy Przebudowy do Systemu Modułowego Dwóch Grupowych Wymiennikowni Ciepła na Osiedlu Brożka 3 i 16 we Włoszczowie wraz z załącznikami. Wykonawca jest zobowiązany stosować materiały w I klasie jakości. Uwaga !!! Zobowiązuje się Wykonawcę do ochrony istniejących znaków geodezyjnych. Uszkodzenie istniejących znaków geodezyjnych spowoduje konieczność geodezyjnego odtworzenia znaków na koszt Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45200000-9, 45110000-1, 45230000-8, 45111000-8, 45111220-6, 45231100-6, 45231000-5, 45232000-2, 45200000-9, 45300000-0, 45330000-9, 45331000-6, 45312000-7, 45314000-1, 45320000-6, 45321000-3, 09000000-3, 09300000-2, 09320000-8, 09323000-9, 71000000-8, 71300000-1, 71320000-7, 71322200-3, 71321200-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji zamówienia20,00
Okres gwarancji i rękojmi20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.