eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec KujawskiŚwiadczenie usług w zakresie poradnictwa dla Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Solec Kujawski: Świadczenie usług w zakresie poradnictwa dla Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim
Numer ogłoszenia: 532192 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec Kujawski , ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3871325, faks 52 3871253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie poradnictwa dla Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie poradnictwa dla Miejsko-Gminnego - Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim polegających na: Część 1. Prowadzeniu poradnictwa przez instruktora terapii uzależnień dla osób współuzależnionych, które zgłaszają taką potrzebę, w szczególności: - motywowanie osób współuzależnionych do podjęcia terapii w placówkach lecznictwa odwykowego, - prowadzenie grupy wsparcia dla osób współuzależnionych. Zamówienie realizowane będzie w Punkcie Konsultacyjnym dla Osób Współuzależnionych działającym przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, ul. 29 Listopada 12, w wymiarze 2,5 godziny tygodniowo - środa w godzinach 15.15 - 17.45, około 110 godzin rocznie. Część 2. Prowadzeniu konsultacji w zakresie przeciwdziałania narkomanii dla uzależnionych uczniów przez instruktora terapii uzależnień, którzy zgłaszają taką potrzebę. Zamówienie zrealizowane będzie w 4 szkołach na terenie miasta Solec Kujawski, w wymiarze 2 godzin miesięcznie w każdej ze szkół, około 80 godz. rocznie. Prowadzenie profilaktyki w szkołach z terenu gminy Solec Kujawski w wymiarze 12 godzin rocznie, z czego: - 6 godzin rocznie dla nauczycieli, - 6 godzin rocznie dla uczniów. Część 3. Prowadzeniu poradnictwa przez instruktora terapii uzależnień dla osób z problemem alkoholowym, które zgłaszają taką potrzebę, w szczególności: - motywowanie osób uzależnionych do podjęcia psychoterapii w zakładach lecznictwa odwykowego, - udzielanie wsparcia osobom po zakończonym leczeniu odwykowym. Zamówienie realizowane będzie w Punkcie Konsultacyjnym dla Osób z Problemem Alkoholowym działającym przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, ul. 29 Listopada 12, w wymiarze 2 godzin 45 minut tygodniowo - poniedziałek w godzinach 15.15 - 18.00, około 143 godziny rocznie. Część 4. Poradnictwo psychologiczne 1. Prowadzeniu poradnictwa psychologicznego dla ofiar przemocy, w szczególności: - prowadzenie konsultacji indywidualnych w celu rozpoznania zjawiska przemocy domowej, - udzielanie stosownego wsparcia i informacji o możliwościach uzyskania pomocy i powstrzymania przemocy. Zamówienie realizowane będzie w Punkcie Konsultacyjnym d/s Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie działającym przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, w wymiarze 2 godziny 45 minut tygodniowo około 120 godzin rocznie, - poniedziałek w godzinach 15.15 - 18.00. 2. Prowadzeniu poradnictwa psychologicznego dla klientów pomocy społecznej, w szczególności: - prowadzenie konsultacji indywidualnych w celu rozpoznania zjawiska i ewentualne informowanie o możliwościach uzyskania pomocy u innych specjalistów, - udzielanie stosownego wsparcia psychologicznego osobom znajdującym się w kryzysie, które zgłaszają taką potrzebę w Ośrodku Pomocy Społecznej. Zamówienie realizowane będzie w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, w wymiarze około 48 godzin rocznie w godzinach 7.30 - 15.15, w ustalonych wcześniej z kierownikiem sekcji aktywizacji i pracy socjalnej, roboczych dniach tygodnia. 3. Prowadzeniu poradnictwa psychologicznego dla ofiar przemocy, w zakresie: - pracy w terenie - w ramach popołudniowych wyjazdów w środowiska, jeden raz w miesiącu, w wymiarze 2 godzin każdorazowo, w dni robocze około 24 godzin rocznie. Zamówienie realizowane będzie w środowiskach zagrożonych przemocą z terenu miasta i gminy Solec Kujawski. Część 5. Kurator zawodowy 1.Prowadzeniu, przez kuratora zawodowego, monitoringu sytuacji rodzin, w których wystąpiła przemoc domowa w ramach popołudniowych wyjazdów w środowiska, jeden raz w miesiącu, w wymiarze 2 godzin każdorazowo, w dni robocze - około 24 godzin rocznie, Zamówienie realizowane będzie w środowiskach zagrożonych przemocą na terenie miasta i gminy Solec Kujawski. 2. Prowadzeniu poradnictwa dla ofiar przemocy, w szczególności: 1) prowadzenie konsultacji indywidualnych w celu rozpoznania zjawiska przemocy domowej, 2) udzielanie stosownego wsparcia i informacji o możliwościach uzyskania pomocy i powstrzymania przemocy. Zamówienie realizowane będzie w Punkcie Konsultacyjnym d/s Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie działającym przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, w wymiarze 2 godzin 45 minut tygodniowo około 120 godzin rocznie - poniedziałek w godzinach 15.15 - 18.00. Część 6. Socjoterapeuta 1. Prowadzeniu zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci uczęszczających do świetlicy środowiskowej - terapeutycznej w pomieszczeniach przy ul. 29 Listopada 10 w Solcu Kujawskim (ŚDS), w wymiarze 2 godzin tygodniowo, w godzinach funkcjonowania świetlicy tj. 15.15 - 18,15, w wybranym roboczym dniu tygodnia, w ustalonych godzinach, około 104 godzin rocznie. 2. Prowadzeniu zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci uczęszczających do świetlicy środowiskowej - terapeutycznej w pomieszczeniach przy ul. Słowackiego 4 w Solcu Kujawskim (Sz.P. Nr 4), w wymiarze 2 godzin tygodniowo, w godzinach funkcjonowania świetlicy tj. 15.15 - 18,15, w wybranym roboczym dniu tygodnia, w ustalonych godzinach, około 104 godzin rocznie. 3. Prowadzeniu zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci uczęszczających do Gimnazjum Publicznego Nr 2, ul. 29 Listopada 7 w Solcu Kujawskim - 2 grupy, w wymiarze 129 godzin rocznie, po 64,5 godziny dla każdej z grup, w dowolnie ustalonym terminie, z zachowaniem systematyczności zajęć na przestrzeni roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby godzin usług podanych wyżej (tj. nie są one wiążące). Ewentualne zmniejszenie lub zwiększenie wielkości zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego. Wartość przedmiotu zamówienia będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ceny 1 godziny zegarowej brutto i przewidywanej (w okresie trwania umowy) liczby godzin usług, natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu ceny brutto za 1 godzinę zegarową usługi i faktycznej liczby wypracowanych godzin usług..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00-0, 85.31.12.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, przynajmniej jedno zamówienie (usługę) odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi tej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże że rozporządza osobami legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami do świadczenia usługi dla tej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę i posiadają minimum 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu usług o podobnym charakterze

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)pisemne zobowiązanie innych podmiotów oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) bądź inne dokumenty, przy pomocy których Wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na: wiedzy i doświadczenia, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów; 2)gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wymieniona w dokumencie stwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, do oferty musi być dołączone na piśmie stosowne pełnomocnictwo w tej sprawie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 3)oświadczenie o części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony; 2) zwiększenia lub zmniejszenia ilości godzin, 3) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 5) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć; , 6) zmiany osób biorących udział w wykonaniu zamówienia, pod warunkiem, że będą one legitymować się takimi samymi lub wyższymi kwalifikacjami i doświadczeniem zawodowym, jak osoby wskazane w ofercie Wykonawcy; 7) zmiany podwykonawców bądź powierzenia podwykonawcom części zamówienia, pod warunkiem uprzedniego uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego. Warunkiem wprowadzenia ww. zmian będzie ich pisemne uzasadnienie. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim (pokój nr 14) ul. 29 Listopada 12 86-050 Solec Kujawski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim (sekretariat) ul. 29 Listopada 12 86-050 Solec Kujawski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie poradnictwa przez instruktora terapii uzależnień dla osób współuzależnionych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie poradnictwa przez instruktora terapii uzależnień dla osób współuzależnionych, które zgłaszają taką potrzebę, w szczególności: - motywowanie osób współuzależnionych do podjęcia terapii w placówkach lecznictwa odwykowego, - prowadzenie grupy wsparcia dla osób współuzależnionych. Zamówienie realizowane będzie w Punkcie Konsultacyjnym dla Osób Współuzależnionych działającym przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, ul. 29 Listopada 12, w wymiarze 2,5 godziny tygodniowo - środa w godzinach 15.15 - 17.45, około 110 godzin rocznie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00-0, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie konsultacji w zakresie przeciwdziałania narkomanii dla uzależnionych uczniów przez instruktora terapii uzależnień.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie konsultacji w zakresie przeciwdziałania narkomanii dla uzależnionych uczniów przez instruktora terapii uzależnień, którzy zgłaszają taką potrzebę. Zamówienie zrealizowane będzie w 4 szkołach na terenie miasta Solec Kujawski, w wymiarze 2 godzin miesięcznie w każdej ze szkół, około 80 godz. rocznie. Prowadzenie profilaktyki w szkołach z terenu gminy Solec Kujawski w wymiarze 12 godzin rocznie, z czego: - 6 godzin rocznie dla nauczycieli, - 6 godzin rocznie dla uczniów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00-0, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie poradnictwa przez instruktora terapii uzależnień dla osób z problemem alkoholowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie poradnictwa przez instruktora terapii uzależnień dla osób z problemem alkoholowym, które zgłaszają taką potrzebę, w szczególności: - motywowanie osób uzależnionych do podjęcia psychoterapii w zakładach lecznictwa odwykowego, - udzielanie wsparcia osobom po zakończonym leczeniu odwykowym. Zamówienie realizowane będzie w Punkcie Konsultacyjnym dla Osób z Problemem Alkoholowym działającym przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, ul. 29 Listopada 12, w wymiarze 2 godzin 45 minut tygodniowo - poniedziałek w godzinach 15.15 - 18.00, około 143 godziny rocznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00-0, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie poradnictwa psychologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie poradnictwa psychologicznego dla ofiar przemocy, w szczególności: - prowadzenie konsultacji indywidualnych w celu rozpoznania zjawiska przemocy domowej, - udzielanie stosownego wsparcia i informacji o możliwościach uzyskania pomocy i powstrzymania przemocy. Zamówienie realizowane będzie w Punkcie Konsultacyjnym d/s Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie działającym przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, w wymiarze 2 godziny 45 minut tygodniowo około 120 godzin rocznie, - poniedziałek w godzinach 15.15 - 18.00. Prowadzenie poradnictwa psychologicznego dla klientów pomocy społecznej, w szczególności: - prowadzenie konsultacji indywidualnych w celu rozpoznania zjawiska i ewentualne informowanie o możliwościach uzyskania pomocy u innych specjalistów, - udzielanie stosownego wsparcia psychologicznego osobom znajdującym się w kryzysie, które zgłaszają taką potrzebę w Ośrodku Pomocy Społecznej. Zamówienie realizowane będzie w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, w wymiarze około 48 godzin rocznie w godzinach 7.30 - 15.15, w ustalonych wcześniej z kierownikiem sekcji aktywizacji i pracy socjalnej, roboczych dniach tygodnia. Prowadzenie poradnictwa psychologicznego dla ofiar przemocy, w zakresie: - pracy w terenie - w ramach popołudniowych wyjazdów w środowiska, jeden raz w miesiącu, w wymiarze 2 godzin każdorazowo, w dni robocze około 24 godzin rocznie. Zamówienie realizowane będzie w środowiskach zagrożonych przemocą z terenu miasta i gminy Solec Kujawski..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00-0, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie poradnictwa przez kuratora zawodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie przez kuratora zawodowego, monitoringu sytuacji rodzin, w których wystąpiła przemoc domowa w ramach popołudniowych wyjazdów w środowiska, jeden raz w miesiącu, w wymiarze 2 godzin każdorazowo, w dni robocze - około 24 godzin rocznie. Zamówienie realizowane będzie w środowiskach zagrożonych przemocą na terenie miasta i gminy Solec Kujawski. Prowadzeniu poradnictwa dla ofiar przemocy, w szczególności: 1) prowadzenie konsultacji indywidualnych w celu rozpoznania zjawiska przemocy domowej, 2) udzielanie stosownego wsparcia i informacji o możliwościach uzyskania pomocy i powstrzymania przemocy. Zamówienie realizowane będzie w Punkcie Konsultacyjnym d/s Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie działającym przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, w wymiarze 2 godzin 45 minut tygodniowo około 120 godzin rocznie - poniedziałek w godzinach 15.15 - 18.00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00-0, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci uczęszczających do świetlicy środowiskowej - terapeutycznej w pomieszczeniach przy ul. 29 Listopada 10 w Solcu Kujawskim (ŚDS), w wymiarze 2 godzin tygodniowo, w godzinach funkcjonowania świetlicy tj. 15.15 - 18,15, w wybranym roboczym dniu tygodnia, w ustalonych godzinach, około 104 godzin rocznie. Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci uczęszczających do świetlicy środowiskowej - terapeutycznej w pomieszczeniach przy ul. Słowackiego 4 w Solcu Kujawskim (Sz.P. Nr 4), w wymiarze 2 godzin tygodniowo, w godzinach funkcjonowania świetlicy tj. 15.15 - 18,15, w wybranym roboczym dniu tygodnia, w ustalonych godzinach, około 104 godzin rocznie. Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci uczęszczających do Gimnazjum Publicznego Nr 2, ul. 29 Listopada 7 w Solcu Kujawskim - 2 grupy, w wymiarze 129 godzin rocznie, po 64,5 godziny dla każdej z grup, w dowolnie ustalonym terminie, z zachowaniem systematyczności zajęć na przestrzeni roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00-0, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.