eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Ochrona fizyczna z usługą sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości obiektu należącego do Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych położonego w Legnicy przy ul. F Skarbka 10

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-18

Wrocław: Ochrona fizyczna z usługą sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości obiektu należącego do Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych położonego w Legnicy przy ul. F Skarbka 10
Numer ogłoszenia: 525304 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248577 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 15/17, 50-044 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 372 37 28, faks 71 342 99 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna z usługą sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości obiektu należącego do Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych położonego w Legnicy przy ul. F Skarbka 10.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zestawienie powierzchni do sprzątania: Powierzchnia wewnętrzna pozioma siedziby Zamawiającego DBG i TR w Legnicy ul. F. Skarbka 10 wg załącznika nr 5., Powierzchnia wewnętrzna pionowa siedziby Zamawiającego DBG i TR w Legnicy ul. F. Skarbka 10 - to 266 m2, w tym: okna -58 sztuk (165 m2 ), drzwi balkonowe 3 sztuki (13 m2), drzwi 44 sztuki (80 m2 ), drzwi wejściowe 1 sztuka ( 8 m2 ), Zewnętrzna powierzchnia terenów 1424 m2, Powierzchnie wykładziny dywanowej 40 m2, plus dywany 57 m2, Wyposażenie łazienek: liczba umywalek 9 sztuk, liczba sedesów 7 sztuk, natrysk 1 sztuka. Zakres usług sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości siedziby Zamawiającego: Zapewnianie na bieżąco wszelkich środków materiałowych, a w szczególności uzupełnianie w łazienkach papieru toaletowego o minimalnej gramaturze rolki 140 g, mydła w płynie, kostek dezynfekujących do muszli, papierowych ręczników do wycierania rąk, worków do koszy, wkładów zapachowych w automatycznych odświeżaczach powietrza ( Zmawiający posiada zamontowane automatyczne odświeżacze firmy Merida z wymiennymi pojemnikami, ale dopuszcza się odświeżacze w aerozolu). Zapewnianie środków czystości, posiadających stosowne atesty, potrzebnych do mycia i dezynfekowania wszelkiego rodzaju powierzchni (m.in. lastryko, parkiet, linoleum, panele podłogowe, płytki PCV, beton, kamień) i umożliwiających czyszczenie powierzchni biurowych, łazienek, luster, balustrad, utrzymywanie w czystości, odśnieżanie i posypanie solą i piaskiem dostarczonym przez wykonawcę i na jego koszt (wraz z wywozem śniegu, liści, śmieci powstałych w trakcie zamiatania) terenu o pow. utwardzonej (ok. 900 m2) w około budynków Oddziału DBG i TR w Legnicy (parkingi, drogi, chodniki)utrzymywanie w czystości terenów zielonych (ok. 500 m2) wraz z ich pielęgnowaniem (koszenie trawników z wywozem trawy oraz podlewaniem), Zmywanie posadzek twardych w całym obiekcie ( wg załącznika nr 5 ).Codzienne odkurzanie powierzchni dywanowych w całym obiekcie. Mycie i dezynfekowanie toalet i innych powierzchni obiektu ( wg załącznika nr 5 ).Codzienne usuwanie śmieci i wymiana plastikowych worków na śmieci - worki o pojemności 30 l. Bieżące ścieranie kurzu z mebli, usuwanie odcisków palców z powierzchni szklanych, drzwi, framug i kontaktów. Wycieranie z kurzu i usuwanie plam z blatów, przepierzeń szklanych, luster, klamek, parapetów, lamp itp.) Wycieranie z dezynfekcją raz w tygodniu słuchawek telefonicznych, urządzeń biurowych, klawiatur, ekranów komputerowych. Odkurzanie stanowisk biurowych, kser, faksów, itp. Zapewnienie w przypadku zaginięcia lub uszkodzenia: papiernic do łazienek, dozowników do mydła, koszy na śmieci, szczotki do WC. Bieżące uzupełnianie mydła w płynie w dozownikach, papieru toaletowego i ręczników papierowych do wycierania rąk w toaletach. Pranie wykładziny dywanowej raz w roku metodą na sucho. Czyszczenie żaluzji pionowych i rolet raz w roku. Mycie okien dwa razy w roku. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią ilość osób do świadczenia usług sprzątania i utrzymywania w czystości tak, aby codziennie na bieżąco wykonywane zostawały wszelkie prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia. Prace porządkowe wewnątrz budynku należy wykonywać w godzinach od 15.00 do 21.00.Zamawiający nie precyzuje godzin w jakich należy wykonywać prace porządkowe na zewnątrz obiektu. Ponadto informujemy, że w obiekcie pracuje od 19 do 23 osób. Ochrona budynku DBG i TR Oddział w Legnicy ul. F. Skarbka10 Zakres prac: Termin wykonania zamówienia: 01 styczeń 2014r. - 31 grudzień 2015 r. Liczba roboczogodzin ochrony: 13755 godzin Ilość osób wykonująca ochronę dla Zamawiającego: w dni robocze: ochrona budynku w godzinach od 1515 do 745 1 osoba w dni wolne od pracy Zamawiającego : całodobowa ochrona budynku - 1 osoba Zakres obowiązków w zakresie ochrony: , ochrona budynku położonego przy ul. F. Skarbka 10 (w dni robocze w godzinach od 1515 do 745 , w dni wolne od pracy Zamawiającego - całodobowa), przed rozpoczęciem pracy dokonanie obchodu budynku i sprawdzenie stanu pomieszczeń biurowych, po zakończeniu pracy Zamawiającego dokonywanie obchodu budynku i sprawdzanie stanu pomieszczeń biurowych, wydawanie kluczy pracownikom Zamawiającego, kontrola polegająca na zabezpieczeniu mienia Zamawiającego przed wynoszeniem na zewnątrz budynku przez osoby nieupoważnione, pomoc w sytuacjach nadzwyczajnych: pożary, zagrożenie zdrowia i życia ludzi - stosowanie się w tym zakresie do przepisów obowiązujących u Zamawiającego, w przypadku awarii, pożaru, włamania itp. natychmiastowe powiadomienie odpowiedniej służby (straży pożarnej, policji, pogotowia lub innych właściwych) oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, wpisywanie do książki pracy portiera, wszelkich nieprawidłowości, zauważonych usterek oraz przekazanie ich Zamawiającemu, zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek strzeżenia mienia Zamawiającego na terenie obiektu przy ul. F. Skarbka10 w Legnicy przed kradzieżą z włamaniem powodującym zniszczenie mienia Zamawiającego. Przez włamanie rozumie się bezprawne wtargnięcie do strzeżonego obiektu osób nieupoważnionych, pozostawiając ślady zaboru mienia, materiałów lub urządzeń będących przedmiotem strzeżenia. Poza faktem stwierdzenia zaboru mienia musi być stwierdzone, że sprawca działał z zewnątrz a nie był pracownikiem Zamawiającego. Stwierdzenie czy sprawca działał z zewnątrz ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi dozorowania...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Kamar sp. zo.o., ul. Garbarska 3, 59-500 Złotoryja, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136346,85

  • Oferta z najniższą ceną: 117137,25 / Oferta z najwyższą ceną: 302132,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.