Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-03-14
Og³oszenie nr 524516-N-2019 z dnia 2019-03-14 r.
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spó³ka Akcyjna: "Wykonanie systemu kontroli dostêpu w budynkach biurowych Kopalni Soli "Wieliczka" oraz budynku nadszybia szybu Dani³owicz."
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spó³ka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny
00004168300000, ul.
Park Kingi
1
,
32-020
Wieliczka, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
12 278 71 11, 12 278 71 03, , e-mail
maciej.trabka@kopalnia.pl, , faks
122 787 110.
Adres strony internetowej (URL): www.kopalniawieliczka.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Spó³ka Akcyjna -Górnictwo
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.kopalniawieliczka.eu
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Tak
www.kopalniawieliczka.eu
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Pzp sk³adanie ofert odbywa siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo Pocztowe Dz. U. Poz. 1830 osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Kopalnia soli Wieliczka Spó³ka Akcyjna Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Wykonanie systemu kontroli dostêpu w budynkach biurowych Kopalni Soli "Wieliczka" oraz budynku nadszybia szybu Dani³owicz."
Numer referencyjny:
KSW/2018/IP/119
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu kontroli dostêpu w budynkach biurowych Kopalni Soli "Wieliczka" oraz w budynku nadszybia szybu Dani³owicz, zwanego dalej "systemem kontroli" oraz ¶wiadczenie us³ug serwisowych wykonanego systemu kontroli w okresie gwarancyjnym. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest w szczególno¶ci zobowi±zany do: 1) zakupu i dostarczenia materia³ów i urz±dzeñ niezbêdnych do wykonania systemu kontroli, 2) realizacji robót niezbêdnych do prawid³owego wykonania systemu kontroli, 3) wykonania niezbêdnych prac informatycznych, 4) przeprowadzenia szkolenia dla wskazanych pracowników Zamawiaj±cego z obs³ugi systemu, w tym w zakresie mo¿liwo¶ci odblokowania ka¿dego z punktów kontroli dostêpu z osobna, jak i ca³ego systemu, 5) sporz±dzenia i dostarczenia Zamawiaj±cemu dokumentacji powykonawczej , 6) ¶wiadczenia w okresie gwarancyjnym us³ug serwisowych urz±dzeñ wchodz±cych w sk³ad systemu kontroli, w tym przeprowadzania przegl±dów kwartalnych systemu kontroli oraz wykonywania jego napraw gwarancyjnych - 12 przegl±dów kwartalnych. 3 System kontroli Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ zgodnie z: 1) projektem wykonawczym pn. "Projekt instalacji systemu kontroli dostêpu w budynkach biurowych Kopali Soli "Wieliczka"", Nr projektu 04/2017, sporz±dzonym przez A. J. Telecom Sp. z o.o., ul. Krótka 1, 41-200 Sosnowiec, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ 2) projektem wykonawczym pn. "Instalacja systemu kontroli dostêpu budynku nadszybia szybu Dani³owicz", Nr projektu 04/2018, sporz±dzonym przez A. J. Telecom Sp. z o.o., ul. Krótka 1, 41-200 Sosnowiec, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ. Maj±c na celu ochronê poufnego charakteru informacji zawartych w za³±cznikach do SIWZ od nr 1 do nr 2, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, dzia³aj±c na podstawie art. 37 ust. 6 w zw. z art. 8 ust. 2a ustawy, przedmiotowe za³±czniki do SIWZ nie zostan± umieszczone na stronie internetowej Zamawiaj±cego, a mog± byæ udostêpnione w siedzibie Zamawiaj±cego po uprzednim z³o¿eniu o¶wiadczenia o zachowaniu poufno¶ci, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 10 do SIWZ. Wszelkie informacje w powy¿szym zakresie udzielane bêd± na zasadach wskazanych w cz. IX SIWZ. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarte zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 9 do specyfikacji.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach: 98
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 98 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibê, okre¶lonym w za³±czniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spe³niaj± inne wymogi okre¶lone w tym za³±czniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a) udokumentowanie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - co najmniej jednej us³ugi wykonania lub modernizacji instalacji systemu kontroli dostêpu do obiektu(-ów) lub w obiekcie(-tach) o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 80 000,00 z³otych brutto,,
b) udokumentowanie, ¿e osoba, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy posiada uprawnienia w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, wybrany Wykonawca zostanie zobowi±zany do przedstawienia: 1) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wybrany Wykonawca zostanie zobowi±zany do przedstawienia:
1) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii
Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
2) wykazu wykonanej, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej us³ugi wykonania lub modernizacji instalacji systemu kontroli dostêpu do obiektu(-ów) lub w obiekcie(-tach) o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 80 000,00 z³otych brutto, wraz z podaniem jej warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego us³uga zosta³a wykonana, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta us³uga zosta³a wykonana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³uga zosta³a wykonywana, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ
3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporz±dzonego wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
O¶wiadczenie, o przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³otych nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spó³ka Akcyjna
Konto: 75124047481111000048778501
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2018/IP/119
Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
Nie dopuszcza siê wp³aty wadium w kasie Kopalni Soli "Wieliczka" S.A.
3. Wadium wniesione w innej formie ni¿ forma pieniê¿na (zgodnie z przepisami ustawy) winno byæ z³o¿one w Sekretariacie Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
5. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.
6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
3) nie wniós³ zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do up³ywu terminu sk³adania ofert, na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert± lub w terminie, o którym mowa
w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi siê na przed³u¿enie okresu zwi±zania ofert±, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania zmiany niniejszej umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1) przestojów i opó¼nieñ w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynik³ych z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego - dopuszcza siê wyd³u¿enie terminu realizacji przedmiotu umowy, 2) w przypadku wyst±pienia odmiennych od przyjêtych w dokumentach, o których mowa w § 2 ust. 3, warunków realizacji przedmiotu umowy, które grozi³yby niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcê przy u¿yciu okre¶lonych materia³ów, urz±dzeñ lub zastosowaniu dotychczasowych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych - dopuszcza siê zmiany w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji oraz wysoko¶ci nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia. 2. Zgodnie z brzmieniem art. 142 ust. 5 ustawy, przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania zmiany niniejszej umowy w zakresie wysoko¶ci nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia z tytu³u wykonywania kwartalnych przegl±dów serwisowych, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poni¿szych przyczyn: 1) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, 2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 3. Oprócz okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 i 2, zmiany niniejszej umowy mog± nast±piæ wy³±cznie w przypadkach okre¶lonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 ustawy. 4. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2 nie powoduje powstania u ¿adnej ze Stron niniejszej umowy, roszczenia o zmianê umowy. 5. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, ka¿dej ze Stron niniejszej umowy przys³uguje prawo do wyst±pienia do drugiej strony o zmianê niniejszej umowy. Wyst±pienie o dokonanie zmiany winno zawieraæ: 1) szczegó³owy opis przyczyn uzasadniaj±cych zmianê umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 6. Wyst±pienie, o którym mowa w ust. 5 stanowi podstawê do podjêcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 7. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 8. Zmian umowy dokonuje siê w formie aneksów, którym nadaje siê kolejne numery.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
Maj±c na celu ochronê poufnego charakteru informacji zawartych w za³±cznikach do SIWZ od nr 1 do nr 2, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, dzia³aj±c na podstawie art. 37 ust. 6 w zw. z art. 8 ust. 2a ustawy, przedmiotowe za³±czniki do SIWZ nie zostan± umieszczone na stronie internetowej Zamawiaj±cego, a mog± byæ udostêpnione w siedzibie Zamawiaj±cego po uprzednim z³o¿eniu o¶wiadczenia o zachowaniu poufno¶ci, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 10 do SIWZ. Wszelkie informacje w powy¿szym zakresie udzielane bêd± na zasadach wskazanych w cz. IX SIWZ.
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
Z³o¿enie przez Wykonawcê o¶wiadczenia o zachowaniu poufno¶ci, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 10 do SIWZ.
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-03-27, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Zabezpieczenie dróg doj¶ciowych na poziomie V do wycieków w rejonie zachodnim Kopalni Soli "Wieliczka" - etap V
- "Us³uga wielobran¿owego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporz±dzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Dostawa oleju napêdowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzier¿awy na potrzeby Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Doposa¿enie systemu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej w sprzêt ratowniczy i logistyczny w Powiecie Wielickim
- Dostawa oleju napêdowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzier¿awy na potrzeby Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na zorganizowaniu i prowadzeniu zajêæ na basenie (p³ywalni krytej) dla grup uczniów Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce w 2026 roku
wiêcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa 4 mieszkañ zlokalizowanych na 2 piêtrze budynku przy ul. Góry ¦w. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- Dostawa i monta¿ trzech fabrycznie nowych agregatów pr±dotwórczych wolnostoj±cych na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody oraz pompowni wody.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





