Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-03-06
Ogłoszenie nr 524176-N-2018 z dnia 2018-03-06 r.
Zespół Szkół Nr 2: Usługi szkoleniowe dla uczniów Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim w ramach projektu "Warszawska - czas zawodowców", współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, RPPM.03.03.01-22-0018-16-00.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
"Warszawska - czas zawodowców", współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, RPPM.03.03.01-22-0018-16-00.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Nr 2, krajowy numer identyfikacyjny
19716100000, ul.
ul. Warszawska
54
,
82100
Nowy Dwór Gdański, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
552 472 491, e-mail
wiolettaprzyborowska@wp.pl, faks
552 472 924.
Adres strony internetowej (URL): http://zs2ndg.szkolnastrona.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://zs2ndg.szkolnastrona.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty pisemne przesłane/dostarczone pocztą, kurierem lub osobiście
Adres:
Powiat Nowodworski Zespół Szkół Nr 2 ul. Warszawska 54 82-100 Nowy Dwór Gdański
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi szkoleniowe dla uczniów Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim w ramach projektu "Warszawska - czas zawodowców", współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, RPPM.03.03.01-22-0018-16-00.
Numer referencyjny:
Sprawa nr 01/RPO.3.3.1/01/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
siedem
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla uczniów Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim w ramach projektu "Warszawska - czas zawodowców", współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą część wymienioną w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia - części od I ÷ VII 1) część I - "Kurs operatora koparko-ładowarki" - 180h zegarowych na osobę (2700h łącznie), 2) część II - "Kurs operatora wózka widłowego" - 180h zegarowych na osobę (5400h łącznie), 3) część III - "Kurs prawa jazdy kat. B" - 60h zegarowych na osobę (1200h łącznie), 4) część IV - "Kurs obsługi i konserwacji komputerów stacjonarnych i przenośnych, programowanie aplikacji serwerowych, programowanie sterowników PLC" - 50h zegarowych na osobę (łącznie 1250h), 5) część V - "Kurs operatora maszyn urządzeń stolarskich" - 60h zegarowych na osobę (180h łącznie), 6) część VI - "Kurs formierza tworzyw sztucznych w przemyśle szkutniczym" - 60h zegarowych na osobę (180h łącznie), 7) część VII - "Kurs CAD/CAM" - 60h zegarowych na osobę (180h łącznie), 3. Wykonawca składa ofertę na zasadzie: 1 część - 1 oferta, przy czym każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej część. 4. Na każde z wyżej wymienionych szkoleń należy składać oddzielną ofertę, wraz z informacją której części oferta dotyczy.
II.5) Główny kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 80510000-2 |
| 80530000-8 |
| 80531200-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-12-31
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2018-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
(zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie, dotyczy to także wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej);
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
(zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie, dotyczy to także wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej);
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1) Dla Części I - "Kurs operatora koparko-ładowarki":
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000 zł*, polegające na zrealizowaniu kursu operatora koparko-ładowarki,
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami, (wykładowcami/trenerami), które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się odpowiednim doświadczeniem, niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: które realizowały w okresie ostatnich 3 lat, min. 1 kurs operatora koparko-ładowarki (odrębnie każda z tych osób).
2) Dla Części II - "Kurs operatora wózka widłowego":
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000 zł*, polegające na zrealizowaniu kursu operatora wózka widłowego,
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami, (wykładowcami/trenerami), które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się odpowiednim doświadczeniem, niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: które realizowały w okresie ostatnich 3 lat, min. 1 kurs operatora wózka widłowego (odrębnie każda z tych osób).
3) Dla Części III - "Kurs prawa jazdy KAT. B":
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000 zł*, polegające na zrealizowaniu kursu prawa jazdy KAT. B.,
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami, (wykładowcami/trenerami), które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się odpowiednim doświadczeniem, niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: które realizowały w okresie ostatnich 3 lat, min. 10 kursów prawa jazdy KAT.B (odrębnie każda z tych osób).
4) Dla Części IV - "Kurs obsługi i konserwacji komputerów stacjonarnych
i przenośnych, programowania aplikacji serwerowych, programowania sterowników PLC":
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 5 000 zł*, polegające na zrealizowaniu kursu z zakresu obsługi i konserwacji komputerów stacjonarnych i przenośnych, programowania aplikacji serwerowych, programowania sterowników PLC (Programmable Logic Controller),
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami, (wykładowcami/trenerami), które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się odpowiednim doświadczeniem, niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: które realizowały w okresie ostatnich 3 lat, min. 1 kurs z zakresu obsługi
i konserwacji komputerów stacjonarnych i przenośnych, programowania aplikacji serwerowych, programowania sterowników PLC (Programmable Logic Controller), (odrębnie każda z tych osób).
5) Dla Części V - "Kurs operatora maszyn urządzeń stolarskich":
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 5 000 zł*, polegające na zrealizowaniu kursu operatora maszyn i urządzeń stolarskich,
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami, (wykładowcami/trenerami), które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się odpowiednim doświadczeniem, niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: które realizowały w okresie ostatnich 3 lat, min. 1 kurs operatora maszyn
i urządzeń stolarskich (odrębnie każda z tych osób).
6) Dla Części VI - "Kurs operatora linii technologicznej przemysłu meblarskiego":
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 5 000 zł*, polegające na zrealizowaniu kursu operatora linii technologicznej przemysłu meblarskiego,
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami, (wykładowcami/trenerami), które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się odpowiednim doświadczeniem, niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: które realizowały w okresie ostatnich 3 lat, min. 2 kursów operatora linii technologicznej przemysłu meblarskiego (odrębnie każda z tych osób).
7) Dla Części VII - "Kurs CAD/CAM":
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 5 000 zł*, polegające na zrealizowaniu kursu CAD/CAM (Computer Aided Design/ Computer Aided Manufacturing),
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami, (wykładowcami/trenerami), które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się odpowiednim doświadczeniem, niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: które realizowały w okresie ostatnich 3 lat, min. 2 kursy CAD/CAM (Computer Aided Design/ Computer Aided Manufacturing), (odrębnie każda
z tych osób).
*W przypadku, gdy wartość wskazanych w warunkach zamówień na wykazane na spełnienia warunku będzie określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie Rozporządzenia PRM z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie średniego kursu złotego (Dz. U. z 2017 r., poz. 2477) na dzień opublikowania Ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Dla Części I - "Kurs operatora koparko-ładowarki":
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000 zł*, polegające na zrealizowaniu kursu operatora koparko-ładowarki,
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami, (wykładowcami/trenerami), które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się odpowiednim doświadczeniem, niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: które realizowały w okresie ostatnich 3 lat, min. 1 kurs operatora koparko-ładowarki (odrębnie każda z tych osób).
2) Dla Części II - "Kurs operatora wózka widłowego":
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000 zł*, polegające na zrealizowaniu kursu operatora wózka widłowego,
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami, (wykładowcami/trenerami), które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się odpowiednim doświadczeniem, niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: które realizowały w okresie ostatnich 3 lat, min. 1 kurs operatora wózka widłowego (odrębnie każda z tych osób).
3) Dla Części III - "Kurs prawa jazdy KAT. B":
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000 zł*, polegające na zrealizowaniu kursu prawa jazdy KAT. B.,
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami, (wykładowcami/trenerami), które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się odpowiednim doświadczeniem, niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: które realizowały w okresie ostatnich 3 lat, min. 10 kursów prawa jazdy KAT.B (odrębnie każda z tych osób).
4) Dla Części IV - "Kurs obsługi i konserwacji komputerów stacjonarnych
i przenośnych, programowania aplikacji serwerowych, programowania sterowników PLC":
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 5 000 zł*, polegające na zrealizowaniu kursu z zakresu obsługi i konserwacji komputerów stacjonarnych i przenośnych, programowania aplikacji serwerowych, programowania sterowników PLC (Programmable Logic Controller),
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami, (wykładowcami/trenerami), które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się odpowiednim doświadczeniem, niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: które realizowały w okresie ostatnich 3 lat, min. 1 kurs z zakresu obsługi
i konserwacji komputerów stacjonarnych i przenośnych, programowania aplikacji serwerowych, programowania sterowników PLC (Programmable Logic Controller), (odrębnie każda z tych osób).
5) Dla Części V - "Kurs operatora maszyn urządzeń stolarskich":
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 5 000 zł*, polegające na zrealizowaniu kursu operatora maszyn i urządzeń stolarskich,
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami, (wykładowcami/trenerami), które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się odpowiednim doświadczeniem, niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: które realizowały w okresie ostatnich 3 lat, min. 1 kurs operatora maszyn
i urządzeń stolarskich (odrębnie każda z tych osób).
6) Dla Części VI - "Kurs operatora linii technologicznej przemysłu meblarskiego":
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 5 000 zł*, polegające na zrealizowaniu kursu operatora linii technologicznej przemysłu meblarskiego,
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami, (wykładowcami/trenerami), które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się odpowiednim doświadczeniem, niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: które realizowały w okresie ostatnich 3 lat, min. 2 kursów operatora linii technologicznej przemysłu meblarskiego (odrębnie każda z tych osób).
7) Dla Części VII - "Kurs CAD/CAM":
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 5 000 zł*, polegające na zrealizowaniu kursu CAD/CAM (Computer Aided Design/ Computer Aided Manufacturing),
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami, (wykładowcami/trenerami), które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się odpowiednim doświadczeniem, niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: które realizowały w okresie ostatnich 3 lat, min. 2 kursy CAD/CAM (Computer Aided Design/ Computer Aided Manufacturing), (odrębnie każda
z tych osób).
*W przypadku, gdy wartość wskazanych w warunkach zamówień na wykazane na spełnienia warunku będzie określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie Rozporządzenia PRM z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie średniego kursu złotego (Dz. U. z 2017 r., poz. 2477) na dzień opublikowania Ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
GRUPY KAPITAŁOWE Dostarczyć po otwarciu ofert: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykład Wzoru Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków zgodnie z art. 51 ust. 1a, art. 57 ust.1 lub art. 60d ust. 1 Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| doświadczenie | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień Umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy. 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 3) Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy. Zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ. Ponadto, w przypadku zmiany osoby, której doświadczenie było punktowane w kryteriach oceny ofert, to doświadczenie nowej osoby musi uzyskać co najmniej taką samą liczbę punktów. 4) Wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Zamawiającego), przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot Umowy. 5) Wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. Ponadto, w przypadku zmiany osoby, której doświadczenie było punktowane w kryteriach oceny ofert, to doświadczenie nowej osoby musi uzyskać co najmniej taką samą liczbę punktów. 6) Zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności, jeżeli będą następstwem zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu Umowy 7) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy, c) zmiana danych związanych ze zmianami administracyjno-organizacyjno-prawnymi Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), d) zmiany danych teleadresowych, 8) W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w pkt 1 do 7 lit a, b termin realizacji przedmiotu Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności lub może ulec skróceniu. 9) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy. 10) Pozostałe zmiany określone w umowie. Wszelkie zmiany do niniejszej Umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-19, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Część I - "Kurs operatora koparko-ładowarki" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80531200-7, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Założenia wspólne dla części od I do VII: 1. Sale do zajęć teoretycznych nieodpłatnie udostępnia Zamawiający. Zajęcia teoretyczne będą realizowane w budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim. Zajęcia praktyczne w przypadku kursów (część I-VII) muszą być realizowane na terenie powiatu nowodworskiego. 2. Zajęcia muszą być realizowane od poniedziałku do soboty, w terminach i godzinach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim. Wykonawca jest zobowiązany przygotować i uzgodnić z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim harmonogram dla poszczególnych kursów z rozpisaniem daty i godziny prowadzenia zajęć, oraz dostarczenia ich Zamawiającemu do akceptacji na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć. W przypadku zajęć praktycznych na kursach harmonogram musi zawierać informacje dotyczące dat i godzin prowadzenia zajęć, dokładnego miejsca realizacji zajęć praktycznych oraz dostarczony Zamawiającemu do akceptacji na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć. 3. Harmonogram zajęć w trakcie trwania poszczególnych szkoleń nie powinien ulegać znaczącym zmianom. Wszystkie ewentualne zmiany w harmonogramie muszą być zostać zgłoszone i zaakceptowane przez Dyrektora Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim z trzydniowym wyprzedzeniem i mogą zostać wprowadzone dopiero po pisemnej (np. mailowej) akceptacji przez Dyrektora w/w szkoły. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, jakość i terminowość prowadzonych zajęć oraz szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. 5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności: 1) przygotowanie materiałów szkoleniowych (opracowania, wydruku materiałów szkoleniowych, bądź zakupu podręczników) oraz narzędzi pracy dla każdego uczestnika poszczególnych kursów składających się na daną część, w pierwszym dniu kursu, 2) prowadzenie dzienników zajęć oraz imiennych list obecności, kart czasu pracy, 3) promocji projektu - miejsca realizacji zajęć oraz materiałów edukacyjnych (w tym programu szkolenia, dziennika szkolenia, listy obecności uczestników, druków testów), 4) informacja o współfinansowaniu powinna być umieszczona w widocznym miejscu i czytelna dla wszystkich osób uczestniczących w zajęciach. Materiały promocyjne oraz oznaczenia pomieszczeń powinny wskazywać źródło finansowania szkolenia poprzez zamieszczenie oznaczenia zawierającego znak Unii Europejskiej i znak Funduszy Europejskich oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego / wszystkie dokumenty powinny być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WP 2014-2020, najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji kursu, 5) prowadzenie dokumentacji fotograficznej kursu i przekazanie jej Zamawiającemu na elektronicznym nośniku danych ( pendrive lub płyta CD), 6) dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni/sali, 7) przekazania Zamawiającemu potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych przez każdego z uczestników szkolenia, w pierwszym dniu kursu, 8) informowania na bieżąco Zamawiającego o ustalonych terminach egzaminów/testów oraz przekazywania informacji dot. osób, które zdały bądź nie zdały egzaminu/testu. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny jakości prowadzonych zajęć. 7. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (kadrę dydaktyczną) należy przedstawić na załączniku nr 7.1 ÷ 7.8 do SIWZ. 8. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
| Część nr: | 2 | Nazwa: | "Kurs operatora wózka widłowego" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8, 80531200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Założenia wspólne dla części od I do VII: 1. Sale do zajęć teoretycznych nieodpłatnie udostępnia Zamawiający. Zajęcia teoretyczne będą realizowane w budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim. Zajęcia praktyczne w przypadku kursów (część I-VII) muszą być realizowane na terenie powiatu nowodworskiego. 2. Zajęcia muszą być realizowane od poniedziałku do soboty, w terminach i godzinach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim. Wykonawca jest zobowiązany przygotować i uzgodnić z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim harmonogram dla poszczególnych kursów z rozpisaniem daty i godziny prowadzenia zajęć, oraz dostarczenia ich Zamawiającemu do akceptacji na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć. W przypadku zajęć praktycznych na kursach harmonogram musi zawierać informacje dotyczące dat i godzin prowadzenia zajęć, dokładnego miejsca realizacji zajęć praktycznych oraz dostarczony Zamawiającemu do akceptacji na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć. 3. Harmonogram zajęć w trakcie trwania poszczególnych szkoleń nie powinien ulegać znaczącym zmianom. Wszystkie ewentualne zmiany w harmonogramie muszą być zostać zgłoszone i zaakceptowane przez Dyrektora Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim z trzydniowym wyprzedzeniem i mogą zostać wprowadzone dopiero po pisemnej (np. mailowej) akceptacji przez Dyrektora w/w szkoły. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, jakość i terminowość prowadzonych zajęć oraz szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. 5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności: 1) przygotowanie materiałów szkoleniowych (opracowania, wydruku materiałów szkoleniowych, bądź zakupu podręczników) oraz narzędzi pracy dla każdego uczestnika poszczególnych kursów składających się na daną część, w pierwszym dniu kursu, 2) prowadzenie dzienników zajęć oraz imiennych list obecności, kart czasu pracy, 3) promocji projektu - miejsca realizacji zajęć oraz materiałów edukacyjnych (w tym programu szkolenia, dziennika szkolenia, listy obecności uczestników, druków testów), 4) informacja o współfinansowaniu powinna być umieszczona w widocznym miejscu i czytelna dla wszystkich osób uczestniczących w zajęciach. Materiały promocyjne oraz oznaczenia pomieszczeń powinny wskazywać źródło finansowania szkolenia poprzez zamieszczenie oznaczenia zawierającego znak Unii Europejskiej i znak Funduszy Europejskich oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego / wszystkie dokumenty powinny być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WP 2014-2020, najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji kursu, 5) prowadzenie dokumentacji fotograficznej kursu i przekazanie jej Zamawiającemu na elektronicznym nośniku danych ( pendrive lub płyta CD), 6) dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni/sali, 7) przekazania Zamawiającemu potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych przez każdego z uczestników szkolenia, w pierwszym dniu kursu, 8) informowania na bieżąco Zamawiającego o ustalonych terminach egzaminów/testów oraz przekazywania informacji dot. osób, które zdały bądź nie zdały egzaminu/testu. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny jakości prowadzonych zajęć. 7. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (kadrę dydaktyczną) należy przedstawić na załączniku nr 7.1 ÷ 7.8 do SIWZ. 8. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
| Część nr: | 3 | Nazwa: | "Kurs prawa jazdy KAT. B" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8, 80531200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Założenia wspólne dla części od I do VII: 1. Sale do zajęć teoretycznych nieodpłatnie udostępnia Zamawiający. Zajęcia teoretyczne będą realizowane w budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim. Zajęcia praktyczne w przypadku kursów (część I-VII) muszą być realizowane na terenie powiatu nowodworskiego. 2. Zajęcia muszą być realizowane od poniedziałku do soboty, w terminach i godzinach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim. Wykonawca jest zobowiązany przygotować i uzgodnić z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim harmonogram dla poszczególnych kursów z rozpisaniem daty i godziny prowadzenia zajęć, oraz dostarczenia ich Zamawiającemu do akceptacji na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć. W przypadku zajęć praktycznych na kursach harmonogram musi zawierać informacje dotyczące dat i godzin prowadzenia zajęć, dokładnego miejsca realizacji zajęć praktycznych oraz dostarczony Zamawiającemu do akceptacji na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć. 3. Harmonogram zajęć w trakcie trwania poszczególnych szkoleń nie powinien ulegać znaczącym zmianom. Wszystkie ewentualne zmiany w harmonogramie muszą być zostać zgłoszone i zaakceptowane przez Dyrektora Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim z trzydniowym wyprzedzeniem i mogą zostać wprowadzone dopiero po pisemnej (np. mailowej) akceptacji przez Dyrektora w/w szkoły. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, jakość i terminowość prowadzonych zajęć oraz szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. 5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności: 1) przygotowanie materiałów szkoleniowych (opracowania, wydruku materiałów szkoleniowych, bądź zakupu podręczników) oraz narzędzi pracy dla każdego uczestnika poszczególnych kursów składających się na daną część, w pierwszym dniu kursu, 2) prowadzenie dzienników zajęć oraz imiennych list obecności, kart czasu pracy, 3) promocji projektu - miejsca realizacji zajęć oraz materiałów edukacyjnych (w tym programu szkolenia, dziennika szkolenia, listy obecności uczestników, druków testów), 4) informacja o współfinansowaniu powinna być umieszczona w widocznym miejscu i czytelna dla wszystkich osób uczestniczących w zajęciach. Materiały promocyjne oraz oznaczenia pomieszczeń powinny wskazywać źródło finansowania szkolenia poprzez zamieszczenie oznaczenia zawierającego znak Unii Europejskiej i znak Funduszy Europejskich oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego / wszystkie dokumenty powinny być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WP 2014-2020, najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji kursu, 5) prowadzenie dokumentacji fotograficznej kursu i przekazanie jej Zamawiającemu na elektronicznym nośniku danych ( pendrive lub płyta CD), 6) dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni/sali, 7) przekazania Zamawiającemu potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych przez każdego z uczestników szkolenia, w pierwszym dniu kursu, 8) informowania na bieżąco Zamawiającego o ustalonych terminach egzaminów/testów oraz przekazywania informacji dot. osób, które zdały bądź nie zdały egzaminu/testu. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny jakości prowadzonych zajęć. 7. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (kadrę dydaktyczną) należy przedstawić na załączniku nr 7.1 ÷ 7.8 do SIWZ. 8. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
| Część nr: | 5 | Nazwa: | "Kurs operatora maszyn i urządzeń stolarskich" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Założenia wspólne dla części od I do VII: 1. Sale do zajęć teoretycznych nieodpłatnie udostępnia Zamawiający. Zajęcia teoretyczne będą realizowane w budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim. Zajęcia praktyczne w przypadku kursów (część I-VII) muszą być realizowane na terenie powiatu nowodworskiego. 2. Zajęcia muszą być realizowane od poniedziałku do soboty, w terminach i godzinach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim. Wykonawca jest zobowiązany przygotować i uzgodnić z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim harmonogram dla poszczególnych kursów z rozpisaniem daty i godziny prowadzenia zajęć, oraz dostarczenia ich Zamawiającemu do akceptacji na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć. W przypadku zajęć praktycznych na kursach harmonogram musi zawierać informacje dotyczące dat i godzin prowadzenia zajęć, dokładnego miejsca realizacji zajęć praktycznych oraz dostarczony Zamawiającemu do akceptacji na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć. 3. Harmonogram zajęć w trakcie trwania poszczególnych szkoleń nie powinien ulegać znaczącym zmianom. Wszystkie ewentualne zmiany w harmonogramie muszą być zostać zgłoszone i zaakceptowane przez Dyrektora Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim z trzydniowym wyprzedzeniem i mogą zostać wprowadzone dopiero po pisemnej (np. mailowej) akceptacji przez Dyrektora w/w szkoły. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, jakość i terminowość prowadzonych zajęć oraz szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. 5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności: 1) przygotowanie materiałów szkoleniowych (opracowania, wydruku materiałów szkoleniowych, bądź zakupu podręczników) oraz narzędzi pracy dla każdego uczestnika poszczególnych kursów składających się na daną część, w pierwszym dniu kursu, 2) prowadzenie dzienników zajęć oraz imiennych list obecności, kart czasu pracy, 3) promocji projektu - miejsca realizacji zajęć oraz materiałów edukacyjnych (w tym programu szkolenia, dziennika szkolenia, listy obecności uczestników, druków testów), 4) informacja o współfinansowaniu powinna być umieszczona w widocznym miejscu i czytelna dla wszystkich osób uczestniczących w zajęciach. Materiały promocyjne oraz oznaczenia pomieszczeń powinny wskazywać źródło finansowania szkolenia poprzez zamieszczenie oznaczenia zawierającego znak Unii Europejskiej i znak Funduszy Europejskich oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego / wszystkie dokumenty powinny być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WP 2014-2020, najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji kursu, 5) prowadzenie dokumentacji fotograficznej kursu i przekazanie jej Zamawiającemu na elektronicznym nośniku danych ( pendrive lub płyta CD), 6) dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni/sali, 7) przekazania Zamawiającemu potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych przez każdego z uczestników szkolenia, w pierwszym dniu kursu, 8) informowania na bieżąco Zamawiającego o ustalonych terminach egzaminów/testów oraz przekazywania informacji dot. osób, które zdały bądź nie zdały egzaminu/testu. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny jakości prowadzonych zajęć. 7. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (kadrę dydaktyczną) należy przedstawić na załączniku nr 7.1 ÷ 7.8 do SIWZ. 8. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
| Część nr: | 4 | Nazwa: | "Kurs obsługi i konserwacji komputerów stacjonarnych i przenośnych, programowanie aplikacji serwerowych, programowanie sterowników PLC" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Założenia wspólne dla części od I do VII: 1. Sale do zajęć teoretycznych nieodpłatnie udostępnia Zamawiający. Zajęcia teoretyczne będą realizowane w budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim. Zajęcia praktyczne w przypadku kursów (część I-VII) muszą być realizowane na terenie powiatu nowodworskiego. 2. Zajęcia muszą być realizowane od poniedziałku do soboty, w terminach i godzinach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim. Wykonawca jest zobowiązany przygotować i uzgodnić z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim harmonogram dla poszczególnych kursów z rozpisaniem daty i godziny prowadzenia zajęć, oraz dostarczenia ich Zamawiającemu do akceptacji na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć. W przypadku zajęć praktycznych na kursach harmonogram musi zawierać informacje dotyczące dat i godzin prowadzenia zajęć, dokładnego miejsca realizacji zajęć praktycznych oraz dostarczony Zamawiającemu do akceptacji na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć. 3. Harmonogram zajęć w trakcie trwania poszczególnych szkoleń nie powinien ulegać znaczącym zmianom. Wszystkie ewentualne zmiany w harmonogramie muszą być zostać zgłoszone i zaakceptowane przez Dyrektora Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim z trzydniowym wyprzedzeniem i mogą zostać wprowadzone dopiero po pisemnej (np. mailowej) akceptacji przez Dyrektora w/w szkoły. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, jakość i terminowość prowadzonych zajęć oraz szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. 5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności: 1) przygotowanie materiałów szkoleniowych (opracowania, wydruku materiałów szkoleniowych, bądź zakupu podręczników) oraz narzędzi pracy dla każdego uczestnika poszczególnych kursów składających się na daną część, w pierwszym dniu kursu, 2) prowadzenie dzienników zajęć oraz imiennych list obecności, kart czasu pracy, 3) promocji projektu - miejsca realizacji zajęć oraz materiałów edukacyjnych (w tym programu szkolenia, dziennika szkolenia, listy obecności uczestników, druków testów), 4) informacja o współfinansowaniu powinna być umieszczona w widocznym miejscu i czytelna dla wszystkich osób uczestniczących w zajęciach. Materiały promocyjne oraz oznaczenia pomieszczeń powinny wskazywać źródło finansowania szkolenia poprzez zamieszczenie oznaczenia zawierającego znak Unii Europejskiej i znak Funduszy Europejskich oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego / wszystkie dokumenty powinny być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WP 2014-2020, najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji kursu, 5) prowadzenie dokumentacji fotograficznej kursu i przekazanie jej Zamawiającemu na elektronicznym nośniku danych ( pendrive lub płyta CD), 6) dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni/sali, 7) przekazania Zamawiającemu potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych przez każdego z uczestników szkolenia, w pierwszym dniu kursu, 8) informowania na bieżąco Zamawiającego o ustalonych terminach egzaminów/testów oraz przekazywania informacji dot. osób, które zdały bądź nie zdały egzaminu/testu. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny jakości prowadzonych zajęć. 7. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (kadrę dydaktyczną) należy przedstawić na załączniku nr 7.1 ÷ 7.8 do SIWZ. 8. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
| Część nr: | 6 | Nazwa: | "Kurs operatora linii technologicznej przemysłu meblarskiego" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8, 80531200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Założenia wspólne dla części od I do VII: 1. Sale do zajęć teoretycznych nieodpłatnie udostępnia Zamawiający. Zajęcia teoretyczne będą realizowane w budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim. Zajęcia praktyczne w przypadku kursów (część I-VII) muszą być realizowane na terenie powiatu nowodworskiego. 2. Zajęcia muszą być realizowane od poniedziałku do soboty, w terminach i godzinach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim. Wykonawca jest zobowiązany przygotować i uzgodnić z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim harmonogram dla poszczególnych kursów z rozpisaniem daty i godziny prowadzenia zajęć, oraz dostarczenia ich Zamawiającemu do akceptacji na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć. W przypadku zajęć praktycznych na kursach harmonogram musi zawierać informacje dotyczące dat i godzin prowadzenia zajęć, dokładnego miejsca realizacji zajęć praktycznych oraz dostarczony Zamawiającemu do akceptacji na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć. 3. Harmonogram zajęć w trakcie trwania poszczególnych szkoleń nie powinien ulegać znaczącym zmianom. Wszystkie ewentualne zmiany w harmonogramie muszą być zostać zgłoszone i zaakceptowane przez Dyrektora Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim z trzydniowym wyprzedzeniem i mogą zostać wprowadzone dopiero po pisemnej (np. mailowej) akceptacji przez Dyrektora w/w szkoły. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, jakość i terminowość prowadzonych zajęć oraz szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. 5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności: 1) przygotowanie materiałów szkoleniowych (opracowania, wydruku materiałów szkoleniowych, bądź zakupu podręczników) oraz narzędzi pracy dla każdego uczestnika poszczególnych kursów składających się na daną część, w pierwszym dniu kursu, 2) prowadzenie dzienników zajęć oraz imiennych list obecności, kart czasu pracy, 3) promocji projektu - miejsca realizacji zajęć oraz materiałów edukacyjnych (w tym programu szkolenia, dziennika szkolenia, listy obecności uczestników, druków testów), 4) informacja o współfinansowaniu powinna być umieszczona w widocznym miejscu i czytelna dla wszystkich osób uczestniczących w zajęciach. Materiały promocyjne oraz oznaczenia pomieszczeń powinny wskazywać źródło finansowania szkolenia poprzez zamieszczenie oznaczenia zawierającego znak Unii Europejskiej i znak Funduszy Europejskich oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego / wszystkie dokumenty powinny być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WP 2014-2020, najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji kursu, 5) prowadzenie dokumentacji fotograficznej kursu i przekazanie jej Zamawiającemu na elektronicznym nośniku danych ( pendrive lub płyta CD), 6) dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni/sali, 7) przekazania Zamawiającemu potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych przez każdego z uczestników szkolenia, w pierwszym dniu kursu, 8) informowania na bieżąco Zamawiającego o ustalonych terminach egzaminów/testów oraz przekazywania informacji dot. osób, które zdały bądź nie zdały egzaminu/testu. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny jakości prowadzonych zajęć. 7. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (kadrę dydaktyczną) należy przedstawić na załączniku nr 7.1 ÷ 7.8 do SIWZ. 8. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
| Część nr: | 7 | Nazwa: | "Kurs CAD/CAM" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80510000-2, 80530000-8, 80531200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Założenia wspólne dla części od I do VII: 1. Sale do zajęć teoretycznych nieodpłatnie udostępnia Zamawiający. Zajęcia teoretyczne będą realizowane w budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim. Zajęcia praktyczne w przypadku kursów (część I-VII) muszą być realizowane na terenie powiatu nowodworskiego. 2. Zajęcia muszą być realizowane od poniedziałku do soboty, w terminach i godzinach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim. Wykonawca jest zobowiązany przygotować i uzgodnić z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim harmonogram dla poszczególnych kursów z rozpisaniem daty i godziny prowadzenia zajęć, oraz dostarczenia ich Zamawiającemu do akceptacji na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć. W przypadku zajęć praktycznych na kursach harmonogram musi zawierać informacje dotyczące dat i godzin prowadzenia zajęć, dokładnego miejsca realizacji zajęć praktycznych oraz dostarczony Zamawiającemu do akceptacji na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć. 3. Harmonogram zajęć w trakcie trwania poszczególnych szkoleń nie powinien ulegać znaczącym zmianom. Wszystkie ewentualne zmiany w harmonogramie muszą być zostać zgłoszone i zaakceptowane przez Dyrektora Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim z trzydniowym wyprzedzeniem i mogą zostać wprowadzone dopiero po pisemnej (np. mailowej) akceptacji przez Dyrektora w/w szkoły. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, jakość i terminowość prowadzonych zajęć oraz szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. 5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności: 1) przygotowanie materiałów szkoleniowych (opracowania, wydruku materiałów szkoleniowych, bądź zakupu podręczników) oraz narzędzi pracy dla każdego uczestnika poszczególnych kursów składających się na daną część, w pierwszym dniu kursu, 2) prowadzenie dzienników zajęć oraz imiennych list obecności, kart czasu pracy, 3) promocji projektu - miejsca realizacji zajęć oraz materiałów edukacyjnych (w tym programu szkolenia, dziennika szkolenia, listy obecności uczestników, druków testów), 4) informacja o współfinansowaniu powinna być umieszczona w widocznym miejscu i czytelna dla wszystkich osób uczestniczących w zajęciach. Materiały promocyjne oraz oznaczenia pomieszczeń powinny wskazywać źródło finansowania szkolenia poprzez zamieszczenie oznaczenia zawierającego znak Unii Europejskiej i znak Funduszy Europejskich oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego / wszystkie dokumenty powinny być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WP 2014-2020, najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji kursu, 5) prowadzenie dokumentacji fotograficznej kursu i przekazanie jej Zamawiającemu na elektronicznym nośniku danych ( pendrive lub płyta CD), 6) dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni/sali, 7) przekazania Zamawiającemu potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych przez każdego z uczestników szkolenia, w pierwszym dniu kursu, 8) informowania na bieżąco Zamawiającego o ustalonych terminach egzaminów/testów oraz przekazywania informacji dot. osób, które zdały bądź nie zdały egzaminu/testu. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny jakości prowadzonych zajęć. 7. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (kadrę dydaktyczną) należy przedstawić na załączniku nr 7.1 ÷ 7.8 do SIWZ. 8. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych - kurs prawa jazdy kategorii C, D z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną na przewóz rzeczy/osób
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Kompleksowa organizacja szkoleń stacjonarnych w 31 powiatach na terenie województwa wielkopolskiego związanych z przedsięwzięciem pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





