eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkSzkolenie pn. Pracownik magazynowy z obsługą wózka widłowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-09

Malbork: Szkolenie pn. Pracownik magazynowy z obsługą wózka widłowego
Numer ogłoszenia: 52117 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 2723351, faks 0-55 2723351.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie pn. Pracownik magazynowy z obsługą wózka widłowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Pracownik magazynowy z obsługą wózka widłowego Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania szkolenia pn. Pracownik magazynowy z obsługą wózka widłowego. Szkolenie adresowane jest do osób bezrobotnych. Zasadniczym celem tego szkolenia jest wyposażenie jego uczestników w wiedzę i umiejętności, jakie są niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku magazyniera. Szkolenie powinno mieć charakter typowo warsztatowy, aby do maksimum przygotować uczestników szkolenia do pracy na stanowisku magazyniera. Zamawiającemu zależy na tym, aby osoby kończąc to szkolenie były na tyle dobrze przygotowane, by móc podjąć pracę w tym zawodzie. Liczba uczestników szkolenia: 10 osób. Liczba godzin szkolenia: 200 godzin zegarowych, przeciętnie 30 godzin zegarowych w tygodniu, w tym zajęcia z zakresu obsługi wózka widłowego to - dla każdego z uczestników - 78 godzin (48 godzin teorii oraz 30 godzin praktyki - jazda wózkiem na placu manewrowym)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy załączyć do oferty wydruk ze strony internetowej rejestru instytucji szkoleniowych (lub zaświadczenie wydane przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy), z którego wynikać będzie spełnianie warunku dotyczącego posiadania aktualnego na rok 2010 wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Jeżeli wykonawca załączy wymagany wpis - o czym mowa w § 5 ust. 1 pkt 2 SIWZ - spełnia warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jeżeli wykonawca załączy do oferty wymagany wykaz dwóch szkoleń (o czym mowa w § 5 ust. 1 pkt 3 SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie - spełnia warunek (wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jeżeli wykonawca załączy wymagane wykazy, tj.: Wykaz zawierający: -Lokalizację sali szkoleniowej na terenie miasta Malbork, która pomieści 10 osób szkolonych jednocześnie, wyposażoną na czas szkolenia w liczbę ławek i krzeseł adekwatną do liczby osób kierowanych (a więc 10 ławek oraz 10 krzeseł), tablicę kredową i/lub suchościeralną, i/lub flipchart z zapasem kartek, projektor oraz ekran projekcyjny (lub odpowiednio przygotowana ściana) do wyświetlania prezentacji z np. MS PowerPoint. -Lokalizację placu manewrowego do praktycznej nauki jazdy wózkiem widłowym. -Kasy fiskalne - co najmniej 5 sztuk (co najmniej po jednej na 2 osoby). -10 komputerów do nauki obsługi programów magazynowych wraz z zainstalowanym na nich legalnym oprogramowaniem magazynowym (wybór typu oprogramowania magazynowego należy do wykonawcy). oraz wykaz zawierający: -Co najmniej jeden wózek widłowy do praktycznej nauki jazdy uczestników szkolenia. to spełni warunek (wzór wykazów w załączeniu do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jeżeli wykonawca załączy do oferty wykaz dwóch osób, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 4 lit a) oraz b) SIWZ, spełni warunek (wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp - spełnia warunek. W tym wypadku zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wyrazić zgodę na niewielkie wydłużenie terminu realizacji usługi wynikającej z umowy, gdy będzie to podyktowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, a Wykonawca wystąpi do Zamawiającego o niewielkie przesunięcie terminu realizacji usługi i to szczegółowo uzasadni. Powyższa zgoda jest uprawnieniem Zamawiającego, nie zaś jego obowiązkiem. W przypadku wyrażenia przez zamawiającego zgody na przedłużenie terminu realizacji usługi nie będą naliczane kary umowne. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca może dokonać wymiany osób, które zaproponował w ofercie jako wykładowców na szkoleniu. W takiej sytuacji Wykonawca wskaże Zamawiającemu osobę/y o co najmniej porównywalnych i nie niższych kwalifikacjach, wykształceniu i doświadczeniu (dostarczy obowiązkowo w tym celu dokumenty poświadczające kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie). Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiana kadry wymaga zgody zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca może dokonać zmiany miejsca szkolenia (sali szkoleniowej i placu manewrowego), przy czym lokalizacja nie może pozostawać w sprzeczności z wymaganiami zamawiającego postawionymi w SIWZ - w szczególności co do obszaru lokalizacji czy te z wymogów w zakresie BHP.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku, Al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, pok. 13, I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2010 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku, Al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, pok. 12, I piętro (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie realizowane jest w ramach projektu pn. Kompetentni na czas, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.