eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi organizacji eventów (umowa ramowa) 2022-2024



Ogłoszenie z dnia 2022-07-07

Nr: NP/2022/06/0299/PM

Przedmiot zamówienia: Usługi organizacji eventów (umowa ramowa) 2022-2024

Typ: Nieograniczony

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Usługi

Miasto: Warszawa

Województwo: mazowieckie

Data publikacji: 2022-07-07

Data wygaśnięcia: 2022-07-29

CPV:

Osoba kontaktowa: Magdalena Jagielska (ZA) magdalena.jagielska1@gaz-system.pl +48 222201214

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Adres ul. Mszczonowska 4 Miejscowość Warszawa Telefon +48 (022) 220 14 49 www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : 1. Przedmiotem Zamówienia są usługi organizacji eventów w latach 2022-2024 udzielane w ramach Umowy Ramowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia (dalej jako ,,OPZ") znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. 3. Zamówienie jest dofinansowane przez Unię Europejską z następujących źródeł: Gazociąg Gustorzyn - Wronów - I ETAP Gustorzyn-Leśniewice" POIS.07.01.00-00-0001/21-00 Rozbudowa Terminala LNG (GS) POIS.07.01.00-00-0001/18-00 Gazociąg Polska - Słowacja - INEA/CEF/ENER/M2016/1291691 INEA/CEF/ENER/M2018/1752068: Gazociąg podmorski Polska - Dania gazociąg łączący gazociąg podmorski z krajowym system przesyłowym (Niechorze-Płoty), gazociąg Goleniów - Lwówek Tłocznia Goleniów Tłocznia Odolanów 4. Instrukcja jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego adres: http://www.gaz-system.pl/przetargi/instrukcja-udzielania-zamowien-wspolfinansowanych/, z dopuszczeniem przesłanek wykluczenia wskazanych w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 7) - 8) SWZ.
Miejsce uzyskania SIWZ : Strona Zamawiającego www.gaz-system.pl - zakładka ,,przetargi".
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji postępowania i jest wiążąca. 3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści SWZ. 4. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryteriów oceny ofert, określonych w Sekcji Kryteria oceny ofert poniżej.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w SWZ. 2. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia zamówienia niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Zamawiającego. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zm.). 4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca. 5. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia Postępowania bez konieczności podania przyczyny takiej czynności. 6. W wyniku przeprowadzenia postępowania Zamawiający zawrze Umowę Ramową z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i których oferty otrzymają najwyższą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale XVI SWZ. W przypadku, gdy zostanie złożonych mniej niż 3 oferty Zamawiający zawrze Umowę Ramową ze wszystkimi Wykonawcami, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a ich oferty nie podlegają odrzuceniu na podstawie Rozdziału IX SWZ.
Dodatkowe informacje : 1. Termin realizacji umowy został szczegółowo opisany w SWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia. 3. Zamawiający rekomenduje złożenie oferty w jednym z wymienionych formatów: JPG, JPEG, TIF, TIFF, PNG, PDF, zgodnej co do treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ (Formularz ,,Oferta") oraz Załącznika nr 3b (Formularz cenowy).
Warunki udziału w Projekcie : I. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O zawarcie Umowy Ramowej mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o zawarcie Umowy Ramowej. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia niepublicznego. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawcy: 3.1) w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 3 usługi, których przedmiotem była kompleksowa organizacja wydarzeń korporacyjnych, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda. 3.2) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia, w tym: a) Lider (Kierownik) Projektu - 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem i prowadzeniem projektów dotyczących organizacji wydarzeń korporacyjnych dla minimum 300 uczestników
- udział na stanowisku Lidera (Kierownika) Projektu w organizacji minimum 2 wydarzeń korporacyjnych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każde, b) Specjalista - 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji wydarzeń korporacyjnych
- udział na stanowisku Specjalisty w organizacji minimum 2 wydarzeń korporacyjnych dla minimum 200 osób, c) Grafik - 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów graficznych dla klientów korporacyjnych, obejmujące co najmniej samodzielne opracowanie koncepcji graficznych, skład materiałów, przygotowanie prac do wydruku, obsługę pakietu profesjonalnych programów graficznych. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza łączenia kompetencji, o którym mowa w lit. a), b) i c) powyżej przez osoby biorące udział w wykonaniu Zamówienia. W sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia) oraz w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w ust. 4 poniżej co najmniej jeden podmiot musi wykazać się spełnianiem warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 3) ppkt 3.1) lub 3.2) powyżej. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia niepublicznego. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie Umowy Ramowej warunek opisany w ust. 1 pkt 1) musi spełniać każdy z Wykonawców odrębnie, natomiast pozostałe warunki może spełniać łącznie grupa Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie Umowy Ramowej. 4. Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 3) ppkt 3.1), 3.2) powyżej może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby takie podmioty brały udział w realizacji Zamówienia w charakterze podwykonawców Wykonawcy. Zakazuje się polegania na zasobach innych podmiotów, w stosunku do których zastosowanie ma Rozdział VIII ust. 1 pkt 8 SWZ, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia. II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY 1. Oferta Wykonawcy powinna zawierać wypełniony: 1) Formularz ,,Oferta" wraz z oświadczeniem, iż może ubiegać się o zawarcie Umowy Ramowej i nie podlega wykluczeniu z Postępowania (zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ) wraz z Formularzem cenowym (wycenionym zgodnie z treścią Załącznika nr 3b do SWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia niepublicznego oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie Umowy Ramowej. 2. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wraz z ofertą: 1) Dokument potwierdzający, że osoba lub osoby podpisujące ofertę w imieniu Wykonawcy były uprawnione do tej czynności (np. odpis z KRS, pełnomocnictwo). 2) Wykaz wykonanych zamówień (usług), spełniających warunek określony w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3) ppkt 3.1) SWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SWZ). Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy podać: - przedmiot zamówienia, - wartość zamówienia brutto, - daty wykonania, tj. rozpoczęcie (dd/mm/rrrr) i zakończenie (dd/mm/rrrr), - podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane. Do każdego zamówienia należy dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. Ww. dokumenty muszą być wystawione lub potwierdzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zgodnie z warunkiem opisanym w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3) ppkt 3.2) SWZ wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji zawodowych wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SWZ). 4) Portfolio, zawierające materiał zdjęciowy z co najmniej 3 realizacji wydarzeń korporacyjnych (obowiązkowo: zdjęcie sceny/sali (min. 2 ujęcia), zdjęcia scenografii [min. 2 ujęcia), projekty zaproszeń (min. 1 projekt), przykłady elementów graficznych (min. 3 projekty)], w tym o charakterze: a) wydarzenia biznesowego na min. 200 osób, b) konferencji, spotkania ze streamingiem na min. 150 osób, c) pikniku, wydarzenia w plenerze dla min. 500 osób, d) Wydarzenia o charakterze CSR dla min. 500 osób. Zamawiający dopuszcza złożenie projektów graficznych w następujących formatach: .pdf, .ppt. Nie dopuszcza się dokumentów z wklejonymi linkami do stron zewnętrznych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył, Portfolio zawierające materiał zdjęciowy z co najmniej 3 realizacji wydarzeń korporacyjnych, które będą podlegać ocenie zgodnie z Rozdziałem XVI SWZ. Ocenie w kryterium oceny ofert podlegać będą wszystkie projekty złożone przez Wykonawcę. Nie załączenie do Oferty portfolio z wymaganą minimalną liczbą przykładów realizacji wydarzeń korporacyjnych, zgodnie z wymaganiami powyżej, powoduje odrzucenie oferty. 5) Elementy wizualne do wydarzenia opisanego w Case study (Załącznik nr 3a do Formularza Oferta), tj.: 1) Przedstawienie propozycji wizualizacji i koncepcji elementów ustawienia i scenografii hal namiotowych
2) przedstawienie propozycji key visuala wydarzenia zawierającego propozycję layoutu
3) Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca złożył maksymalnie dwie propozycje do każdego z wymaganych elementów wizualnych wskazanych powyżej, które będą podlegać ocenie zgodnie z Rozdziałem XVI SWZ. Nie załączenie do Oferty ani jednej propozycji, o której mowa powyżej powoduje odrzucenie oferty. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie Umowy Ramowej, wymóg złożenia dokumentów, o którym mowa w ust. 2 pkt 1) powyżej dotyczy każdego z ww. Wykonawców. Pozostałe dokumenty składa łącznie grupa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów w nw. formach elektronicznych: 1) sporządzony w formie pisemnej (papierowej), opatrzony własnoręcznym podpisem, a następnie przetworzony do postaci elektronicznej (skan dokumentu), 2) sporządzony w formie pisemnej (papierowej), a następnie przetworzony do postaci elektronicznej (skan dokumentu) i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3) wytworzony elektronicznie i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 6. Jeżeli Wykonawca dla wykazania spełniania warunku udziału w Postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3) ppkt 3.1), 3.2) SWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w Rozdziale VI ust. 4 SWZ, zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W tym celu Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 1) zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SWZ). Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż ww. zobowiązanie zostało podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji tego podmiotu, lub 2) innego dokumentu, z którego będzie jednoznacznie wynikać, że Wykonawca będzie dysponował zasobami podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 7. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków lub wymagań na dzień przedłożenia danego oświadczenia lub dokumentu. 8. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga wadium
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Miejsce realizacji zamówienia : Zgodnie z SWZ.
Termin składania ofert : 2022-07-29
Miejsce składania ofert : Oferty składać należy w formie elektronicznej, za pośrednictwem Portalu Zakupowego - https://zakupy.gaz-system.pl
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert jest niejawne.
Okres związania ofertą : 60 dni
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.