eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko PomorskieWywóz odpadów komunalnych pochodzących z gospodarstw domowych z budynków administrowanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Drawsku Pom.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-19

Drawsko Pomorskie: Wywóz odpadów komunalnych pochodzących z gospodarstw domowych z budynków administrowanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Drawsku Pom.
Numer ogłoszenia: 519368 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 447522 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Sobieskiego 8, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3632558, faks 094 3632558.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych pochodzących z gospodarstw domowych z budynków administrowanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Drawsku Pom..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wywóz odpadów pochodzących z gospodarstw domowych z budynków administrowanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Drawsku Pom. stanowiących własność Gminy Drawsko Pomorskie, Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości oraz budynków będących własnością TBS. Przyjmuje się średnią ilość odpadów komunalnych wytwarzanych w gospodarstwach domowych w wysokości 275 kg / mieszkańca /rok. 2. Usługa objęta przetargiem obejmuje : 1) dostarczenie na czas trwania umowy pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych w ilości : 124 szt. pojemników o poj. 0, 24 m3 , kontenery o poj. 1,1 m3 - 38 szt , pojemniki o poj. 120 l - 31 szt. oraz utrzymanie we właściwym stanie technicznym i estetycznym tych pojemników. 2) usuwanie zgromadzonych nieczystości stałych pochodzących z gospodarstw z częstotliwością zapobiegającą przepełnianiu pojemników , lecz nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu w razie potrzeby częściej , zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym przez cały okres obowiązywania umowy. 3) utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym poprzez ich czyszczenie i dezynfekcję. 4) utrzymanie we właściwym stanie technicznym i estetycznym pojemników Zamawiającego przez ich wymianę w razie potrzeby , gdy ich stan techniczny nie będzie pozwalał na dalsze użytkowanie przez Wykonawcę na pojemniki Wykonawcy. 5) utrzymanie w czystości punktu gromadzenia odpadów oraz oczyszczenia miejsca zanieczyszczenia przy każdorazowym załadunku odpadów na pojazd. 6) utrzymanie czystości wokół altanek śmietnikowych. 7) wywóz odpadów wielkogabarytowych ( meble , wykładziny dywanowe , dywany ) pochodzących z lokali mieszkalnych w zależności od potrzeb , w terminie nie później jak trzy dni od otrzymania informacji telefonicznie lub faksem od Zamawiającego o potrzebie usunięcia tych odpadów. 3. Na dzień przeprowadzenia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia w budynkach objętych przetargiem zamieszkuje łącznie 3287 osób ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe EKO-FIUK S.C., ul. Świerczewskiego 2B, 78-320 Połczyn Zdrój, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157152,0 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167637,00

  • Oferta z najniższą ceną: 167637,00 / Oferta z najwyższą ceną: 212997,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.