Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-02-20
Ogłoszenie nr 513439-N-2019 z dnia 2019-02-20 r.
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: Środki czystości: koncentraty myjące i czyszczące wraz z dozownikiem.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny
00004168300000, ul.
Park Kingi
1
,
32-020
Wieliczka, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 278 71 11, 12 278 71 03, , e-mail
maciej.trabka@kopalnia.pl, , faks
122 787 110.
Adres strony internetowej (URL): www.kopalniawieliczka.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Spółka Akcyjna-Górnictwo
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.kopalniawieliczka.eu
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Środki czystości: koncentraty myjące i czyszczące wraz z dozownikiem.
Numer referencyjny:
KSW/2019/EZM/15
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa) środki czystości koncentraty myjące i czyszczące. WSZYSTKIE PRODUKTY WINNY BYĆ DOPUSZCZONE DO OBROTU NA TERENIE UNI EUROPEJSKIEJ. 2. Wykaz środków czystości zawiera poniższe zestawienie: 1 Stacjonarny system dozowania * SM3 typu Septa szt 1 Stacjonarny system dozowania do precyzyjnego rozcieńczania 4 różnych środków chemicznych. Przeznaczony do napełniania butelek i spryskiwaczy. Dedykowany do użycia z profesjonalną chemią. Przepływ 4 l/min. Dostępne rozcieńczenia od 0,5% do 30%. (dozowniki dostosowane do użytku z koncentratami do mycia podłóg sanitariów powierzchni szklanych i chromu powierzchni nad podsadzkami tj . meble, krzesła, blaty ) 2 system dozowania * SM 4 typu Septa szt 1 Przenośny system dozowania do precyzyjnego rozcieńczania 1 produktu. Do przewożenia na wózku serwisowym. Dedykowany do zastosowania z koncentratami w butelce 1l . Dostępne rozcieńczenie od 0,3 do 14 % (dozowniki dostosowane do użytku koncentratami do gruntownego czyszczenia powierzchni) 3 system dozowania* SM5 typu Septa szt 1 "Przenośny system dozowania do precyzyjnego rozcieńczania 1 produktu. Do przewożenia na wózku serwisowym. Dedykowany do zastosowania z koncentratami w karnistrze 5l lub 10l . Dostępne rozcieńczenie od 0,3 % do 14% " 4 Dozownik na środek do dezynfekcji rąk * szt 7 " Dozownik ścienny przystosowany do podawania środków do dezynfekcji. Pojemnik 0,5 l zamykany na kluczyk (dozownik dostosowany do preparatów do dezynfekcji rąk ) " 5 Dozownik kieliszkowy na koncentraty w butelkach 1 L * szt 5 "Dozownik z rurką nakręcany na butelkę. Pasujący do butelek 1l. Z podziałką od 10 - 25 ml co 5 ml. Ułatwiający precyzyjne dozowania skoncentrowanego płynu. Dozownika typu kieliszek z uszczelką nakręcany na butelkę 1L o gwincie 28x410 mm. " 6 "BUTELKA SERWISOWA * " szt 35 Opryskiwacz wyposażony w pompkę z uszczelnieniami . Pompka zakończona dyszą regulowaną umożliwiającą zmianę strumienia i stopnia rozpylenia cieczy. Płaski zbiornik opryskiwacza. 7 "Profesjonalna chemia do mycia podłóg drewnianych ** KONCENTRAT " szt 10 "Preparat do mycia i pielęgnacji podłóg drewnianych oraz paneli , oparty na Oksyetylenowanym alkoholu c12-c14 o zawartości 3-10%. Właściwości antystatyczne i antypoślizgowe, usuwający zabrudzenia oleiste, brud i kurz. Pozostawiający połysk i przyjemny zapach. Odczyn pH preparatu - 8,5. Gęstość: min. 0,95 - max. 1,05. Do mycia ręcznego i maszynowego. stężenie od 50 do 100 ml // 10L wody w przypadku mycia ręcznego, i 50-200 w przypadku sprzątania maszyną. Pojemność 10 litrów. Konieczne dostarczenie karty charakterystyki oraz karty technicznej środka opatrznej zdjęciem produktu wystawionej przez producenta. ( koncentrat kompatybilny z w/w dozownikami) " 8 "Profesjonalna chemia do mycia podłóg drewnianych ** KONCENTRAT " szt 26 "Preparat do mycia i pielęgnacji podłóg drewnianych oraz paneli, oparty na Oksyetylenowanym alkoholu c12-c14 o zawartości 3-10% Właściwości Antystatyczne i antypoślizgowe. Skutecznie usuwa zabrudzenia oleiste, brud i kurz. Pozostawia połyk i przyjemny zapach. Odczyn pH środka - 8,5. Gęstość: min. 0,95 - max. 1,05. Do mycia ręcznego i maszynowego. stężenie od 50 do 100 ml // 10L wody w przypadku mycia ręcznego, i 50-200 w przypadku sprzątania maszyną. Pojemność 5 litrów. Konieczne dostarczenie karty charakterystyki oraz karty technicznej środka opatrznej zdjęciem produktu wystawionej przez producenta.(koncentrat kompatybilny z w/w dozownikami) " 9 "Profesjonalna chemia do mycia podłóg drewnianych ** KONCENTRAT " szt 120 "Preparat do mycia i pielęgnacji podłóg drewnianych oraz paneli, oparty na Oksyetylenowanym alkoholu c12-c14 o zawartości 3-10%. Właściwości antystatyczne i antypoślizgowe. Skutecznie usuwa zabrudzenia oleiste, brud i kurz. Pozostawia połyk i przyjemny zapach. Odczyn pH środka - 8,5. Gęstość 0,95 - 1,05 g/cm3. Do mycia ręcznego i maszynowego. stężenie od 50 do 100 ml // 10L wody w przypadku mycia ręcznego, i 50-200 w przypadku sprzątania maszyną. Pojemność 1 litr. Konieczne dostarczenie karty charakterystyki oraz karty technicznej środka opatrznej zdjęciem produktu wystawionej przez producenta.(koncentrat kompatybilny z w/w dozownikami) " 10 "Profesjonalna chemia do mycia sanitariatów, łazienek, toalet . GOTOWY PREPARAT PRZEZNACZONY DO BEZPOŚREDNIEGO UŻYTKU " szt 250 "Profesjonalny preparat przeznaczony do codziennej pielęgnacji sanitariów . Usuwa kamień i rdzę . Pozostawia przyjemny zapach. Nie powoduje odbarwień a także nie pozostawia smug na czyszczonych powierzchniach.Środek oparty na : kwasie ortofosforowym, kwasie cytrynowym oraz solny. Gęstość 1,01-1,04 g/cm3. Odczyn ph preparatu -1 Preparat gotowy do użycia. Pojemność 0,75L. Konieczne dostarczenie karty charakterystyki oraz karty technicznej środka opatrzonej zdjęciem produktu wystawionej przez producenta. " 11 "Profesjonalna chemia do mycia powierzchni szklanych oraz chromu GOTOWY PŁYN PRZEZNACZONY DO BEZPOŚREDNIEGO UŻYCIA " szt 250 "Profesjonalny preparat do mycia wszelkich powierzchni szklanych. Wydajny, szybkoschnący, nie pozostawiający smug. Ph koncentratu - 7. Oparty na alkoholu etylowym <15%, alkoholu izopropylowym <10%. Preparat posiada w swoim składzie kwas cytrynowy <2%. Gęstość 0,99-1,01g/cm3 Pojemność 0,75L. Konieczne dostarczenie karty charakterystyki oraz karty technicznej środka opatrzonej zdjęciem produktu wystawionej przez producenta. " 12 "Profesjonalna chemia do gruntownego czyszczenia wszystkich powierzchni ** KONCENTRAT " szt 120 "Środek do doczyszczania wszelkich powierzchni odpornych na działanie alkaliów. Usuwający wszelkie zabrudzenia tłuszczowe, olejowe i inne. Przeznaczony do mycia ręcznego, maszynowego, wysokociśnieniowego. stężenie od 50 do 100 ml na 10L wody. Odczyn Ph - 14. W skład winny wchodzić: etoksylowane alkohole w stężeniu poniżej <5%. p-kumensulfonian sodu o zawartości <5% oraz wodorotlenek sodu <1%, gęstości min. 1,08g/cm3. Pojemność 1 litr. Konieczne dostarczenie karty charakterystyki oraz karty technicznej środka opatrzonej zdjęciem produktu wystawionej przez producenta. (koncentrat kompatybilny w/w/ dozownikami) " 13 "Profesjonalna chemia do czyszczenia powierzchni meblowych , blatów i wszelkiego rodzaju wyposażenia. GOTOWY PŁYN PRZEZNACZONY DO BEZPOŚREDNIEGO UŻYTKU " szt 130 "Profesjonalny środek do pielęgnacji mebli, blatów i wszelkiego rodzaju wyposażenia. Posiada dobre właściwości myjące i pielęgnujące. Jest delikatny dla mytych powierzchni, wydajny. Pozostawia przyjemny zapach. Ph koncentratu - 7. Oparty na alkoholu etylowym w stężeniu <10%, alkoholu izopropylowym <10%. Preparat zawiera w swoim składzie kwas cytrynowy <1%. Gęstość 0,99-1,01g/cm3 Pojemność 0,75L. Konieczne dostarczenie karty charakterystyki oraz karty technicznej środka opatrzonej zdjęciem produktu wystawionej przez producenta " 14 "Środek do gruntowego mycia powierzchni ** " szt 10 "Preparat o właściwościach czyszczących przeznaczony do gruntownego czyszczenia wszelkich wodoodpornych powierzchni, usuwający silne zabrudzenia oraz wielowarstwowy brud o przyjemnym zapachu. Preparat do stosowania w technologiach ręcznych i maszynowych, do bieżącego mycia i zabezpieczania przed ponownym osadzaniem się brudu. Odczyn pH środka - 12. Środek do mycia ręcznego i maszynowego. Pracujący w stężeniu od 25 - 100 ml / 10 l wody w przypadku mycia ręcznego Oraz 25 - 300 ml / 10 l wody w przypadku mycia maszynowego. Pojemność 10 litrów. Konieczne dostarczenie karty charakterystyki oraz karty technicznej środka opatrzonej zdjęciem produktu wystawionej przez producenta. (środek kompatybilny z w/w dozownikami) " 15 "Środek do gruntowego mycia powierzchni ** " szt 15 "Preparat o właściwościach czyszczących przeznaczony do gruntownego czyszczenia wszelkich wodoodpornych powierzchni, usuwający silne zabrudzenia oraz wielowarstwowy brud, pozostawiający w umytych pomieszczeniach przyjemny zapach. Preparat do stosowania w technologiach ręcznych i maszynowych, przystosowany do bieżącego mycia i zabezpieczania przed ponownym osadzaniem się brudu. Odczyn pH środka - 12. Środek do mycia ręcznego i maszynowego. stężenie od 25 - 100 ml / 10 l wody w przypadku mycia ręcznego oraz 25 - 300 ml / 10 l wody w przypadku mycia maszynowego. Pojemność 5 litrów. Konieczne dostarczenie karty charakterystyki oraz karty technicznej środka opatrzonej zdjęciem produktu wystawionej przez producenta. (środek kompatybilny z w/w dozownikami) " 16 Środek do mycia powierzchni szklanych ** szt 10 "Preparat do czyszczenia luster, okien, powierzchni szklanych i powierzchni szkliwionych, kafelek oraz glazury. usuwający ślady z odcisków dłoni, palców i tłuszczu. Nie pozostawiający smug oraz zacieków. Nie wymagający wycierania do sucha i polerowania. Szybko odparowujący pozostawiający przyjemny i świeży zapach. Odczyn pH - 5. Środek do mycia ręcznego i doczyszczenia, stężenie od 25 - 100 ml / 10 l wody w przypadku mycia ręcznego oraz 50 - 200 ml / 10 l wody w przypadku doczyszczania. Pojemność 10 litrów. Konieczne dostarczenie karty charakterystyki oraz karty technicznej środka opatrzonej zdjęciem produktu wystawionej przez producenta (środek kompatybilny z w/w dozownikami) " 17 "Środek do mycia powierzchni szklanych ** " szt 15 "Preparat do czyszczenia luster, okien, powierzchni szklanych i powierzchni szkliwionych, kafelek oraz glazury. Skutecznie usuwający ślady z odcisków dłoni, palców i tłuszczu. Nie pozostawiający smug oraz zacieków. Nie wymagający wycierania do sucha i polerowania. Szybko odparowujący pozostawiający przyjemny i świeży zapach. Odczyn pH - 5 Środek do mycia ręcznego i doczyszczania. stężenie od 25 - 100 ml / 10 l wody w przypadku mycia ręcznego oraz 50 - 200 ml / 10 l wody w przypadku doczyszczania. Pojemność 5 litrów. Konieczne dostarczenie karty charakterystyki oraz karty technicznej środka opatrzonej zdjęciem produktu wystawionej przez producenta (środek kompatybilny z w/w dozownikami) " 18 "Środek do mycia sanitariatów ** " szt 12 "Preparat do mycia i doczyszczania łazienek oraz urządzeń sanitarnych, armatury łazienkowej, kabin prysznicowych, wanien kąpielowych. Przeznaczony jest do powierzchni i urządzeń odpornych na działanie kwasów. Usuwający kamień wodny, złogi mydeł, rdzę, brud i inne zanieczyszczenia. Nadający połysk. Nie powodujący uszkodzeń mytych powierzchni, pozostawiający przyjemny zapach. Odczyn pH - 1 Środek do mycia ręcznego i doczyszczania. stężenie od 25 - 100 ml / 10 l wody w przypadku mycia ręcznego oraz 50 - 250 ml / 10 l wody w przypadku doczyszczania. Pojemność 10 litrów. Konieczne dostarczenie karty charakterystyki oraz karty technicznej środka opatrzonej zdjęciem produktu wystawionej przez producenta. (środek kompatybilny z w/w dozownikami) " 19 "Środek do mycia sanitariatów ** " szt 48 "Preparat do mycia i doczyszczania łazienek oraz urządzeń sanitarnych, armatury łazienkowej, kabin prysznicowych, wanien kąpielowych. Przeznaczony do powierzchni i urządzeń odpornych na działanie kwasów. Usuwający kamień wodny, złogi mydeł, rdzę, brud i inne zanieczyszczenia. Nadający połysk. Nie powodujący uszkodzeń mytych powierzchni, pozostawiający przyjemny zapach. Odczyn pH koncentratu - 1. Środek do mycia ręcznego i doczyszczanie. stężenie od 25 - 100 ml / 10 l wody w przypadku mycia ręcznego oraz 50 - 250 ml / 10 l wody w przypadku doczyszczania. Pojemność 5 litrów. Konieczne dostarczenie karty charakterystyki oraz karty technicznej środka opatrzonej zdjęciem produktu wystawionej przez producenta. (środek kompatybilny z w/w dozownikami) " 20 Środek do usuwania powłok ** szt 10 "Preparat do usuwania powłok zabezpieczających. Skutecznie usuwający zużyte wyprawy polimerowe, woskowe i akrylowe oraz gruntownie doczyszczający podłogi. Preparat niskopienny i lekko alkaliczny do zastosowania w technologii ręcznej i maszynowej. Właściwy na wszystkie rodzaje powierzchni. Odczyn pH koncentratu - 10. Środek do mycia ręcznego i maszynowego. stężenie od 300 - 1000 ml / 10 l wody w przypadku mycia ręcznego oraz 300 - 1000 ml / 10 l wody w przypadku mycia maszynowego. Pojemność 10 litrów. Konieczne dostarczenie karty charakterystyki oraz karty technicznej środka opatrzonej zdjęciem produktu wystawionej przez producenta. (środek kompatybilny z w/w dozownikami) " 21 "Profesjonalna chemia do dezynfekcji rąk ** " szt 60 "Płyn do higienicznej dezynfekcji rąk na bazie alkoholu. Skuteczny w usuwaniu pełnego spektrum bakterii, drożdżaków i wirusów w tym BVDV, norowirus, grypa A (H1N1), rotawirus, zapalenie wątroby typu B, HIV, MRSA i innych. Odczyn pH - 7. W skład winny wchodzić: alkohol etylowy (>90%), keton etylowo- metylowy ( <5%), nadtlenek wodoru (<2%). Pojemność 0,5 litra. Konieczne dostarczenie karty charakterystyki oraz karty technicznej środka opatrznej zdjęciem produktu wystawionej przez producenta (środek kompatybilny z w/w dozownikami) " 22 PREPARAT DO ODŚWIEŻANIA POWIETRZA szt 220 "Gotowy do użycia preparat posiadający przyjemny świeży zapach o długotrwałym działaniu. formuła neutralizująca nieprzyjemne zapachy. do stosowania w toaletach, szatniach, łazienkach, biurach, pomieszczeniach publicznych , hotelach, restauracjach , samochodach itp. Pojemność 0,75 litra. " 23 Płyn do dezynfekcji powierzchni ** szt 20 "Alkoholowy płyn do dezynfekcji powierzchni i narzędzi bez konieczności spłukiwania. Przeznaczony do stosowania do dezynfekcji mebli, urządzeń i wyposażenia. Bezpieczny dla powierzchni odpornych na działanie alkoholi, również do powierzchni mających kontakt z żywnością. posiadający szerokie spektrum biobójcze - bakterie i grzyby, w krótkim czasie. W skład winny wchodzić: alkohol propylowy (ok. 50 %). Posiadający środki dezynfekujące (80%) Odczyn pH - 7 Gęstość- 0,80-0,90 g/cm3 Pojemność 5 l. " 24 Środek do pielęgnacji ** szt 15 "Środek do pielęgnacji powierzchni i urządzeń sanitarnych. Szybko rozpuszczający i usuwający osady z kamienia wodnego, resztki mydła, tłusty brud oraz rdzawe nacieki. bezpieczny dla mytych powierzchni z chromu. W skład winny wchodzić: kwas amidosulfonowy (5-15 %) oraz alkohol izopropylowy (3 - 10 %), kwasy organiczne, fosfoniany. Gęstość ok 1,02-1,05 g/cm3 Odczyn pH - 1,5 Do mycia ręcznego i doczyszczania, stężenie od 50 do 100 ml / 10 l wody, w przypadku mycia ręcznego i 100 - 500 ml / 10 l wody w przypadku doczyszczania. Pojemność 5 litrów. Konieczne dostarczenie karty charakterystyki oraz karty technicznej środka opatrzonej zdjęciem produktu wystawionej przez producenta. " 25 Środek do pielęgnacji ** szt 10 "Środek do pielęgnacji powierzchni i urządzeń sanitarnych. Szybko rozpuszczający i usuwający osady z kamienia wodnego, resztki mydła, tłusty brud oraz rdzawe nacieki. bezpieczny dla mytych powierzchni z chromu. W skład winny wchodzić: kwas amidosulfonowy (5-15 %) alkohol izopropylowy (3 - 10 %), kwasy organiczne, fosfoniany. Gęstość ok 1,02-1,05 g/cm3 Odczyn pH koncentratu - 1,5 Do mycia ręcznego i doczyszczania. Stężenie od 50 do 100 ml / 10 l wody, w przypadku mycia ręcznego i 100 - 500 ml / 10 l wody w przypadku doczyszczania. Pojemność 10 litrów. Konieczne dostarczenie karty charakterystyki oraz karty technicznej środka opatrzonej zdjęciem produktu wystawionej przez producenta. " 3. W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu środków czystości koncentratów myjących i czyszczących, określonych w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, o wartości 50% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Pozostałą ilość środków czystości koncentratów myjących i czyszczących, o wartości 50% ceny całkowitej, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 39830000-9 |
| 39831300-9 |
| 39831600-2 |
| 39831250-3 |
| 39831240-0 |
| 39833000-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. udokumentowanie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, co najmniej jednej dostawy koncentratów czyszczących i myjących o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł (brutto) wraz z podaniem ich wielkości, przedmiotu, dat wykonania bądź wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była lub jest wykonywana a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
2. Warunki, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia - udokumentowanie, iż dostarczane koncentraty czyszczące i myjące spełniają warunki określone w tabeli stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia:
1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii
Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
2) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy koncentratów czyszczących i myjących o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł (brutto) wraz z podaniem ich wielkości, przedmiotu, dat wykonania bądź wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego dostawa była lub jest wykonywana a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej, w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie zobowiązany złożyć karty produktu i/lub karty charakterystyki i/lub inne dokumenty wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy. Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie. Wykonawca powinien czytelnie oznaczyć, której pozycji produktu opisanego w tabeli stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ dany opis/materiał dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 5 do SIWZ . W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 50 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 50 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający, 2) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1- dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4, 4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej - dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn wskazanych w niniejszym paragrafie nie powoduje powstania u żadnej ze Stron, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) projekt aneksu, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-01, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Zabezpieczenie dróg dojściowych na poziomie V do wycieków w rejonie zachodnim Kopalni Soli "Wieliczka" - etap V
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Doposażenie systemu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w sprzęt ratowniczy i logistyczny w Powiecie Wielickim
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce w 2026 roku
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków do zmywarek oraz drobnego sprzętu do utrzymania czystości i higieny oddziałów szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa do magazynu apteki szpitalnej preparatów do dezynfekcji powierzchni, skóry, sprzętu medycznego oraz higienicznego (chirurgicznego mycia skóry).
- DOSTAWA - ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH II
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





