eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówSukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (mięsa świeżego, wędlin i drobiu; nabiału i przetworów mleczarskich; różnych artykułów spożywczych) dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 43 w okresie od 01 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2021r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31

Ogłoszenie nr 510563865-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Dom Pomocy Społecznej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (mięsa świeżego, wędlin i drobiu; nabiału i przetworów mleczarskich; różnych artykułów spożywczych) dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 43 w okresie od 01 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2021r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 613251-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Łanowa 43, 30-725 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 12 6532041, 2967742
faks: 126 530 390
e-mail: dpslanowa43@ceti.pl
www: www.ceti.pl/~lanowa
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (mięsa świeżego, wędlin i drobiu; nabiału i przetworów mleczarskich; różnych artykułów spożywczych) dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 43 w okresie od 01 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2021r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): A.26.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (mięsa świeżego, wędlin i drobiu; nabiału i przetworów mleczarskich; różnych artykułów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Łanowej 43 w okresie od 01 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2021r.
Zamówienie zostało podzielone na 3 (trzy) części grupujące artykuły żywnościowe według asortymentu.
I CZĘŚĆ: MIĘSO ŚWIEŻE, WĘDLINY I DRÓB
mięso wołowe (z kością i bez), wieprzowe (z kością i bez), drób i podroby oraz wędliny wieprzowe i drobiowe
II CZĘŚĆ: NABIAŁ I PRZETWORY MLECZARSKIE
mleko i jego przetwory (śmietana, masło, kefir i jogurty, sery: biały i homogenizowany), sery topione i twarde (żółty)
III CZĘŚĆ: RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE: PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, TŁUSZCZE ROŚLINNE, WYROBY CIASTKARSKIE, RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE, ARTYKUŁY I PRZYPRAWY SYPKIE, OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE, NAPOJE ITP.
różne artykuły spożywcze: produkty sypkie – produkty przemiału ziarna (mąki, kasze, płatki, makarony), sypkie inne (sól, cukier, ryż), herbaty, artykuły puszkowane, w butelkach i słoikach (majonez, chrzan, musztarda, oleje, koncentraty, groszek, sałatki, ogórki, soki, dżemy itp.), konserwy rybne, tłuszcze roślinne, przyprawy sypkie, aromaty i dodatki do ciast, budynie i kisiele, wyroby ciastkarskie, cukierki itp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: MIĘSO ŚWIEŻE, WĘDLINY I DROB

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 143552.38 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Masarski ZDRÓJ Sp. J. Adam Gonciarz, Tomasz Gonaciarz,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zdrojowa 25
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 150730.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 150730.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 160662.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: NABIAŁ I PRZETWORY MLECZARSKIE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 123521.33 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Starodworska 7
Kod pocztowy: 34-600
Miejscowość: Limanowa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 129697.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 129697.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 129697.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE: PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, TŁUSZCZE ROŚLINNE, WYROBY CIASTKARSKIE, RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE, ARTYKUŁY I PRZYPRAWY SYPKIE, OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE, NAPOJE ITP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 116714.60 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: F.H.U. IN-PLUS Paweł Kiełbasa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dojazdowa 3
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 124777.58

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 124777.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 124777.58
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.