To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Ludzisku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „POMAGAMY SKUTECZNIE" nr: POWR.02.08.00-00-0111/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
Numer ogłoszenia: 616193-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 523 513 472
faks: 523 513 472
e-mail: dpsludzisko@gmail.com
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: dpsludzisko78.bip.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Ludzisku.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DPS.37.371.2.2020.AG
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej
dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Ludzisku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 35.11.34.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Środki ochrony indywidualnej 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30116.80 PL
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firmą Handlową ,,STARMLECZ” Tkaczuk Adam
Email wykonawcy: mail starmlecz1@wp.pl
Adres pocztowy: 27-200 Starachowice
Kod pocztowy: 27-200
Miejscowość: Starachowice , ul.Zgodna 4 b
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30721.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 35683.20
Waluta: PL
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: NIE
NAZWA: Środki ochrony indywidualnej 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19510.00 PL
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Produkcyjno-Handlowym MARGO Małgorzata Lewandowska -Szpak
Email wykonawcy: biuro@margo.torun.com.pl
Adres pocztowy: 87-100 Toruń
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń , ul. Krasińskiego 97
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13530.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22020.00
Waluta: PL
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: NIE
INNE PRZETARGI JANIKOWO
więcej: przetargi JANIKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej terenie gm. Skarżysko Kościelne w roku 2025"- powt. II
- Dostawa odzieży strażackiej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 w podziale na III części
- Dostawa rezerwy umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego strażaków KM PSP w Gdyni
- Zakup i dostawa urządzeń przeznaczonych na potrzeby obrony cywilnej
- Dostawa sprzętu na doposażenie magazynu obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla KW PSP w Olsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





