eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nałęczów › Zakup energii elektrycznej w taryfie dynamicznej dla punktów poboru Gminy Nałęczów i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30

Ogłoszenie nr 510561885-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Gmina Miejska Nałęczów:

Zakup energii elektrycznej w taryfie dynamicznej dla punktów poboru Gminy Nałęczów i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 610786-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Nałęczów, krajowy numer identyfikacyjny 52922600000000, al. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 815 014 500
faks: 815 014 500
e-mail: um@naleczow.pl
www: https://naleczow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej w taryfie dynamicznej dla punktów poboru Gminy Nałęczów i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IZ.271.27.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem
zamówienia jest zakup energii elektrycznej w taryfie dynamicznej dla Gminy Nałęczów i jej jednostek
organizacyjnych. 2. Wykaz wszystkich punktów poboru energii (dalej PPE) zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Zamawiający posiada aktualnie umowy kompleksowe dla PPE nr 69, 70, 71, 73 i 122, wskazanych w
Załączniku nr 5 do SIWZ – dla tych punktów sprzedawcą energii jest PGE Dystrybucja S.A. Oddział Lublin.
Na pozostałe PPE umowy są rozdzielone na umowę sprzedaży energii elektrycznej i umowę na świadczenie usług dystrybucji – dla tych punktów sprzedawcą jest PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Lublinie. Procedura zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzana po raz kolejny. Umowy dystrybucyjne zawarte są na
czas nieokreślony a funkcję Operatora Systemu Dystrybucyjnego (dalej OSD) pełni PGE Dystrybucja S.A.Oddział Lublin. Termin wypowiedzenia: umowy kompleksowej – z zachowaniem miesięcznego okresu
wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym
oświadczenie o wypowiedzeniu dotarło do Sprzedawcy; umowy sprzedaży – ulega rozwiązaniu z ostatnim
dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym oświadczenie tego odbiorcy dotarło do
przedsiębiorstwa energetycznego. 4. Z wybranym Wykonawcą zawarte zostaną nowe umowy sprzedaży
energii elektrycznej dla wszystkich PPE Gminy Nałęczów i pozostałych jednostek (wg zał. nr 6 do SIWZ) na
czas oznaczony od 1.01.2021 do 31.12.2021 roku. Umowy w imieniu kierowników jednostek, o których
mowa w Rozdziale 1 SIWZ, zgodnie z podziałem uwzględnionym w Załączniku nr 5 do SIWZ, podpisywane są przez Zamawiającego. 5. Dla Umowy dotyczącej oświetlenia ulicznego Wykonawca będzie wystawiał zbiorczo 1 fakturę rozliczeniową co 2 miesiące z załączeniem szczegółów rozliczenia dla każdego PPE
oświetlenia. Dla pozostałych umów Wykonawca będzie wystawiał osobne faktury ze szczegółamirozliczenia, dla każdego PPE, zgodnie z okresem rozliczeniowym OSD. Szczegóły rozliczenia dla każdego
PPE powinny zawierać co najmniej: zużycie energii w podziale na godziny zużycia w skali doby rozliczane
w modelu dynamicznym, adres PPE, przynajmniej jeden numer jednoznacznie identyfikujący dany PPE (kod
PPE, nr ewidencyjny OSD, numer licznika lub inny), mogą też zawierać grupę taryfową, moc i inne dane,
jeśli Sprzedawca będzie nimi dysponował. W przypadku braku otrzymania danych z odczytów liczników od
OSD w terminie, w celu zapewnienia ciągłości przekazywania przez Zamawiającego środków finansowych
przeznaczonych na zakup energii elektrycznej, Zamawiający dopuszcza wystawienie faktury rozliczeniowej
na bazie danych pomiarowych z poprzedniego okresu rozliczeniowego lub danych z Załącznika nr 2 do
Umowy. W takim przypadku, Wykonawca ma obowiązek dokonać rozliczenia wyrównawczego przy fakturze rozliczeniowej za kolejny okres po otrzymaniu rzeczywistych danych pomiarowych od OSD. W przypadku umowy dotyczącej oświetlenia (poz. 1-73 Załącznika nr 5 do SIWZ) jeżeli OSD będzie przekazywał dane pomiarowe na Platformie Wymiany Informacji częściej niż co 2 miesiące, to Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy wystawiania faktur sprzedaży co 2 miesiące z sumarycznym zużyciem energii z okresu 2 miesięcy. Sposób rozliczania danej umowy i wystawiania faktur będzie również zapisany w poszczególnych umowach (zgodnie z powyższymi wytycznymi).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 09.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 167971.58 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: IEN Energy Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@ienenergy.pl
Adres pocztowy: ul. Kolady 3, 02-691 Warszawa
Kod pocztowy: 02-691
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 193692.25

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 193692.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 877546.63
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.