eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku i jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30

Ogłoszenie nr 510559561-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Powiat Płoński:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku i jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 603253-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Płoński, krajowy numer identyfikacyjny 13037771200000, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 023 6627764(66)
faks: 236 623 816
e-mail: urzad@powiat-plonski.pl
www: https://www.powiat-plonski.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę)
Starostwo Powiatowe w Płońsku i jednostki organizacyjne powiatu zobowiązane są do wspólnego przygotowania i przeprowadzenia postępowania. Za przygotowanie postępowania odnośnie opisu przedmiotu zamówienia i szacowania wartości zamówienia odpowiada Starostwo i jednostki organizacyjne w zakresie jaki ich dotyczy. Za przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia odpowiada Referat Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Płońsku.Przedstawiciele Starostwa i jednostek organizacyjnych wchodzą w skład Komisji Przetargowej powołanej do postępowania.Jednostki Zamawiające ponoszą odpowiedzialność za realizację umowy i jej rozliczenie finansowe, stosownie do zakresu podmiotowego i przedmiotowego właściwego dla danej jednostki.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku i jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.272.25.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku i jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego w okresie 36 miesięcy tj. od 01.01.2021 r. do 31.12.2023 r. Zamówieniem niniejszym objęte są następujące podmioty: 1) Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk , 2) Powiatowy Zarząd Dróg w Płońsku, ul. Płocka 101, 09-100 Płońsk, 3) Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Płońsku, ul. Henryka Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, 4) Zespół Szkół Nr 2 im. Leona Rutkowskiego, ul. Ks. J. Popiełuszki 14, 09-100 Płońsk, 5) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Płońsku, ul. Młodzieżowa 11/A , 09-100 Płońsk, 6) Zespół Szkół w Raciążu ul. Kilińskiego 64, 09-140 Raciąż, 7) Centrum Kształcenia Zawodowego Nr 1 w Płońsku, ul. Henryka Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, 8) Zespół Szkół w Czerwińsku nad Wisła, ul. Władysława Jagiełły 24, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, 9) Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk, 10) I Liceum Ogólnokształcące ul. Płocka 56, 09-100 Płońsk, 11) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza ,, Przystań” w Płońsku, ul. Wolności 8/10, 09-100 Płońsk, 12) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Jońcu, Joniec 50, 09-131 Joniec, 13) Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie, Karolinowo 38, 09-120 Nowe Miasto, 2. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej dla ww. podmiotów zwanych również Odbiorcami objętych zamówieniem wraz z danymi technicznymi przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia ( Załączniki Nr 1 do SIWZ). 3. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. od 01.01.2021 r. do 31.12.2023 r. dla wszystkich Odbiorców łącznie wynosi: – grupa taryfowa Cxx – 2 138 488 kWh – grupa taryfowa Gxx- 484 689 kWh 4. Liczba punktów poboru energii elektrycznej objętych niniejszym zamówieniem łącznie wynosi 30. 5. Zamawiający w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości punktów poboru energii elektrycznej (PPE) wynikające z naturalnych procesów zarządczych. Powstanie nowych punktów poboru energii możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych objętych umową. Nowe punkty poboru rozliczane będą według stawek i na zasadach określonych we wzorze umowy obowiązującej w niniejszym postepowaniu (Załącznik nr 6). W przypadku powstania w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia nowej jednostki organizacyjnej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia umowy pomiędzy tą jednostką, a Wykonawcą wyłonionym w przedmiotowym postępowaniu według stawek i na warunkach w nim określonych. Natomiast w przypadku likwidacji jednostki następuje automatyczne wyłączenie dostawy przedmiotu zamówieniu co skutkuje bezroszczeniowym wypowiedzeniem umowy z daną jednostką (Odbiorcą). 6. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną nie musi odpowiadać jej rzeczywistemu zużyciu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia i nie stanowi ze strony każdego Odbiorcy zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Każdy z Odbiorców zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości dostaw energii, a Wykonawca jest zobowiązany do jej dostarczania w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem Odbiorcy. Odbiorca dopuszcza możliwość niewykorzystania planowanej ilości energii elektrycznej, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu żadne roszczenie finansowe lub prawne. Zwiększenie zaś faktycznego zapotrzebowania na energię w stosunku do zapotrzebowania szacunkowego nie będzie skutkowało dodatkowymi kosztami ze strony Odbiorcy, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii według ceny podanej przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 7. Ilość pobranej przez Odbiorcę energii ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układu/układów pomiarowo –rozliczeniowego/rozliczeniowych. 8. Ceny jednostkowe netto obowiązywać będą przez cały okres realizacji zamówienia i będą podlegały zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym o wartość wynikającą z takiej zmiany oraz w przypadkach określonych we wzorze umowy. Zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe netto obowiązywać będą również dla nowo przyłączonych obiektów do sieci elektroenergetycznej (nowych punktów poboru lub nowych jednostek) w okresie realizacji zamówienia. Do ceny jednostkowej netto doliczony zostanie podatek VAT w obowiązującej wysokości. 9. Każdy z Odbiorców objętych zamówieniem posiada odrębną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z ENERGA –OPERATOR S.A. Umowy te obowiązują na czas nieokreślony. 10. Sprzedawcą energii elektrycznej do dnia 31.12.2020 r. jest KOGENERACJA ZACHÓD S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Czartoria 1 lok 27, 61-102 Poznań, z wyjątkiem dwóch punktów poboru Powiatowego Zarządu Dróg w Płońsku wskazanych w pozycji 5 i 6 Opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 1.2 ) i jednego punktu poboru Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej ,, Razem” i ,, Samodzielni ” w Płońsku wskazanego w pozycji 6 Opisu przedmiotu zamówienia ( Załącznik Nr 1.11) dla których dostawcą energii jest ENERGA-OBRÓT S.A. , Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk. 11. Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na dzień składania ofert, a w przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i z którym zostanie zawarta umowa - posiadał przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym dla lokalizacji Zamawiającego tj. ENERGA –OPERATOR S.A, na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii do wszystkich Odbiorców objętych zamówieniem za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia OSD w imieniu każdego Odbiorcy zgłoszenia o zawarciu nowej umowy sprzedaży energii elektrycznej, przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy, do wykonania wszelkich czynności niezbędnych do zgłoszenia o zawarciu nowej umowy, przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe energii elektrycznej stanowiącej przedmiot zamówienia. 14. Energia elektryczna stanowiąca przedmiot zamówienia musi spełniać parametry jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, a w przypadku zmiany przepisów z uwzględnieniem ewentualnych zmian. 15. Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz zgodnie z obowiązującymi do niej aktami wykonawczymi. 16. Zamawiający przekaże Wykonawcy niezbędne dane w wersji elektronicznej oraz dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy. 17. W ramach przeprowadzonego postępowania każda z Jednostek ( Odbiorców) podpisze oddzielnie umowę na zakup energii elektrycznej z wyłonionym Wykonawcą i ponosi odpowiedzialność za jej realizację.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 09.30.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 796176.84 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Kogeneracja Zachód S.A.
Email wykonawcy: w.posadzy@kogeneracjazachod.pl
Adres pocztowy: UL.Czartoria 1/27
Kod pocztowy: 61-102
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 887289.63

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 887289.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1125405.88
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 887289.63 zł. W związku z decyzją Zarządu Powiatu Płońskiego Nr 4/2020 z dnia 3 listopada 2020 r., na mocy której wygasł trwały zarząd ustanowiony na rzecz Domu Dziecka dla nieruchomości położonej w Załuskach, natomiast ww. nieruchomość została przekazana w trwały zarząd na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płońsku umowa zawarta przez Placówkę Opiekuńczo-Wychowawczą ,, Przystań '' (dawny Dom Dziecka) nie obejmuje punktów poboru znajdujących się budynku w Załuskach.Natomiast w zaistniałej sytuacji zawarta została również umowa na dostawę energii przez PCPR. Zatem łączna wartość umów zawartych przez wszystkie jednostki w ramach przedmiotowego postępowania pomniejszona dla POW o wartość obejmującą punkty poboru w Załuskach (według wniosku POW)i powiększona o zapotrzebowanie PCPR (pismo z dnia 30.11.2020 ) wynosi 889 229,83 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.