eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW GMINY ANDRESPOL ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ANDRESPOL OD 01.01.2021R. DO 31.12.2021R.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29

Ogłoszenie nr 510558712-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
Gmina Andrespol:

DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW GMINY ANDRESPOL ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ANDRESPOL OD 01.01.2021R. DO 31.12.2021R.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 605293-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Andrespol, krajowy numer identyfikacyjny 47205774400000, ul. Rokicińska 126, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 422 132 440
faks: 422 132 434
e-mail: ug@andrespol.pl
www: www.andrespol.bip.cc
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW GMINY ANDRESPOL ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ANDRESPOL OD 01.01.2021R. DO 31.12.2021R.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.7021.38.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub dwóch części. 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych Gminy Andrespol w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.), wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi oraz załącznikiem Nr 1 i Nr 2 do SIWZ. 4. Część nr 1 – Oświetlenie uliczne 4.1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części nr 1 – Oświetlenie uliczne, jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.), w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r. do punktów poboru przedstawionych w zestawieniu zbiorczym punktów poboru (załącznik nr 1 do SIWZ). 4.2. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla obiektów Zamawiającego, w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. wynosi 1 071 025 kWh - załącznik nr 1 do SIWZ. 4.3. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną ma jedynie charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układów pomiarowo–rozliczeniowych. 4.4. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. Dostawca energii zobowiązany jest posiadać umowę dystrybucyjną zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym dla obiektu Zamawiającego, najpóźniej w dniu zawarcia umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia, na czas nie krótszy niż do 31-12-2021r. 4.5. Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii wskazana powyżej oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania Umowy może ulec zmianie. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w Załączniku nr 1 do SIWZ) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb z tym, że niezależnie od wielkości zużycia Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana, wskazana w Załączniku nr 1 do SIWZ, w szczególności spowodowanego zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości PPE albo parametrów technicznych PPE. 4.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. 4.7. Sprzedawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne zobowiązującymi przepisami Prawa energetycznego. 5. Część nr 2 – Pozostałe obiekty 5.1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części nr 2 – Pozostałe obiekty, jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.), w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r. do punktów poboru przedstawionych w zestawieniu zbiorczym punktów poboru (załącznik nr 2 do SIWZ). 5.2. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla obiektów wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r. wynosi: 5.2.1. Taryfy C11, C12a, C21, G11 – 791 215 kWh 5.2.2. Taryfa B22 – 472 608 kWh 5.3. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną ma jedynie charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układów pomiarowo–rozliczeniowych. 5.4. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. Dostawca energii zobowiązany jest posiadać umowę dystrybucyjną zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym dla obiektu Zamawiającego, najpóźniej w dniu zawarcia umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia, na czas nie krótszy niż do 31-12-2021r. 5.5. Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii wskazana powyżej oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania Umowy może ulec zmianie. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w Załączniku nr 2 do SIWZ) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb z tym, że niezależnie od wielkości zużycia Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana, wskazana w Załączniku nr 2 do SIWZ, w szczególności spowodowanego zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości PPE albo parametrów technicznych PPE. 5.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. 5.7. Sprzedawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne zobowiązującymi przepisami Prawa energetycznego 6. Zgodnie z art. 16 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) Gmina Andrespol z siedzibą w Andrespolu działa w imieniu własnym oraz jako podmiot upoważniony do przeprowadzenia postępowania w imieniu wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Andrespol. 7. Gmina Andrespol dla każdej z części zamówienia zawrze we własnym imieniu oraz jednostek organizacyjnych umowę wynikającą z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej. 8. Gmina Andrespol posiada zawarte umowy sprzedaży energii elektrycznej, obowiązujące do dnia 31.12.2020r. Z wyłonionym w drodze przetargu sprzedawcą energii czynnej dla każdej z części zamówienia zawarta zostanie nowa umowa sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. 9. Zamawiający oświadcza, że: 9.1. Procedura wyboru sprzedawcy energii elektrycznej w formie przetargu odbywa się po raz kolejny. 9.2. Zawarł umowy sprzedaży energii elektrycznej z: 9.2.1. PGE Obrót Spółka Akcyjna, ul. 8-go Marca 6, kod 35 – 959 Rzeszów, na sprzedaż energii elektrycznej oświetlenie uliczne – umowa zawarta na czas określony do dnia 31.12.2020r., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 9.2.2. Orange Energia Sp. z o.o., Aleje Jerozolimskie 160, 02 – 326 Warszawa, na sprzedaż energii elektrycznej Pozostałe obiekty – umowa zawarta na czas określony do dnia 31.12.2020r., zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 9.3. Dla 3 PPE ma zawarte umowy kompleksowe sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usługi dystrybucji z PGE Obrót SA na czas nieokreślony, z okresem wypowiedzenia 3 miesiące. 9.4. Zawarł umowy świadczenia usług dystrybucji z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej: PGE Dystrybucja S.A. na czas nieokreślony, który jest dystrybutorem energii elektrycznej na terenie Gminy Andrespol. 9.5. Wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy, udostępni dane o PPE w formie elektronicznej. 10. Wykonawca winien posiadać zawartą aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajdują się miejsca dostarczenia energii. 11. Zatrudnienie osób na umowę o pracę W przedmiotowym zamówieniu wykonywanie czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks Pracy. W związku z powyższym Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 09.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część nr 1 – Oświetlenie uliczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 326000.74 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ELEKTRA S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Skierniewicka 10A
Kod pocztowy: 01-230
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 335927.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 335927.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 421291.97
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część nr 2 – Pozostałe obiekty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 409129.82 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ELEKTRA S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Skierniewicka 10A
Kod pocztowy: 01-230
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 429042.63

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 409300.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 512674.86
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.