eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej w Tychach - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 17 przy ul. Begonii

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29

Ogłoszenie nr 510558381-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
Prezydent Miasta Tychy:

Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej w Tychach - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 17 przy ul. Begonii

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej w Tychach - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 17 przy ul. Begonii” Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IV „Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna” Działanie 4.3. „Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej” Poddziałanie 4.3.1. „Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – ZIT” Umowa o dofinansowanie nr UDA-RPSL.04.03.01-24-001H/19-00 z dnia 12.03.2020 r.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 583979-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540184931-N-2020; 540191366-N-2020; 540196973-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta Tychy, krajowy numer identyfikacyjny 51592200000000, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: (032) 7763333
faks: (032) 7763344
e-mail: poczta@umtychy.pl
www: bip.umtychy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej w Tychach - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 17 przy ul. Begonii

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RZP.271.29.2020.AM

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych, objętych dokumentacją projektową (wskazaną poniżej) zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią wykonywania robót, a także wytycznymi producentów wyrobów budowlanych i materiałów, w tym m.in.:
- docieplenie ścian fundamentowych, ścian zewnętrznych, stropodachów,
- wymianę stolarki i ślusarki,
- wymianę instalacji C.O. wraz z wszystkimi robotami odtwórczymi,
- wymianę instalacji elektrycznej zasilania węzła cieplnego,
- wymianę opraw oświetleniowych,
- roboty we wnętrzach budynków (m.in. malowanie, wymiana posadzek, wymiana balustrad, zabezpieczenie klatek schodowych),
- montaż wentylacji mechanicznej,
- instalację oświetlenia zewnętrznego,
- wymianę daszków zewnętrznych.
Wszystkie roboty ziemne, związane m. in. z izolacją fundamentów należy prowadzić odcinkowo, mając na uwadze prowadzenie robót z uwzględnieniem najwyższych standardów bezpieczeństwa.
Po stronie wykonawcy pozostaje: przeszkolenie 3 pracowników szkoły w zakresie użytkowania m.in.: wentylacji mechanicznej, instalacji CO, elementów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania placówki.
W terminie 14 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca będzie zobligowany do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz zbiorczego zestawienia kosztów. Powyższe dokumenty po akceptacji zamawiającego będą stanowiły załącznik do umowy.
Realizacja zadania jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IV poddziałanie: 4.3.1. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do rozliczenia zadania zgodnie z wymogami instytucji współfinansującej.
Z uwagi na fakt, iż roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie Wykonawca uzgodni szczegółowy harmonogram prac z Dyrekcją szkoły i zapewni możliwość stałego funkcjonowania placówki z możliwie najmniejszymi uciążliwościami dla uczniów i pracowników. Wymianę instalacji CO należy prowadzić poza sezonem grzewczym.
Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania cotygodniowej rady budowy z udziałem kierownika budowy, przedstawiciela Zamawiającego i Dyrekcji szkoły. Odbiory częściowe wewnątrz budynku będą dokonywane po wykonaniu wszystkich robót dla poszczególnych pomieszczeń, co umożliwi przekazanie ich do użytkowania. Wszystkie roboty zanikowe i ulegające zakryciu będą odbierane przez Zamawiającego, o czym Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić z dwudniowym wyprzedzeniem. Dla wszystkich zabudowywanych materiałów Wykonawca przedstawi dokument dopuszczający do stosowania w budownictwie.
Wykonawca będzie prowadził roboty z uwzględnieniem wymagań ustawy „Prawo budowlane”.
Po stronie Wykonawcy pozostaje m.in. wykonanie wszystkich obowiązków nałożonych
na Zamawiającego w ramach wydanej decyzji o pozwoleniu na budowę, stanowiącej załącznik nr 4a do SIWZ (Decyzja nr 529/2020 z dnia 24.08.2020). Po stronie Wykonawcy będzie także uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz spełnienie pozostałych wymagań nałożonych przez PINB na Zamawiającego na etapie zawiadomienia o zakończeniu budowy.

Po zakończeniu inwestycji Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej i odbiorowej w tym m.in. dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie dla wszystkich użytych materiałów i wyrobów, instrukcji użytkowania i wyników wszystkich badań i kontroli technicznych wymaganych projektem i obowiązującymi przepisami. Ponadto przedstawi świadectwo charakterystyki energetycznej budynku oraz operat geodezyjny powykonawczy.

Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w załącznikach którymi są:
1. Projekt budowlano-wykonawczy wraz ze STWiOR pn.: Docieplenie budynku Szkoły Podstawowej nr 17 w Tychach w ramach zadania: ,,Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej w Tychach – termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 17 przy ul. Begonii” (architektura, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, wentylacja mechaniczna) wykonanego w sierpniu 2016 r. przez jednostkę projektową: Centrum Projektu EKO-INVEST Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Klemensa Janickiego 20b;
2. Projekt uzupełniający wraz ze STWiOR autorstwa K4 Studio Projektowe Marek Dyczka, ul. Batorego 13 A/7, 43-200 Pszczyna.

Powyższe dokumentacje (pkt 1,2) należy rozpatrywać łącznie. W przypadku rozbieżności między projektami pracowni EKO-INVEST Sp. z o.o., a K4 Studio Projektowe, jako wiążące należy przyjmować założenia projektu K4 Studio Projektowe.

Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dokumentacji fotograficznej z każdego etapu realizacji inwestycji, w szczególności w zakresie udokumentowania wykonania robót zanikowych i ulegających zakryciu. Warunkiem dokonania odbioru częściowego będzie przedstawienie przez Wykonawcę dokumentacji fotograficznej obejmującej zakres podlegający odbiorowi. Dokumentacja fotograficzna w wersji elektronicznej (pliki z rozszerzeniem JPG) będzie stanowiła załącznik do faktury przejściowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4175034.59 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 12

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane Mazur Sp. z o.o. Sp.K.
Email wykonawcy: sekretariat@pbmazur.pl
Adres pocztowy: ul. Złote Łany 21a
Kod pocztowy: 43-215
Miejscowość: Jankowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana MAZUR Sławomir Mazur
Email wykonawcy: sekretariat@fbmazur.pl
Adres pocztowy: ul. Złote Łany 21a
Kod pocztowy: 43-215
Miejscowość: Jankowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3480000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2770000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5168241.47
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Wartość zamówienia 4175034,59 zł, w tym wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych została ustalona na kwotę 379 548,60 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.