eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sułkowice › Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 2.500.000,00 zł z przeznaczeniem na przypadające do spłaty w roku 2020 zobowiązania z tytułów kredytów zaciągniętych w latach poprzednich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29

Ogłoszenie nr 510557406-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
Gmina Sułkowice:

Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 2.500.000,00 zł z przeznaczeniem na przypadające do spłaty w roku 2020 zobowiązania z tytułów kredytów zaciągniętych w latach poprzednich

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 597917-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540207677-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sułkowice, krajowy numer identyfikacyjny 53024100000000, ul. Rynek 1, 32-440 Sułkowice, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 122 732 075
faks: 122 721 422
e-mail: inwestycje@sulkowice.pl
www: www.sulkowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 2.500.000,00 zł z przeznaczeniem na przypadające do spłaty w roku 2020 zobowiązania z tytułów kredytów zaciągniętych w latach poprzednich

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): zp.271.13.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 2.500.000,00 zł przeznaczonego na przypadające do spłaty w roku 2020 zobowiązania z tytułu kredytów zaciągniętych w latach poprzednich.
2. Okres kredytowania ustala się na listopad 2020 – grudzień 2025 roku.
3. Karencja w spłacie rat kapitałowych 39 miesięcy.
4. Spłata kapitału do 15.12.2025 roku (spłata w ratach miesięcznych).
5. Termin płatności pierwszej raty kapitałowej 15.03.2024 r.
6. Termin spłaty raty odsetkowej : do 15-go dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, za który zostały naliczone, płatność ostatniej raty wraz ze spłatą kapitału.
7. Raty płatne w okresach miesięcznych do 15-go dnia każdego miesiąca.
8. Wysokość rat : rok 2024 - 10 rat po 100.000,00 zł, rok 2025 – 12 rat po 125.000,00 zł.
9. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu.
10. Zmiana oprocentowania dokonywana będzie kwartalnie w pierwszym dniu roboczym
każdego kwartału w oparciu o stawkę WIBOR 3M obowiązującą w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału poprzedzającego okres obrachunkowy, powiększone o marżę banku.
11. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji zamawiającego maksymalnie do 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy w maksymalnie trzech transzach do 31 grudnia 2020 r, przy czym uruchomienie pierwszej transzy nastąpi do dnia 13 listopada 2020 roku.
12. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ.
13. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.
14. Zamawiający nie przewiduje opłat i prowizji bankowej od udzielonego kredytu.
15. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową,
chyba że Wykonawca odstąpi od zabezpieczenia kredytu. Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę na wekslu i deklaracji wekslowej,
16. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby pełniącej funkcję doradcy bankowego odpowiedzialnej za kontakty i relacje z zamawiającym. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów;
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji będą regulowane w postanowienia umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 66.11.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 130000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BANK SPÓŁDZIELCZY W NOWYM SĄCZU
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Stefana Batorego 78
Kod pocztowy: 33-310
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 119408.88

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 119408.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 182248.50
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.