eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baćkowice › Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22

Ogłoszenie nr 510552834-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.
Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.:

Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 595402-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 26069816300000, Baćkowice 86, 27-552 Baćkowice, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 605 533 283
e-mail: mzgok@onet.pl
www: www: bip.mzgok.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Spółka Prawa Handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MZGOK ZP.5.2020.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia obejmuje: a) świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach, 27-552 Baćkowice, b) kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych o powierzchni użytkowej 996,3 m2 oraz pranie i suszenie odzieży roboczej pracowników. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych do świadczenia usług minimum 5 razy w tygodniu (w dni pracujące dla Zamawiającego) w Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach, 27-552 Baćkowice. Przed sporządzeniem oferty konieczne są oględziny pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia. 2. Świadczona usługa ochrony będzie wykonywana w całości przez pracowników wykonawcy, którzy winni być wyposażeni w jednolitą odzież roboczą oraz odpowiedni sprzęt niezbędny do wykonania czynności wchodzący w zakres usług. 3. Zapewnić ochronę całości obiektu Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach: a) w dni pracujące od 1400 – 700 (od poniedziałku do piątku), b) w soboty – całodobowo, c) w niedziele i święta – całodobowo. 4. Zapewnić możliwość wsparcia pracowników Z.U.O.K. działaniami patrolu zmotoryzowanego, który podejmować będzie interwencje na wezwanie upoważnionych pracowników. 5. Spełnić wymagania zawarte w ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 2018 poz. 2142 ) szczególnie związane z organizacją pracy, wyposażeniem, umundurowaniem i oznakowaniem pracowników. 6. Usługa polegać będzie na ochronie osób i mienia przed: a) kradzieżą i włamaniem, b) napadem rabunkowym, c) sabotażem, d) aktami wandalizmu, 7. Służba ochrony zobligowana jest do: a) prowadzenia interwencji w przypadku niewłaściwego zachowania osób przebywających w obiekcie, w tym również na prośbę personelu, b) utrzymania porządku na drogach wewnętrznych i ciągach komunikacyjnych Z. U. O. K. w Janczycach w zakresie organizacji ruchu, c) udzielania informacji z zakresu organizacji ruchu. d) obsługi systemu sygnalizacji przeciwpożarowej – potwierdzanie i kasowanie alarmów 8. Zleceniodawca udostępni Wykonawcy miejsca, w których zlokalizowany zostanie posterunek w Z.U.O.K. Janczyce, celem umożliwienia wykonywania przedmiotowej usługi. 9. Koszty utrzymania urządzeń monitorujących ponosi firma świadcząca usługi ochroniarskie. 10. Szczegółowy opis usług sprzątania określają załącznik nr 7 do SIWZ, który stanowił będzie integralną część umowy z Wykonawcą jako załącznik nr 1.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 325203.25 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Agencja Ochrony Osób i Mienia CERBR Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 7/1
Kod pocztowy: 27-500
Miejscowość: Opatów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 299793.35

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 299793.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 437662.08
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.