eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-21

Ogłoszenie nr 510550735-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.
Gmina Miejska Świeradów-Zdrój:

"Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 614208-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny 23082139700000, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 757 816 471
faks: 757 816 585
e-mail: zp@swieradowzdroj.pl
www: http://bip.umswieradowzdroj.pl.nv.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GMiI.271-13/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów”. Zakres zadania: 3.1 Okres kredytowania – 7 lat 3.2 Uruchomienie kredytu nastąpi na rachunek bieżący Zamawiającego nr: 84 1090 1997 0000 0001 1109 8505 prowadzony w Santander Bank Polska SA jednorazowo – we wnioskowanej wysokości. a) Spłata kredytu nastąpi w 7 ratach rocznych z karencją spłaty pierwszej raty do 15 sierpnia 2021 roku w następujących terminach i kwotach: I rata w wysokości 400.000 zł płatna 16.08.2021 r. II rata w wysokości 400.000 zł płatna 16.08.2022 r. III rata w wysokości 400.000 zł płatna 16.08.2023 r. IV rata w wysokości 400.000 zł płatna 16.08.2024 r. V rata w wysokości 400.000 zł płatna 16.08.2025 r. VI rata w wysokości 500.000 zł płatna 16.08.2026r. VII rata w wysokości 500.000 zł płatna 16.08.2027 r. b) Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych w dniach ustalonych z bankiem wybranym w wyniku przedmiotowego przetargu przed zawarciem umowy o udzielenie kredytu. Spłata ostatniej raty odsetek nastąpi w dniu spłaty ostatniej raty kapitałowej tj. 16.08.2027 r. 3.5. Prowizja z tytułu udzielenia kredytu będzie płatna w dniu uruchomienia kredytu. 3.6. Cenę oferty stanowią: 3.6.1. oprocentowanie kredytu - zmienne, ustalone w oparciu o stawkę WIBOR 1M z dnia 13 listopada 2020 r. wynoszącą 0,20 % i marżę banku - stałą w całym okresie obowiązywania umowy; W celu obliczenia ceny (oprocentowania kredytu) należy przyjąć następujące kryteria: - uruchomienie kredytu : 15.12.2020 r. – kwota 3.000.000,00 zł - spłaty rat kapitałowych: I rata w wysokości 400.000 zł płatna 16.08.2021 r. II rata w wysokości 400.000 zł płatna 16.08.2022 r. III rata w wysokości 400.000 zł płatna 16.08.2023 r. IV rata w wysokości 400.000 zł płatna 16.08.2024 r. V rata w wysokości 400.000 zł płatna 16.08.2025 r. VI rata w wysokości 500.000 zł płatna 16.08.2026r. VII rata w wysokości 500.000 zł płatna 16.08.2027 r. Wyliczenia kwoty odsetek należy dokonać przyjmując 360 dni w roku oraz 30 dni w każdym miesiącu, wykorzystując wzór arkusza stanowiący załącznik Nr 2A do niniejszych wytycznych, 3.6.2 prowizja z tytułu udzielenia kredytu Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu, zwane dalej wykonawcami, prowizji przygotowawczej w wysokości nie przekraczającej 1% kwoty kredytu. Oferty wykonawców, którzy zaoferują prowizję przygotowawczą w wysokości wyższej niż 1% kwoty kredytu będą odrzucane. 3.7. Sposób obliczania ceny oferty. Cena oferty = kwota odsetek od kredytu wyliczona za cały okres kredytowania + prowizja z tytułu udzielenia kredytu. 3.8. Opis kryterium oceny i wyboru ofert. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie posługiwać się następującymi kryteriami: Oferowana stopa odsetek w procentach winna stanowić sumę wskaźnika WIBOR 1 M z dn. 13.11.2020 r. wynoszącego 0,20%, marży banku i prowizji od udzielonego kredytu. Oprócz powyższych założeń do wyliczenia ceny kredytu przyjęto wykorzystanie przyznanego kredytu w pełnej wysokości w całym okresie kredytowania oraz jednorazową prowizję za przyznanie kredytu w wysokości 1,0% tj. 30.000,00 zł. Wyliczenie wartości zamówienia na podstawie powyższych założeń: Łączna kwota planowanych do spłaty odsetek od kredytu w kwocie 3.000.000 zł w całym okresie kredytowania: 240.000,00 zł + prowizja 1% tj. 30.000,00 zł = 270.000,00 zł Planowaną do zaciągnięcia kwotę kredytu w wysokości 3.000.000,00 zł ujęto w Uchwale Nr XXXIV/156/2020 Rady Miasta Świeradów-Zdrój z dnia 30 października 2020 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój na rok 2020 oraz w Uchwale Nr XXXIV/157/2020 zmieniającej Uchwałę Nr XXI/99/2019 Rady Miasta Świeradów-Zdrój z dnia 20 grudnia 2019 roku w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój. W dniu 12.11.2020 r. Gmina wystąpiła z wnioskiem do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Jelenia Górze o wydanie opinii o możliwości spłaty kredytu będącego przedmiotem niniejszego postępowania, którą udostępni niezwłocznie po otrzymaniu

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 66.11.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 270000.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Warszawski Bank Spółdzielczy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Fieldorfa 5A
Kod pocztowy: 03-984
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 108000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 108000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 339000.00
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.