eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuminaOdbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni Ścieków w Suminie na rok 2021

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-15

Ogłoszenie nr 510544996-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.
Oczyszczalnia Ścieków w Suminie:

Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni Ścieków w Suminie na rok 2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 759689-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Oczyszczalnia Ścieków w Suminie, krajowy numer identyfikacyjny 27783329000000, ul. Dworcowa 12 B, 44-295 Sumina, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 42 78 014
faks: 32 42 78 014
e-mail: oczyszczalnia@lyski.pl
www: www.bip.lyski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni Ścieków w Suminie na rok 2021

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OŚ.3320.2.20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie
ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 powstających w Oczyszczalni
Ścieków w Suminie przy ulicy Dworcowej w okresie 12 miesięcy od dnia 02.01.2021 r. w ilości ok.
648,50 Mg (wartość szacunkowa), zgodnie z zachowaniem wymogów określonych obowiązującymi
przepisami. Są to osady ustabilizowane, po procesie biologicznej stabilizacji tlenowej lub beztlenowej,
a następnie zagęszczone i odwodnione mechanicznie. 1. Informacje dla Wykonawcy: 1) Maksymalną
ilość odwodnionego osadu szacuje się na 648,50 Mg; 2) Ilość wytwarzanych osadów nie jest zależna
od Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza opcję zwiększenia lub zmniejszenia przedmiotu
zamówienia do 20% (129,70 Mg); 3) Podane powyżej ilości osadów należy traktować jako
orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanych
wielkości; 4) Zagospodarowanie ustabilizowanego komunalnego osadu ściekowego z zachowaniem wymogów określonych w ustawie o odpadach z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2020, poz. 797
z późn. zm.); Zamawiający wyklucza z zagospodarowania osadów ściekowych proces odzysku R10 -
obróbka na powierzchni ziemi przynosząca korzyści dla rolnictwa lub poprawę stanu środowiska; 5)
Nie dopuszcza się odzysku osadów ściekowych polegającego na ich stosowaniu: a) w rolnictwie,
rozumianym jako uprawa wszystkich płodów rolnych wprowadzanych do obrotu handlowego,
włączając w to uprawy przeznaczone do produkcji pasz; b) do rekultywacji terenów na cele rolne; c)
do uprawy roślin przeznaczonych do produkcji kompostu; d) do uprawy roślin nieprzeznaczonych do
spożycia i do produkcji pasz; 6) Zamawiający dopuszcza następujące metody odzysku osadów: a) R1 -
Wykorzystanie jako paliwa lub innego środka wytwarzania energii; b) R3 - Recykling lub regeneracja
substancji organicznych, które nie są stosowane jako rozpuszczalniki (włączając kompostowanie i inne
biologiczne procesy przekształcania); 7) Wykonawca, który posiada wymagane przepisami prawa zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów, zgodnie z art. 27 ustawy o
odpadach przejmuje odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami i ich wykorzystanie; 8) Odbiór i
transport osadów odbywał się będzie sprzętem Wykonawcy przystosowanym do tego rodzaju
ładunków; 9) Wykonawca będzie wywoził osady sukcesywnie również w okresie zimowym, przy
temperaturach zewnętrznych poniżej 0 st. C (np. -20 st. C). Wykonawca musi dostosować środki
transportu w taki sposób, aby możliwy był ciągły odbiór osadu ściekowego. Zamawiający nie
przewiduje podgrzewania osadu ściekowego lub miejsca jego załadunku. Załadunek następuje przy
temperaturach zewnętrznych. 10) Wyniki badań osadu ściekowego (średnia wartość z ostatnich 3
badań): a) Odczyn (pH) – 11,83; b) Zawartość suchej masy – 23,73 %; c) Zawartość substancji
organicznych – 39,60 %.; d) Fosfor ogólny – 0,78 %; e) Wapń – 18,67 % f) Magnez - 0,30 %.; g)
Zawartość azotu amonowego – 0,16 %.; h) Zawartość azotu ogólnego – 3,20 %; i) Kadm – 0,78 mg/kg; j) Miedź – 81,50 mg/kg; k) Nikiel – 11,03 mg/kg; l) Ołów – 14,90 mg/kg; m) Cynk – 446,00
mg/kg; n) Rtęć - 0,15 mg/kg; o) Chrom – 15,00 mg/kg; p) Obecność specyficznego DNA Salmonella
sp. - nie stwierdzono w badanej masie lub objętości; q) Obecność Salmonella sp. – nie badano; r)
Liczba Ascaris sp., Trichuris sp., Toxocara sp. - 0 liczba/kg s.m.; 2. Odbiór osadów ściekowych będzie
się odbywał od poniedziałku do soboty, w godzinach między 7:00, a 18:00. 3. Średnie zestawienie
ilości wywozów z ostatnich 3 lat: 1) Styczeń – 7 wywozów; 2) Luty – 6 wywozów; 3) Marzec – 7
wywozów; 4) Kwiecień – 9 wywozów; 5) Maj – 10 wywozów; 6) Czerwiec – 9 wywozów; 7) Lipiec –
7 wywozów; 8) sierpień – 7 wywozów; 9) wrzesień – 6 wywozów; 10) październik – 7 wywozów; 11)
listopad – 8 wywozów; 12) grudzień– 8 wywozów; 4. Wykonawca począwszy od dnia 02.01.2021 r.
podstawi kontener o pojemności do 10 m3 w celu gromadzenia odwodnionego osadu. 5. Zamawiający
po zapełnieniu kontenera zawiadomi telefonicznie Wykonawcę o możliwości odebrania osadów
ściekowych, których odbiór powinien nastąpić w ciągu 48 godzin. 6. Osad na oczyszczalni jest sukcesywnie odwadniany, dlatego też wymagane jest po odebraniu zapełnionego osadem kontenera,
każdorazowe podstawienie pustego kontenera celem ponownego załadunku osadu ściekowego. 7.
Puste kontenery powinny być przygotowane do załadunku tj. powinny mieć zdjęte zamknięcia oraz
być ustawione do załadunku w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 8. Dostarczane
kontenery przeznaczone do załadunku powinny być dokładnie opróżniane. 9. Wywóz i
zagospodarowanie odpadów musi być potwierdzone „Kartą Przekazania Odpadu” w systemie BDO.
10. Środki transportu odpadów muszą być oznaczone przez Wykonawcę zgodnie z wymogami
określonymi w § 9 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie
szczególnych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm.). 11. Rozliczenie ilości osadu odbywać się będzie po zważeniu go na wadze Wykonawcy (waga musi
posiadać legalizację). 12. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej i zapoznanie się z miejscem
planowanych prac, jego okolicami i przedmiotem prac w celu oszacowania na własną
odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz pozyskania wszelkich danych mogących okazać się
niezbędnymi do przygotowania oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić w dni robocze od godz.
08:00 – 13:00 po uzgodnieniu terminu z Kierownikiem bądź Starszym technologiem. 13. Zamawiający
wymaga, aby czynności w ramach realizacji umowy były wykonywane przez osoby zatrudnione na
umowę o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w
art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.51.37.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na 08.12.2020 r. do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.