To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
"Świadczenie usług transportu sanitarnego karetką z zespołem specjalistycznym" o sygn. DZP/21PN/2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 609294-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 032 3732308, 3732346
faks: 032 3732308, 3732346
e-mail: zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl
www: www.klinika-zabrze.med.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Świadczenie usług transportu sanitarnego karetką z zespołem specjalistycznym" o sygn. DZP/21PN/2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP/21PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
SIWZ rozdz. III.1 Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiot zamówienia obejmuje
świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów do innych jednostek świadczących usługi medyczne w celu dalszego leczenia lub wykonania badania bądź konsultacji lub przewozu pacjentów do domu zgodnie z potrzebami Zamawiającego karetką z zespołem
specjalistycznym w składzie zgodnym z wymaganiami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ – Formularz cenowy. Wykonawca powinien działać zgodnie z przepisami: - Ustawą z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (teks jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1373 z późn.zm.) - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 04 lutego 2019r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z
zakresu ratownictwa medycznego (Dz.U. z 2019, poz. 237 z późn.zm.) - Ustawą z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2019 poz. 993 z późn. zm.) III.2 Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1.Świadczenia zdrowotne wykonywane będą 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę (także w dni ustawowo wolne od pracy). 2. Termin płatności jest wartością punktowana zgodnie z zapisami SIWZ rozdz. XXV. Maksymalny termin płatności to 60 dni, natomiast
najkrótszy termin płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku. 3. Środek transportu sanitarnego będzie spełniał cechy techniczne i jakościowe określone w aktualnie obowiązujących Polskich
Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane. 4. Środek transportu sanitarnego będzie spełniał wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia z dnia 04 lutego 2019 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa
medycznego (Dz. U. z 2019r. poz. 237 z późn. zm.). 5. Środek transportu sanitarnego będzie pojazdem uprzywilejowanym i posiadał zezwolenie MSW na używanie sygnałów dźwiękowych zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r.- Prawo o ruchu drogowym (tekst
jednolity Dz. U. z 2020 poz. 110 z późn. zm.) 6. Środek transportu będzie posiadał aktualne ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne (Wykonawca zobowiązany jest przedstawić ww. dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego). 7. Środek transportu będzie posiadał oznakowanie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. 8. Świadczenie usług na rzecz Zamawiającego
nastąpi na podstawie pisemnych zleceń lekarskich (wzór zlecenia stanowi Załącznik nr 2 do umowy), po telefonicznym uzgodnieniu miejsca, terminu oraz czasu przewozu i pisemnym potwierdzeniu zlecenia przewozu przez osobę upoważnioną do tego przez
Zamawiającego. 9. Wykonawca będzie się stawiał w miejscu określonym w zleceniu lekarskim w celu rozpoczęcia świadczenia usługi w terminie i czasie określonym w zleceniu. W przypadku transportu sanitarnego realizowanego w trybie planowym pracownik Zamawiającego zleci Wykonawcy realizację transportu z co najmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem. Natomiast w przypadku transportu sanitarnego realizowanego w trybie pilnym rozpoczęcie świadczenia usługi nastąpi najpóźniej do 30 minut od zgłoszenia. 10. Wykonawca zobowiąże się do prowadzenia dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 11. Wykonawca zobowiąże się do prowadzenia sprawozdawczości statystycznej na zasadach obowiązujących w podmiotach
leczniczych. 12. Wykonawca zobowiąże się do poddania kontroli na zasadach określonych w ustawie z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. Dz. U. z 2019r. poz.1373 z późn. zm. ) w zakresie
wynikającym z umowy Zamawiającego zawartej z Narodowym Funduszem Zdrowia, a także do poddania się kontroli Zamawiającego w zakresie realizacji niniejszej umowy. 13. Wykonawca zobowiąże się do posiadania w okresie trwania niniejszej umowy, ważnej
umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczonych przez siebie usług. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy, umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć
nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy. Zamawiający wymaga dostarczenia kopii umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przed terminem podpisania umowy. 14. Zespół specjalistyczny zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2019 r. poz. 993 z późn. zm.) powinien być złożony z co najmniej trzech osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarza
systemu oraz pielęgniarkę systemu lub ratownika medycznego. 15. Wykonawca podpisze umowę, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ . Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych (integralna część każdej umów) – załącznik nr 6a do SIWZ. 16.
Zamawiający wymaga, aby czynności koordynatora ds. ratownictwa medycznego/dyspozytor związane z wykonaniem usługi transportu sanitarnego w ramach realizacji umowy były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust
3a Ustawy pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 140300.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Unia Bracka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. K.S Ludwika Tunkla 139
Kod pocztowy: 41-707
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 180384.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 180384.00
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Instalacja systemów przeciwpożarowych w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Nr sprawy DZP/23 TP/2025
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Zakup wraz z dostawą drewna dla Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu w roku 2026
- ZP/2025/000630 Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu w 2026r.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2026 r.
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Oławy do placówek oświatowych w 2026 roku
- Transport materiałów medycznych i worków do żywienia pozajelitowego z Apteki Szpitalnej USD do miejsca zamieszkania pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





