To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Wykonanie projektowanej studni głębinowej w miejscowości Paprotnia na terenie stacji uzdatniania wody nr działki 78/1 gm. Zapolice.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 596889-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 43 823-19-82 w. 28
faks: 438 231 982
e-mail: a.ziolkowska@zapolice.pl
www: https://bip.zapolice.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie projektowanej studni głębinowej w miejscowości Paprotnia na terenie stacji uzdatniania wody nr działki 78/1 gm. Zapolice.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GKI.271.25.2020.AZK
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowej na terenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Paprotnia na działce o nr ew. 78/1 gm. Zapolice wraz z podłączeniem do stacji uzdatniania wody.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w programie funkcjonalno-użytkowym i przedmiarze robót, stanowiących załącznik nr 8 i 9 do SIWZ.
3.3 Dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
3.4 Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.
3.5 Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym obowiązującymi warunkami technicznymi, ze sztuką budowlaną, technologią, Polskimi Normami Budowlanymi oraz z zaleceniami Zamawiającego, a także zgodnie ze stosownymi pozwoleniami na wykonywanie robót stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane niewłaściwym wykonawstwem lub nieprzestrzeganiem przepisów prawa. Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy, zapewnić na terenie budowy ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie budowy obiektów i sieci, a po zakończeniu robót uporządkować teren.
3.6 Klauzula dotycząca zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Wymagania w tym zakresie dotyczą zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w szczególności pracowników fizycznych (robotników budowlanych), wykonujących roboty bezpośrednio związane z wykonywaniem robót pod kierownictwem oraz operatorów sprzętu mechanicznego przy pomocy którego realizowany będzie przedmiot zamówienia (wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących budową czy dostawców materiałów budowlanych oraz sytuacji, gdy prace te wykonuje osobiście osoba fizyczna prowadząca samodzielnie działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w obmiarze robót.
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wyżej określone czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących określone przez Zamawiającego czynności w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy, pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone przez Zamawiającego w pkt 3.6 ppkt 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wymagane przez Zamawiającego czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej, w wysokości określonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z projektem umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie stosownej kontroli.
3.7 Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia Podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia Podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do: wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, wartości lub procentowo określonej część zamówienia jaka zostanie powierzona podwykonawcy oraz do podania nazw (firm) Podwykonawców, jeżeli są znane. Konieczność powierzenia podwykonawcom realizacji jakiegoś elementu zamówienia wynikła w trakcie realizacji zamówienia wymagać będzie pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
3.8 Wymagania dot. gwarancji: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Niezależnie od gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi. Okres rękojmi ustala się na okres tożsamy okresowi gwarancji.
3.10 Dodatkowe informacje:
1) Zaleca się aby Wykonawca (na własny koszt) dokonał wizji lokalnej w terenie w celu zdobycia informacji koniecznych do przygotowania oferty z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia.
2) Wykonawca będzie obowiązany do zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót przed osobami postronnymi.
3) Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę.
4) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzenia robót.
5) Wybrany przez Zamawiającego materiał z budowy stanowi własność Zamawiającego, który Wykonawca przetransportuje z terenu budowy na wskazane miejsce przez Zamawiającego.
6) Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy przygotować i dostarczyć: wypełniony kosztorys ofertowy według załączonych przedmiarów robót.
7) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia szczegółowego harmonogramu rzeczowo - finansowy dla zakresu objętego przedmiotem niniejszej Umowy. Harmonogram rzeczowo - finansowy musi określać szczegółowe terminy realizacji poszczególnych czynności w ujęciu tygodniowym i miesięcznym. Harmonogram musi uwzględniać zasady rozliczeń, o których mowa w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ. Zamawiający wymaga uwzględnienia w harmonogramie następujących etapów prac:
a) etap I – rozpoczęcie nie wcześniej niż z dniem podpisania umowy – zakończenie nie później niż do 31 maja 2021 r.
b) etap II - rozpoczęcie nie wcześniej niż z dniem zakończenia etapu II – zakończenie nie później niż 30 listopada 2021 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.25.51.10
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 266948.23 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD STUDNIARSKI LEOPOLD ŚMIAŁKOWSKI
Email wykonawcy: studnie@studnie.ig.pl
Adres pocztowy: HORTENSJI 28
Kod pocztowy: 91-480
Miejscowość: ŁÓDŹ
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 428138.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 594213.00
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Łekno wraz z monitoringiem produkcji i zużycia wody
- Rozbudowa infrastruktury wodociągowej w Gminie Dobrodzień
- Budowa studni głębinowej
- "Modernizacja stacji uzdatniania wody i budowa sieci wodociągowej w gminie Lipka"
- Montaż instalacji fotowoltaicznych na ujęciach wody, oczyszczalni ścieków i budynkach, z których korzystają mieszkańcy Zgórznicy
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz budowa studni głębinowej z dwoma zbiornikami magazynowania wody wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na Szkółce Leśnej Odrzykożuch
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.