Dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz bębnów, atramentów i tonerów do drukarek i kserokopiarek na potrzeby urzędu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 426 371 867
faks: 426 360 385
e-mail: kolodz@kuratorium.lodz.pl
www: www.kuratorium.lodz.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz bębnów, atramentów i tonerów do drukarek i kserokopiarek na potrzeby urzędu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ŁKO.WO.27.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz bębnów, atramentów i tonerów do drukarek i kserokopiarek na potrzeby urzędu. Zamówienie podzielone jest
na dwie części (PAKIET I, PAKIET II). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym rodzaj asortymentu, którego zakupem zainteresowany jest Zamawiający oraz jego ilości zostały szczegółowo określone w formularzach ofertowych stanowiących załączniki Nr 1 i Nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.19.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: materiały biurowe i papier kserograficzny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21628.24 PL
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ARPI Jarosław Dłuski sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Starorudzka 10E
Kod pocztowy: 93-418
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17050.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18078.54
Waluta: PLN
NAZWA: bębny, atramenty i tonery do drukarek i kserokopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 38003.43 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: CORRECT E.Mikas, J.Mikas sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lawendowa 12/14
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Zduńska Wola
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 41448.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 41977.56
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie 69-70 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Materiały biurowe i eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia są powszechnie dostępne i o ustalonych standardach jakościowych.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługi kompleksowej organizacji imprez plenerowych
- 29/ZP2024- Świadczenie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- MZŻ.262.10.2024.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi w okresie 6 miesięcy
- Wykonanie projektu wielobranżowego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa koszy na odpady o pojemności 35l i 45l dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-052/2024
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
- Dostawa artykułów papierniczych dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa materiałów edukacyjnych oraz materiałów zużywalnych z logotypami w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23.
- Dostawa artykułów biurowych
- 34.2024 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.