eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › "Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Tychy wraz z wymianą kamer i serwera"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-08

Ogłoszenie nr 510536919-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.
Prezydent Miasta Tychy:

"Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Tychy wraz z wymianą kamer i serwera"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 590242-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Informacje dodatkowe:
ZAMAWIAJĄCY: Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy ul. Barona 30 43-100 Tychy
Zamawiający powierzył pomocnicze działania zakupowe osobie trzeciej tj. Gminie Tychy Gmina Miasta Tychy Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy

I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta Tychy, krajowy numer identyfikacyjny 51592200000000, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: (032) 7763333
faks: (032) 7763344
e-mail: poczta@umtychy.pl
www: https://bip.umtychy.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Tychy wraz z wymianą kamer i serwera"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CUW.2610.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Tychy wraz z wymianą kamer i serwera. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

ZADANIE NR 1:
W ramach zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany będzie do rozbudowy Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Tychy zwanego dalej (SMWMT) wraz z dostawą i wymianą kamer w lokalizacjach określonych w pkt. 1.1. od a) do j) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.

W ramach niniejszego zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należeć:
a) opracowanie koniecznej dokumentacji, w tym projektu wykonawczego,
b) uzyskanie niezbędnych, zgodnych z prawem pozwoleń, uzgodnień i decyzji na prowadzenie robót w zakresie rozbudowy SMWMT,
c) dostawa sprzętu oraz wykonanie wszystkich prac montażowych w nowych punktach kamerowych oraz w punktach wymiany kamer, wymaganych specyfikacją techniczną urządzeń i połączeń,
d) do podłączenia nowych punktów monitoringu Wykonawca może wykorzystać miejską infrastrukturę zasilania, po uzyskaniu stosownych zgód i pozwoleń,
e) zapewnienie transmisji światłowodowej nowych punktów kamerowych. Dostęp transmisji światłowodowej musi zostać zagwarantowany przez Wykonawcę do dnia 31.12.2021 r.,
f) uruchomienie punktów monitoringu i włączenie ich do łącza światłowodowego, konfiguracja oraz uruchomienie kamer w punkcie oglądowym w Centrum Monitoringu Miejskiego przy al. Niepodległości 230 w Tychach we współpracy z firmą ELMAX- HURT Żywicki Sp.J., pełniącą obowiązki funkcję administratora Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Tychy,
g) zabezpieczenie wszystkich lokalizacji będących przedmiotem rozbudowy przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich oraz zapewnienie przeprowadzenia prac zgodnie z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa w tym obowiązujących przepisów budowlanych i przepisów BHP,
h) udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego na okres nie krótszy niż 24 miesiące na wykonane instalacje oraz dla kamer monitoringu, przełączników, radiolinii i pozostałych akcesoriów od dnia podpisania protokołu odbioru.

ZADANIE NR 2:
W ramach zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy, wymiany, montażu i konfiguracji serwera do obsługi systemu monitoringu wizyjnego BOSCH BVMS w lokalizacji określonej w pkt. 1.1. k) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.

W ramach niniejszego zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należeć:
a) dostawa, wymiana, montaż i konfiguracja serwera transmisji danych wraz z konfiguracją oprogramowania BVMS w serwerowni Teleinformatycznego Centrum Bezpieczeństwa- Centrum Zarządzania Kryzysowego w Tychach, al. Niepodległości 230,
b) udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego na okres minimum 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 35.12.53.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: ZADANIE NR 1

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE PRAWNE art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3
UZASADNIENIE FAKTYCZNE W postępowaniu w zakresie zadania nr 1 złożono dwie oferty. Obie podlegają odrzuceniu, tym samym w postępowaniu brak oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: ZADANIE NR 2

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE PRAWNE: art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Wykonawca, którego oferta została wybrana uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.