eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli biurowych i laboratoryjnych do Urzędu Dozoru Technicznego w 2020 r. - ZP-DA-44/20

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-03

Ogłoszenie nr 510531795-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.
Urząd Dozoru Technicznego:

Dostawa mebli biurowych i laboratoryjnych do Urzędu Dozoru Technicznego w 2020 r. - ZP-DA-44/20

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 576794-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Dozoru Technicznego, krajowy numer identyfikacyjny 17196300000000, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 225 722 100
faks: 225 722 388
e-mail: przetargi@udt.gov.pl
www: www.udt.gov.pl

adres profilu nabywcy: www.udt.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych i laboratoryjnych do Urzędu Dozoru Technicznego w 2020 r. - ZP-DA-44/20

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-DA-44/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia został opisany we wzorze umowy (wraz z załącznikami)stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ - odpowiednio dla części. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia znajdują się w Opisach Technicznych Mebli stanowiących załącznik nr 2 do umowy (odpowiednio dla części). Oferowany przedmiot zamówienia musi w całości spełniać wymagania w nich opisane. 3. Dla części 2 - Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w formularzu cenowym „Nazwy handlowej oferowanego towaru nadanego przez producenta (symbol/model)” oraz „Nazwy producenta oferowanego towaru”. Z powyższego musi jednoznacznie wynikać jaki produkt Wykonawca oferuje. 4. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania oraz spełniające wszystkie wymogi określone w Opisie Technicznym Mebli stanowiącym załącznik nr 2 do umowy (odpowiednio dla części). 5. Meble wymienione w Opisie Technicznym Mebli (odpowiednio dla części) będą przeznaczone do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej – lokalizacjach terenowych Urzędu Dozoru Technicznego. 6. Oferowane meble muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 39.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część nr 1 – dostawa mebli biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 73297.43 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Małgorzata Dydecka OFFICE INTERIOR
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powązkowska 13 lok. 13
Kod pocztowy: 01-797
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 101761.59

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 101761.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 123781.05
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część nr 2 – dostawa krzeseł i foteli biurowych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Część nr 3 – dostawa mebli laboratoryjnych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.