eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklany › Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy ul. Stokrotkowej w Świerklanach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-02

Ogłoszenie nr 510530400-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.
Gmina Świerklany:

Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy ul. Stokrotkowej w Świerklanach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 597729-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Świerklany, krajowy numer identyfikacyjny 27625900800000, Kościelna 85, 44-266 Świerklany, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 324 327 500
faks: 32 43 27 501
e-mail: przetargi@swierklany.pl
www: www.swierklany.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy ul. Stokrotkowej w Świerklanach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RIZ.271.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu
przy ul. Stokrotkowej w Świerklanach. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem
inwestycji jest Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy ul. Stokrotkowej w Świerklanach w celu
powiększenia strefy rekreacyjno-sportowej dla mieszkańców Gminy Świerklany. Przedmiotowa
inwestycja zaprojektowana jest na działkach o numerach 1759/4 oraz 1760/4 zlokalizowanych przy ulicy
Stokrotkowej w Świerklanach, obręb Świerklany Górne. Na działce nr 1760/4 aktualnie znajduje się już
boisko trawiaste do piłki nożnej oraz siłownia na wolnym powietrzu. Przedmiot zamówienia będzie
obejmował zagospodarowanie pozostałej części działki 1760/4 oraz w niewielkiej części działki 1759/4.
Zakres przedmiotu umowy podzielono na 3 odrębne etapy: 3.4.1. etap I – budowa pełnowymiarowego
kortu tenisowego o nawierzchni ze sztucznej trawy. Zakres etapu I obejmuje następujące roboty: 􀀀
budowę ogrodzenia terenu kortu w formie piłkochwytu wysokości 4,0 m, 􀀀 budowę drenażu
odwadniającego projektowany kort tenisowy, 􀀀 budowę pełnowymiarowego kortu tenisowego o nawierzchni ze sztucznej trawy; 3.4.2. etap II – budowa placu zabaw dla dzieci młodszych i starszych.
Zakres etapu II obejmuje następujące roboty i dostawy: 􀀀 budowę ogrodzenia terenu placu zabaw, 􀀀 budowę drenażu odwadniającego teren placu zabaw (strefy zabaw o nawierzchni piaszczystej), 􀀀 budowę
placu zabaw dla dzieci starszych i młodszych wraz z wyposażeniem w urządzenia zabawowe, 􀀀 dostawę
i montaż ławek i koszy na śmieci, 􀀀 dostawę i montaż stojaka na rowery, 􀀀 dostawę i montaż tablicy
regulaminowej; 3.4.3. etap III – budowa miejsc postojowych oraz dojścia do placu zabaw i kortu
tenisowego. Zakres etapu III obejmuje następujące rozwiązania projektowe: 􀀀 budowę 6 miejsc
postojowych wzdłuż ul. Stokrotkowej, 􀀀 budowę dojścia do placu zabaw oraz do kortu tenisowego, 􀀀
budowę schodów terenowych. UWAGA ! 1) Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt znaleźć
miejsce składowania, na którym będzie mógł złożyć nadmiar mas ziemnych w odległości nie większej niż
5 km od miejsca prowadzenia inwestycji. 2) W przypadku gdy Wykonawca będzie wywoził nadmiar mas
ziemnych na odległość większą niż 5 km Zamawiający zapłaci Wykonawcy za wywóz ww. odpadów
tylko na odległość do 5 km. 3) Zamawiający zapłaci Wykonawcy opłatę za składowanie ziemi tylko w
przypadku, gdy ten przedstawi stosowny dokument potwierdzający, że Wykonawca złożył w danym
miejscu ziemią i poniósł w związku z tym koszty utylizacji mas ziemnych. 4) W przypadku gdy
Zamawiający będzie dysponował miejscem na składowanie mas ziemnych Wykonawca będzie zobowiązany w pierwszej kolejności złożyć nadmiar ziemi w miejscu wskazanych przez Zamawiającego
(lecz nie dalej niż 5 km od miejsca budowy). W takim wypadku Zamawiający nie zapłaci Wykonawcy
opłaty za składowanie ziemi. 5) Wykonawca będzie zobowiązany do pielęgnacji (podlewania, nawożenia,
dosiewania i koszenia) wszystkich powstałych w ramach inwestycji trawników w trakcie trwania
inwestycji oraz w okresie 1 miesiąca od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 6) W
przypadku gdy przedmiot zamówienia będzie wykonywany w okresie innym niż wiosna lub jesień
Zamawiający może w trakcie realizacji przedmiotu umowy wyłączyć z zakresu przedmiotu umowy
zakres robót związany z dostawą i montażem trawników z rolki oraz robót związanych z wykonaniem
trawników z siewu. 3.5. Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu opis przedmiotu
zamówienia sporządzono z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób
niepełnosprawnych, zgodnie z art. 29 ust. 5 Pzp, tj.: 3.5.1. dojście z parkingu na teren placu zabaw
zaprojektowano w formie chodnika szerokości 1,50 m. Na trasie dojścia do placu zabaw nie znajdują się
żadne przeszkody architektoniczne uniemożliwiające poruszanie się osobom niepełnosprawnym, 3.5.2. ścieżka okólna na trenie placu zabaw oraz strefy odpoczynku została zaprojektowana w formie
nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej bez jakichkolwiek przeszkód architektonicznych
uniemożliwiających poruszanie się osobom niepełnosprawnym. 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia przedstawiony został w załącznikach do niniejszej SIWZ: 3.6.1. dokumentacji projektowej,
3.6.2. STWiOR, 3.6.3. istotnych postanowieniach umowy. 3.7. Roboty winny zostać wykonane i
ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z: 3.7.1.
ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 ze zm.), 3.7.2. rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów
bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U.2003.169.1650 ze zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 569221.54 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: BEN-BUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@benbud.com..pl
Adres pocztowy: ul. Gajowa 68
Kod pocztowy: 44-240
Miejscowość: Żory
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: MIZAR Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Podbrzezie Dolne ul. Tuwima 3
Kod pocztowy: 67-120
Miejscowość: Kożuchów
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 849329.48

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 758203.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 907219.21
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 230053.05 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.