eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłoszczowaZakup i dostawa 3 sztuk ozonatorów dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie.



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30

Ogłoszenie nr 510528798-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Dom Pomocy Społecznej:

Zakup i dostawa 3 sztuk ozonatorów dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt ,,Bezpieczna Przyszłość” finansowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych w środowisku lokalnym.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Informacje dodatkowe:
Informacja o zamiarze zawarcia umowy została zamieszczona w Biuletynie pod numerem 550233969 - N - 2020.

I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 29239839300000, ul. Koniecpolska 20, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 413 942 038
faks: 413 942 039
e-mail: dps@dpswloszczowa.pl
www: https://dompomocyspolecznej.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa 3 sztuk ozonatorów dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 3 sztuk ozonatorów z przedłużaczami ( do pracy ciągłej) w pomieszczeniach o kubaturze 200-400m3, wydajność ozonu 20g/h, rozbudowany programator czasu pracy, opóźnienie startu, możliwość indywidualnej konfiguracji programatora ,czytelny wyświetlacz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 33.19.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3634.11 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 0

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWA ANNA KRUPSKA APTEKA POD KASZTANEM
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 10
Kod pocztowy: 29-120
Miejscowość: Kluczewsko
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4469.97

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 0
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 0
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67ust.1 pkt 3 i 4 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamówienie udzielane jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 i 4 Zamówień Publicznych, gdyż ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Co więcej w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania.
Uzasadniając powyższą prośbę wskazujemy iż w ramach realizacji ww umowy Dom Pomocy Społecznej we Włoszczowie, działając zgodnie z punktem 6.5 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, sporządzonych przez Ministra Inwestycji i Rozwoju, zwanymi dalej Wytycznymi, w celu zakupu wyposażenia oraz środków ochrony indywidualnej zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą, przeprowadził dwa postępowania stosując procedurę przetargu nieograniczonego, wyznaczając każdorazowo potencjalnym oferentom 7 dniowy termin na złożenie oferty.
Jednakże w toku postępowań nie udało zakupić wszystkich niezbędnych artykułów, pomimo iż Dom Pomocy Społecznej rozdzielił zamówienia na wiele zadań i dopuścił składanie ofert częściowych, na niektóre zadania nie wpłynęła żadna oferta lub wpłynęły tylko oferty podlegające odrzuceniu, albo Wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania lub nie spełnili warunków udziału w postępowaniu.
W czasie realizacji wyżej wskazanych postępowań w Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie pojawiło się na jednym z 3 oddziałów, 22 potwierdzone przypadki zakażenia wśród pensjonariuszy i 12 przypadków zakażeń wśród pracowników. Zmarły 3 osoby.
Dlatego też w obawie o wzrost ilości zachorowań zarówno wśród pensjonariuszy jak i pracowników konieczne jest zabezpieczenie Domu Pomocy Społecznej we
Włoszczowie, poprzez zakup środków ochrony indywidualnej i przyspieszenie udzielenia zamówień potencjalnym Wykonawcom.
Biorąc pod uwagę wyżej opisane okoliczności podkreślić jeszcze raz należy, iż z uwagi na nagły wzrost zachorowań mamy do czynienia z sytuacją wyjątkową, za którą nie ponosi odpowiedzialności Dom Pomocy Społecznej we Włoszczowie czy Powiat Włoszczowski.


Nagły wzrost zachorowań w jednostce w której prawie do końca października nie było, żadnych zachorowań, jednoznacznie wskazuje iż konieczne jest natychmiastowe zastosowanie procedury z wolnej ręki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.