Ogłoszenie z dnia 2020-11-30
Zakup i dostawa 3 sztuk ozonatorów dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Projekt ,,Bezpieczna Przyszłość” finansowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych w środowisku lokalnym.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Informacja o zamiarze zawarcia umowy została zamieszczona w Biuletynie pod numerem 550233969 - N - 2020.
I. 1) NAZWA I ADRES:
telefon: 413 942 038
faks: 413 942 039
e-mail: dps@dpswloszczowa.pl
www: https://dompomocyspolecznej.bip.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa 3 sztuk ozonatorów dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 3 sztuk ozonatorów z przedłużaczami ( do pracy ciągłej) w pomieszczeniach o kubaturze 200-400m3, wydajność ozonu 20g/h, rozbudowany programator czasu pracy, opóźnienie startu, możliwość indywidualnej konfiguracji programatora ,czytelny wyświetlacz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 33.19.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3634.11 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWA ANNA KRUPSKA APTEKA POD KASZTANEM
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 10
Kod pocztowy: 29-120
Miejscowość: Kluczewsko
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 0
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 0
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67ust.1 pkt 3 i 4 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamówienie udzielane jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 i 4 Zamówień Publicznych, gdyż ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Co więcej w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania.
Uzasadniając powyższą prośbę wskazujemy iż w ramach realizacji ww umowy Dom Pomocy Społecznej we Włoszczowie, działając zgodnie z punktem 6.5 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, sporządzonych przez Ministra Inwestycji i Rozwoju, zwanymi dalej Wytycznymi, w celu zakupu wyposażenia oraz środków ochrony indywidualnej zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą, przeprowadził dwa postępowania stosując procedurę przetargu nieograniczonego, wyznaczając każdorazowo potencjalnym oferentom 7 dniowy termin na złożenie oferty.
Jednakże w toku postępowań nie udało zakupić wszystkich niezbędnych artykułów, pomimo iż Dom Pomocy Społecznej rozdzielił zamówienia na wiele zadań i dopuścił składanie ofert częściowych, na niektóre zadania nie wpłynęła żadna oferta lub wpłynęły tylko oferty podlegające odrzuceniu, albo Wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania lub nie spełnili warunków udziału w postępowaniu.
W czasie realizacji wyżej wskazanych postępowań w Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie pojawiło się na jednym z 3 oddziałów, 22 potwierdzone przypadki zakażenia wśród pensjonariuszy i 12 przypadków zakażeń wśród pracowników. Zmarły 3 osoby.
Dlatego też w obawie o wzrost ilości zachorowań zarówno wśród pensjonariuszy jak i pracowników konieczne jest zabezpieczenie Domu Pomocy Społecznej we
Włoszczowie, poprzez zakup środków ochrony indywidualnej i przyspieszenie udzielenia zamówień potencjalnym Wykonawcom.
Biorąc pod uwagę wyżej opisane okoliczności podkreślić jeszcze raz należy, iż z uwagi na nagły wzrost zachorowań mamy do czynienia z sytuacją wyjątkową, za którą nie ponosi odpowiedzialności Dom Pomocy Społecznej we Włoszczowie czy Powiat Włoszczowski.
Nagły wzrost zachorowań w jednostce w której prawie do końca października nie było, żadnych zachorowań, jednoznacznie wskazuje iż konieczne jest natychmiastowe zastosowanie procedury z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z WŁOSZCZOWA
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1885T na odcinku Bałków - Dzierzgów długości 400 mb
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1889T Moskorzew - Dzierzgów na odcinku dł. 6177 mb od km 0+990 do km 7+167
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1896T gr. gm. Włoszczowa - Czarnca - Kąty - Wyrąb od km 0+000 do km 1+146
więcej: przetargi w Włoszczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do rehabilitacji pacjentów onkologicznych dla Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- Dostawa sprzętu medycznego, materiałów jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej oraz innych materiałów medycznych.
- Zakup sprzętu medycznego przeznaczonego dla celów diagnostyki przez Gminny Zespół Ośrodków Zdrowia Gminy Ozorków
- Zakup oraz dostawa wyposażenia do terapii integracji sensorycznej w celu realizacji zajęć oraz wyposażenia sal/pracowni w ramach projektów "EU-geniusze z Lublina" oraz "Szkolne Supermoce"
- Zakup ambulansu wraz z wyposażeniem
- Dostawa sprzętu medycznego oraz rehabilitacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





