Remont i przebudowa dróg oraz utwardzenia gruntu na terenie Miasta i Gminy Działoszyn - zamówienia uzupełniające
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 438 413 177
faks: 438 413 680
e-mail: gmdzialoszyn@wp.pl
www: www.dzialoszyn.e-bip.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Remont i przebudowa dróg oraz utwardzenia gruntu na terenie Miasta i Gminy Działoszyn - zamówienia uzupełniające
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IZP.GPOŚ.VI.271.1.9.2021
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Realizacja zamówienia rozpocznie się z dniem zawarcia umowy z terminem zakończenia prac do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zadania uzgodni z Zamawiającym harmonogram prac. Wykonawca zobowiązuje się do należytego i sprawnego wykonania zamówienia.
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania remontów dróg na terenie Miasta i Gminy Działoszyn obejmujących:
- remonty dróg,
- przebudowę dróg i ulic
-utwardzenie gruntu
W ramach zamówienia objętego niniejszym SIWZ Zamawiający przewiduje wykonanie w szczególności następujących zdań:
1.1. Remont ul. Nowowiejskiej w Szczytach
1.2. Bieżące naprawy dróg gminnych w mieście i gminie Działoszyn przy użyciu masy bitumiczno - asfaltowej
Pozostały zakres robót wynikający z przedmiarów robót dotyczyć będzie remontów dróg jak równiez ewentualnej przebudowy dróg i utwardzenia gruntu których nie ujęto w w/w wykazie a których wykonanie stanie sie konieczne na etapie realizacji zamówienia.
Szacunkowy zakres robót przedstawiony został w zał. nr 5 do zaproszenia – przedmiarze robót :
Ilości przewidywane przedstawione w przedmiarze w ramach każdej pozycji są ilościami orientacyjnymi podanymi przez Zamawiającego w celu obliczenia ceny przez wykonawcę
i dokonania oceny ofert przez Zamawiającego. Roboty objęte umową realizowane będą
w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń.
Zakres zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót dla zamówienia podstawowego oraz zgodnie z poniższym opisem.
Szczegółowy zakres robót, które objęte są niniejszą częścią zamówienia opisany został
w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla zamówienia podstawowego , oraz przedmiarach robót będącymi załącznikami do zaproszenia. Lokalizacja wykonania zadania: Drogi na terenie Miasta i Gminy Działoszyn.
1) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy, oraz w sposób nie powodujący całkowitego wstrzymania ruchu pojazdów, pieszych na drogach, na których prowadzone będą prace.
2)Wykonywanie niniejszego zadania odbywać się będzie w okresie obowiązywania umowy na podstawie zleceń Zamawiającego do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do zleconych robót w terminie:
a) 3 dni od przesłania zlecenia - dla robót drogowych związanych
z usuwaniem zagrożeń dla bezpieczeństwa ruchu
b) 14 dni od daty przekazania zlecenia - dla robót pozostałych.
Wykonawca zobowiązuje się w terminie wyznaczonym w zleceniu wykonać zakres prac w nim przedstawionych. Z chwilą przystąpienia Wykonawcy do prac przedstawionych w zleceniu, odpowiedzialność za teren objęty realizacją zamówienia przechodzi na Wykonawcę i obowiązuje do chwili zakończenia i oddania robót.
3)Wykonawca realizujący niniejsze zadanie, przed przystąpieniem do prac uzgodni
z Zamawiającym sposób naprawiania poszczególnych uszkodzeń
4)Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób nie powodujący całkowitego wstrzymania ruchu pojazdów, pieszych na drogach, na których prowadzone będą prace
5)Remont dróg obejmować będzie w szczególności mechaniczne obcięcie krawędzi ubytku o pow. do 2 m.kw., remont o pow. ponad 2 m.kw. z frezowaniem remontowanego fragmentu oraz remont/przebudowa jezdni na całej jej szerokości
z wykonaniem frezowania lub mechanicznego wcięcia w celu połączenia istniejącej nawierzchni z odcinkiem remontowanym. Na wszystkich wariantach remontu zostanie wykonanie oczyszczenie ubytku, skropienie emulsją asfaltową, ułożenie masy mineralno – bitumicznej, warstwa ścieralna mechaniczne zagęszczenie oraz oblanie krawędzi miejsc łączenia asfaltem. Grubość po zagęszczeniu od 4 do 8 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w zaproszeniu do negocjacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 263748.13 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakłąd Robót Drogowo - Budowlanych Rafał Tomala
Email wykonawcy: zrdb.rt@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Zamkowa 26
Kod pocztowy: 42-130
Miejscowość: Wręczyca Mała
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 324000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 324000.00
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Zamawiający może udzielić zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych(uzupełniających) w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych z tym, że zgodnie z zapisami ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ zakres zamówienia uzupełniającego może stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
Z uwagi na okoliczności iż na etapie ogłoszenia przetargu dla zamówienia podstawowego, Zamawiający nie był w stanie dokładnie określić zakresu robót związanych z remontem cząstkowym nawierzchni, niezbędnych do wykonania celem zapewnienia bezpieczeństwa, jednak dopuścił możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na rozszerzeniu zakresu robót tego samego rodzaju co opisane zostało w zamówieniu podstawowym.
W związku z powyższym zasadne jest udzielenie przedmiotowego zamówienia
w trybie z wolnej ręki.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Ulepszenie nawierzchni jezdni w ciągach dróg powiatowych
- Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Puławy
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Szkolnej od istniejącego chodnika do ul. Zakątek w Czerwonaku
- Remont chodników w ciągu dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na zadania.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.