To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-05-10
Zagospodarowanie terenu osiedla Łączna w ramach zadania inwestycyjnego "Rewitalizacja przestrzeni publicznych i terenów zdegradowanych w Dąbrowie Górniczej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, działanie 10.3.1Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – ZIT
Numer ogłoszenia: 595334-N-2020
Numer ogłoszenia: 540211576-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 322 956 700
faks: 32 2625032, 2956700
e-mail: zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
www: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zagospodarowanie terenu osiedla Łączna w ramach zadania inwestycyjnego "Rewitalizacja przestrzeni publicznych i terenów zdegradowanych w Dąbrowie Górniczej"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.WIR.271.4.52.2021
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 5 350 000 euro. I.Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: - wykonaniu skwerów o charakterze rekreacyjnym poprzez budowę ogrodzonych placów zabaw i siłowni zewnętrznych wraz z wyposażeniem o nawierzchni z mat przerostowych atestowanych oraz skweru z grami terenowymi. - remoncie boiska wielofunkcyjnego - budowie i remoncie chodników,miejsc gromadzenia odpadów stałych, miejsc postojowych, schodów terenowych dojść i dojazdów do budynków - montażu małej architektury – ławek, koszy na śmieci, oraz aranżację zieleni. 2.Lokalizacja : osiedle Łączna w Dąbrowie Górniczej (na działkach nr: 105/2, 105/3 km. 19; 73/7, 73/8,75/1, 75/11, 76/1, 76/2, 97/2, 97/13, 97/14, 97/16 km. 20). Zakres prac został szczegółowo opisany w załączonej dokumentacji i przedmiarze robót – stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia zabawowe i urządzenia siłowni zewnętrznych powinny posiadać : - karty techniczne producentów urządzeń zabawowych i urządzeń siłowni zewnętrznych,zawierające wymiary urządzeń i zastosowane materiały; - stosowne certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1176 dla urządzeń zabawowych, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą lub dokumenty równoważne; - stosowne certyfikaty zgodności z normą PN-EN 16630 dla urządzeń siłowni zewnętrznych, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą lub dokumenty równoważne. Wszystkie nawierzchnie bezpieczne z gumowych mat przerostowych powinny posiadać:- karty techniczne producentów; - stosowne certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1177, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą lub dokumenty równoważne; - atest higieniczny, wydany przez NIZP-PZH lub przez Zakład Toksykologii Środowiska Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego lub przez inną akredytowaną lub upoważnioną przez Ministerstwo Zdrowia jednostkę certyfikującą.Ponadto wszystkie zamontowane urządzenia zabawowe oraz urządzenia siłowni zewnętrznych muszą być oznakowane tabliczkami znamionowymi zawierającymi: nazwy producenta, datę produkcji, numer katalogowy lub nazwy urządzenia oraz numer normy, zgodnie z którą wyprodukowano urządzenie.Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia zabawowe, sportowe i piłkochwyty muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii, muszą być zgodne z normami lub dokumentami równoważnymi wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania oraz wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisów prawa. 4. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, STWiOR,dokumentacja techniczna, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. II. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: 1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, 3. przedmiarów robót, 4. specyfikacji technicznych wykonania i odbiorów robót, 5.projektu budowlano - wykonawczego. III. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.), 2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r .w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003r.,Nr 169, poz. 1650 z późn. zm. ), 3. Ustawą z dnia 24sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej ( Dz.U. z 2020, poz. .961 z póżn. zm) . IV. Rozwiązania równoważne: 1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych,patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny. 2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy,Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 6. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertązestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały). V.Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę 1. Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w przedmiarach robót były realizowane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U.2020, poz. 1320). 2. Wymaganie nie dotyczy Kierownika Budowy. 3. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 8 ust.2-3 projektu umowy – załącznik nr 7 do SIWZ. VI. Gwarancja i rękojmia 1. Wykonawca udziela 60miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu umowy. W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie do pięciu dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. 2. Na wykonane roboty Wykonawca udziela rękojmi na okres 60 miesięcy licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu umowy. VII. Ubezpieczenie Wykonawcy powinni zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało niniejsze ogłoszenie o zamówieniu wBZP. VIII. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych: Mając na względzie fakt,iż roboty budowlane w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia w pkt. 3.3. SIWZ nie wymagają konieczności dostosowania ich wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.42
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2117783.51 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Marta Derkacz Garden Designers
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Firlejowska 2a/16
Kod pocztowy: 20-306
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2288724.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3572167.02
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: roboty ogólnobudowlane
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Przygotowywanie oraz wydawanie gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej korzystających z pomocy społecznej w roku 2024
- "Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Dąbrowa Górnicza"
- Świadczenie usług kierowcy w transporcie sanitarnym
- Modernizacja kuchni w Szkole Podstawowej nr 18 przy ul. Piłsudskiego 73 w Dąbrowie Górniczej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja dróg na terenie Gminy Ropa w miejscowościach Ropa i Łosie"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 od km 96+920 do km 99+840 na odcinku Piaski - Bledzewo - nr postępowania 092/24
- PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI
- Roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Długołęka w roku 2024
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1647N dr.kraj.nr 57 - Nowe Kiejkuty
- Powierzchniowe utrwalenie dróg powiatowych przy użyciu remontera typu Patcher
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.