na zapewnienie opieki serwisowej nad funkcjonowaniem systemów informatycznych - kadrowo - płacowych AgemaHR Plus oraz zarządzanie czasem pracy Agema RCP.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 042 6641526, 6641210
faks: 426 641 112
e-mail: zamowienia@lodz.uw.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
na zapewnienie opieki serwisowej nad funkcjonowaniem systemów informatycznych - kadrowo - płacowych AgemaHR Plus oraz zarządzanie czasem pracy Agema RCP.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KPB-5.272.5.2021
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie opieki serwisowej nad systemami:
AgemaHR Plus (kadrowo-płacowym) wraz z modułami elektronicznej ewidencji czasu pracy AgemaRCP.
2. W zakresie systemu AgemaHR Plus wraz z modułami elektronicznej ewidencji czasu pracy
AgemaRCP Wykonawca zobowiązuje się zapewnić:
1) niezwłoczne przybycie do siedziby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi na wezwanie telefoniczne, w celu rozwiązania bieżących problemów oraz zbieranie informacji do rozbudowy systemów. Maksymalny czas reakcji od momentu wezwania, nie może przekroczyć 3 godzin.
2) stałe i natychmiastowe wsparcie telefoniczne użytkowników systemów w celu rozwiązania problemów powstałych w trakcie pracy z systemem, świadczone w godzinach pracy Zamawiającego;
3) usuwanie awarii spowodowanych błędem użytkowników systemów w ciągu 24
godzin od zgłoszenia;
4) bezzwłoczne wsparcie pracowników Zamawiającego w bieżącej eksploatacji systemów w formie zdalnego dostępu realizowanego przy wykorzystaniu łącza telekomunikacyjnego udostępnionego przez Zamawiającego, świadczone w godzinach pracy Zamawiającego;
5) utrzymanie systemu w zgodności z aktualnymi przepisami dotyczącymi zakresu jego
działalności;
6) rozbudowę systemu oraz tworzenie nowych jego funkcji dla potrzeb i w postaci
zaproponowanej przez Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi w zakresie
obowiązujących przepisów prawnych;
7) inne zlecenia związane z realizacją przedmiotu umowy.
3. Łączny czas pracy Wykonawcy na rzecz Zamawiającego będzie nielimitowany.
4. Strony przewidują możliwość zlecenia Wykonawcy prac dodatkowych nie objętych umową.
5. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o wszelkich
zmianach dokonywanych w nowych wersjach systemów przed ich wdrożeniem.
6. Ze strony Zamawiającego, do kontaktów z Wykonawcą wyznaczeni będą kierownicy
oddziałów Biura Kadr, Płac i Budżetu lub osoby przez nich wyznaczone.
7. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku
Zamówień Publicznych (CPV):
72253200-5- Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 72.25.32.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 96000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Robert Wąsik prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Robert Wąsik "AGEMA systemy informatyczne"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szańcowa 7
Kod pocztowy: 94-233
Miejscowość: Łódż
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 118080.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 118080.00
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie 217 ust. 1 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art 305 pkt. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 11.09 2019 r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 ze. zm.) co jest uzasadnione przyczynami związanymi z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów - ustawy z dnia 04.02.1994 r o prawie autorskim i prawach pokrewnych tj. (Dz.U z 2019 r poz. 1231 ze. zm.).Usługa może być świadczona przez jednego wykonawcę, tj autora programów kadrowo-płacowych.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługi kompleksowej organizacji imprez plenerowych
- 29/ZP2024- Świadczenie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- MZŻ.262.10.2024.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi w okresie 6 miesięcy
- Wykonanie projektu wielobranżowego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa koszy na odpady o pojemności 35l i 45l dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.