To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-04-18
Świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie w odniesieniu do czterech części przedmiotu zamówienia.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 776047-N-2020
Numer ogłoszenia: 540399923-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 126 345 932
faks: 12 631 04 55 wew. 27
e-mail: sekretariat@mhf.krakow.pl
www: http://mufo.krakow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie w odniesieniu do czterech części przedmiotu zamówienia.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DA.260.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Historii Fo-tografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie w odniesieniu do czterech części przedmiotu za-mówienia:
1) Część I. w budynku przy Józefitów 16 w Krakowie. Budynek jest wpisany do rejestru zabyt-ków województwa małopolskiego, pod numerem rejestru A-1029. Powierzchnia użytkowa 1810,18m2. Usługa sprzatania dotyczy: sprzątania powierzchni biurowych, magazynowych i innych (przy założeniu szacunkowej ilości godzin w okresie obowiązywania umowy: 160 godzin × 11 miesięcy = 1760 godzin, świadczenie usługi mycia okien, sprzątanie terenu zewnętrznego);
2) Część II. w budynku przy ul. Rakowickiej 22a w Krakowie. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków nieruchomych, pod numerem rejestru A-107/M. Powierzchnia użytkowa 3 232,41 m2. Usługa sprzatania dotyczy: sprzątania powierzchni biurowych, magazynowych i innych (przy założeniu szacunkowej ilości godzin w okresie obowiązywania umowy: 330 godzin × 9 miesięcy = 2970 godzin, świadczenie usługi mycia okien, sprzątanie terenu zewnętrznego);
3) Część III. w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 220. Nieruchomość wraz z budynkiem dawnej Strzelnicy Garnizonowej przy ul. Królowej Jadwigi 220 w Krakowie wpisana jest do rejestru zabytków jako zespół dawnej Strzelnicy Garnizonowej pod numerem A-965, wybudowanej w latach 80. XIX w. Usługa sprzatania dotyczy: świadczenie usługi mycia okien;
4) Część IV. w lokalach przy ul. Weissa 8 w Krakowie. Powierzchnia użytkowa 231,78 m2. Usługa sprzatania dotyczy: sprzątania powierzchni biurowych, magazynowych i innych (przy założeniu szacunkowej ilości godzin w okresie obowiązywania umowy: 40 godzin × 11 miesięcy = 440 godzin, świadczenie usługi mycia okien).
UWAGA (dot. CZEŚCI II).
W budynku przy ul. Rakowickiej 22 prowadzone są roboty budowlane, których planowany ter-min zakończenia to marzec 2021. Niezależnie do Zamawiającego, termin ten może ulec zmia-nie/przesunięciu, co wpłynie na termin rozpoczęcia realizacji umowy w części II. Zmiana terminu nie stanowi dla Wykonawcy podstawy do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 został szczegółowo określony w załączniku nr 1 (a, b, c, d) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz) – Opisie przedmiotu za-mówienia oraz w załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający wskazuje, iż zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Tym samym realizując obowiązek o którym mowa w art. 29 ust. 3 a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: polegające na sprzątaniu i porządkowaniu.
4. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów po-twierdzających zawarcie przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) umów o pracę z osobami o których mowa w ust. 3 np. zaświadczeń.
5. Zamawiający informuje, iż możliwe jest dokonanie wizji lokalnej dnia 8 stycznia 2021 r. od godz.: 12.00, w Krakowie, ul. Królowej Jadwigi 220, Rakowicka 22a, Weissa 8, Józefitów 16. W celach organizacyjnych zamiaru uczestnictwa w wizji lokalnej wraz z podaniem ilości osób należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: sekretariat@mhf.krakow.pl do dnia 7 grudnia 2021 r. do godziny 14:00.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.91.12.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Część I przedmiotu zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 117000.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PROMOS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kocmyrzowska 13a
Kod pocztowy: 31-750
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 59678.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 113947.20
Waluta: PLN
NAZWA: Część II przedmiotu zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 246000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PROMOS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kocmyrzowska 13a
Kod pocztowy: 31-750
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 112770.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 157194.00
Waluta: PLN
NAZWA: Część III przedmiotu zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TCC Sp. z o.o. Sk.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Walerego Sławka 19/11
Kod pocztowy: 30-633
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5344.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27487.71
Waluta: PLN
NAZWA: Część IV przedmiotu zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18000.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TCC Sp. z o.o. Sk.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Walerego Sławka 19/11
Kod pocztowy: 30-633
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12177.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22278.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków, wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie
- Remont balkonów w budynku wielorodzinnym przy ul. Ernesta Cieślewskiego 11 w Krakowie wraz z remontem obróbek blacharskich dachowych w budynkach przy ul. Cieślewskiego 1, 3 i 11 w Krakowie
- Sporządzenie dokumentacji aplikacyjnej dla trzech projektów aplikujących o dofinansowanie w zakresie Działania FENX.03.01 "Transport miejski" (...) z podziałem na 3 części
- Zakup i dostawa systemu łączności dla inspicjenta.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wielokanałowego zasilacza wysokiego napięcia dla Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone.
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ - 36 PAKIETÓW
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Utrzymanie czystości w budynku Tatrzańskiego Archiwum Planety Ziemia TPN Kościelisko Kiry 3 w roku 2024
- Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku - czerwiec 2024/grudzień 2025
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach Oddziału III
- Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku i terenie przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Żorach oraz czynności wykonywane przez pracownika gospodarczego w siedzibie Sądu Rejonowego w Żorach
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.