eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawy materiałów ślusarskich, hydraulicznych, stolarskich, malarskich i budowlanych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-16

Ogłoszenie nr 510428438-N-2021 z dnia 2021-04-16 r.
Centrum Obsługi Administracji Rządowej:

Dostawy materiałów ślusarskich, hydraulicznych, stolarskich, malarskich i budowlanych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 772933-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Obsługi Administracji Rządowej, krajowy numer identyfikacyjny 12261725000000, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 694 61 18
faks: 22 694 61 21
e-mail: zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
www: https://zamowienia.gov.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Jednostka Gospodarki Budżetowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy materiałów ślusarskich, hydraulicznych, stolarskich, malarskich i budowlanych.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 2020/87/COAR

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów ślusarskich, hydraulicznych, stolarskich, malarskich i budowlanych dla COAR i Ośrodka Wypoczynkowego Łańsk w podziale na części: Część I – materiały ślusarskie, Część II – materiały hydrauliczne, Cześć III – materiały stolarskie, Część IV – materiały malarskie, Część V – materiały budowlane 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu asortymentowo-cenowym (oddzielnym dla każdej części) oraz w Załączniku nr 3 do SIWZ - Istotnych Postanowieniach Umowy. 3. W wyniku niniejszego postępowania zostanie zawarta umowa ramowa, na podstawie której zostaną zawarte umowy wykonawcze pomiędzy COAR a Wykonawcami wyłonionymi w celu jej zawarcia na podstawie 101a ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp i zgodnie z procedurą określoną w umowie ramowej

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 44.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa materiałów ślusarskich

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Centrum terminie na podpisanie umowy Wykonawca uchylił się od jej zawarcia. W związku z tym, iż w niniejszej części postępowania nie było innych Wykonawców, umowa nie została zawarta.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa materiałów hydraulicznych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Centrum dokonało unieważnienia części drugiej postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp w związku z brakiem złożonych ofert w tej części postępowania.


CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa materiałów stolarskich

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Centrum terminie na podpisanie umowy Wykonawca uchylił się od jej zawarcia. W związku z tym, iż w niniejszej części postępowania nie było innych Wykonawców, umowa nie została zawarta.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dostawa materiałów malarskich

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Centrum terminie na podpisanie umowy Wykonawca uchylił się od jej zawarcia. W związku z tym, iż w niniejszej części postępowania nie było innych Wykonawców, umowa nie została zawarta.
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Dostawa materiałów budowlanych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Centrum terminie na podpisanie umowy Wykonawca uchylił się od jej zawarcia. W związku z tym, iż w niniejszej części postępowania nie było innych Wykonawców, umowa nie została zawarta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.