To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
Dostawy materiałów ślusarskich, hydraulicznych, stolarskich, malarskich i budowlanych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 772933-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 694 61 18
faks: 22 694 61 21
e-mail: zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
www: https://zamowienia.gov.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawy materiałów ślusarskich, hydraulicznych, stolarskich, malarskich i budowlanych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 2020/87/COAR
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów ślusarskich, hydraulicznych, stolarskich, malarskich i budowlanych dla COAR i Ośrodka Wypoczynkowego Łańsk w podziale na części: Część I – materiały ślusarskie, Część II – materiały hydrauliczne, Cześć III – materiały stolarskie, Część IV – materiały malarskie, Część V – materiały budowlane 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu asortymentowo-cenowym (oddzielnym dla każdej części) oraz w Załączniku nr 3 do SIWZ - Istotnych Postanowieniach Umowy. 3. W wyniku niniejszego postępowania zostanie zawarta umowa ramowa, na podstawie której zostaną zawarte umowy wykonawcze pomiędzy COAR a Wykonawcami wyłonionymi w celu jej zawarcia na podstawie 101a ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp i zgodnie z procedurą określoną w umowie ramowej
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 44.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa materiałów ślusarskich
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Centrum terminie na podpisanie umowy Wykonawca uchylił się od jej zawarcia. W związku z tym, iż w niniejszej części postępowania nie było innych Wykonawców, umowa nie została zawarta.
NAZWA: Dostawa materiałów hydraulicznych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Centrum dokonało unieważnienia części drugiej postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp w związku z brakiem złożonych ofert w tej części postępowania.
NAZWA: Dostawa materiałów stolarskich
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Centrum terminie na podpisanie umowy Wykonawca uchylił się od jej zawarcia. W związku z tym, iż w niniejszej części postępowania nie było innych Wykonawców, umowa nie została zawarta.
NAZWA: Dostawa materiałów malarskich
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Centrum terminie na podpisanie umowy Wykonawca uchylił się od jej zawarcia. W związku z tym, iż w niniejszej części postępowania nie było innych Wykonawców, umowa nie została zawarta.
NAZWA: Dostawa materiałów budowlanych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Centrum terminie na podpisanie umowy Wykonawca uchylił się od jej zawarcia. W związku z tym, iż w niniejszej części postępowania nie było innych Wykonawców, umowa nie została zawarta.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym ustniki do spirometru, cewniki, pierścienie, papierki, strzykawki, igły, sztance, ostrza, igły medyczne
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Aleksandrow, obręb Aleksandrów Czwarty
- Dostawa mieszanek cementowych samozagęszczających
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Aleksandrow, obręb Aleksandrów Czwarty
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
- Sukcesywna dostawa materiałów konstrukcyjnych i elementów podobnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.