To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
Dostawa środków czyszczących oraz przyborów do utrzymania czystości: część I - przybory do utrzymania czystości, część II - środki czystości dla Domów Studenckich.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 763054-N-2020
Numer ogłoszenia: 540398391-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48222345927
faks: +48226286075
e-mail: Dominika.Jastrzebska@pw.edu.pl
www: www..zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa środków czyszczących oraz przyborów do utrzymania czystości: część I - przybory do utrzymania czystości, część II - środki czystości dla Domów Studenckich.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.D.KK.24.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czyszczących oraz przyborów do utrzymania czystości: część I - przybory do utrzymania czystości, część II - środki czystości dla Domów Studenckich.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.22.40.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Przybory do utrzymania czystości
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia: Zamawiający zawiadamia, że przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione w części I, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) „Zamawiający, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia.
W dniu 18.01.2021 o godz. 12:30 odbyło się otwarcie ofert do niniejszego postępowania. Zamawiający zgodnie z art. 86 ust. 3 podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części I tj. 10 403,73 zł brutto. W postępowaniu wpłynęły 3 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty tj. 22 218,19 zł brutto przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto Zamawiający informuje, iż nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, dlatego też postępowanie przetargowe zostaje unieważnione z powodu braku wystarczających środków. Ceny wszystkich złożonych ofert znacznie przewyższają kwotę, jaką Zamawiający planuje przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
Mając na względzie powyższe okoliczności unieważnienie postępowania jest uzasadnione i konieczne.
NAZWA: Środki czystości dla Domów Studenckich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 300000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Admor Przedsiębiorstwo Handlowe
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wierzbicka 58/1
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 326594.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 483054.78
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Elektoralna 8/10 m 26 (ADK-1), część nr 2: Wilcza 16 m 24 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Dostawa aparatów do przetoczeń, kaniul dożylnych, zestawów do podawania leków, strzykawek, kraników i igieł medycznych określonych w 2 pakietach.
- Wykonanie dokumentacji projektowej instalacji ciepłej wody oraz doposażenia węzłów cieplnych w moduł ciepłej wody dla budynków przy ul. Górczewskiej 4, ul. Staszica 13 oraz ul. Staszica 15
- Zabezpieczenie budynku przy ul. 1 Sierpnia 19 w Warszawie wraz z przeniesieniem obiektu małej architektury
- Budowa dróg dojazdowych do wiaduktu WD-64 w ciągu trasy ekspresowej POW nad linią kolejową Warszawa-Katowice na terenie m. st. Warszawy - I Etap.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DostawęŚr.DoPielęgnacjiCiała,PrzyborówToalet,Śr.Czyst.,SpecjalŚr.Chem.DoMech.Mycia i DezynfekcjiPowierzch roboczychSprzętuOrazUrządzeńGastronom i chłodniczych oraz drobn. sprzętu gospodar. w 2024r
- Dostawy artykułów gospodarczych do utrzymania czystości dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa środków czystości
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.