To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
dostawa wyposażenia dla Pracowni Rezonansu Magnetycznego przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 w Toruniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 774153-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +486793510
faks: +48566793682
e-mail: zamow_publ@wszz.torun.pl
www: www.wszz.torun.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
dostawa wyposażenia dla Pracowni Rezonansu Magnetycznego przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 w Toruniu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Pracowni Rezonansu Magnetycznego przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 w Toruniu, z podziałem na n/w zadania:
Zadanie Nr 1 - meble biurowe wg zestawienia ze specyfikacji cenowej i technicznej.
Zadanie Nr 2 - meble medyczne wg zestawienia ze specyfikacji cenowej i technicznej. Zadanie Nr 3 - drobny sprzęt wyposażenia medycznego wg specyfikacji cenowej i technicznej.
Zadanie Nr 4 - drobny sprzęt wyposażenia biurowo-socjalnego wg specyfikacji cenowej i technicznej.
Zadanie Nr 5 - robot do nagrywania płyt - 1 szt., niszczarka do papieru i nośników CD/DVD - 2 szt., drukarka sieciowa z kserokopiarką - 2 szt.
Zadanie Nr 6 - przenośnik taśmowy - 1 szt.;
Zadanie Nr 7 - ssak próżniowy - 1 szt.;
Zadanie Nr 8 - multimonitor pacjenta - 1 szt.;
Zadanie Nr 9 - lampa zabiegowa - 1 szt.;
Zadanie Nr 10 - lampa bakteriobójcza - 1 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.19.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie Nr 1 - meble biurowe wg zestawienia ze specyfikacji cenowej i technicznej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 96863.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TRONUS POLSKA sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ordona 2A
Kod pocztowy: 01-237
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 108424.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 124397.53
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie Nr 2 - meble medyczne wg zestawienia ze specyfikacji cenowej i technicznej.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
przetarg unieważniony w części dot. Zadania Nr 2 w oparciu o art. 93 ust.1 pkt.4) ustawy Pzp (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), gdyż cena najkorzystniejszej oferty ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
NAZWA: Zadanie Nr 3 - drobny sprzęt wyposażenia medycznego wg specyfikacji cenowej i technicznej.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
przetarg unieważniony w części dot. Zadania Nr 3 w oparciu o art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy - Pzp (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Podstawa prawna unieważnienia uwzględnia stan po odrzuceniu oferty TRONUS Polska w tej części.
NAZWA: Zadanie Nr 4 - drobny sprzęt wyposażenia biurowo-socjalnego wg specyfikacji cenowej i technicznej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15449.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: LUCJAN sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Toruńska 39
Kod pocztowy: 86-050
Miejscowość: Solec Kujawski
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13259.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23343.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie Nr 5 - robot do nagrywania płyt - 1 szt., niszczarka do papieru i nośników CD/DVD - 2 szt., drukarka sieciowa z kserokopiarką - 2 szt.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
przetarg unieważniony w części dot. Zadania Nr 5 w oparciu o art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy - Pzp (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Zadanie Nr 6 - przenośnik taśmowy - 1 szt.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
przetarg unieważniony w części dot. Zadania Nr 6 w oparciu o art. 93 ust.1 pkt.4) ustawy Pzp t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), gdyż cena najkorzystniejszej oferty ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Zadanie Nr 7 - ssak próżniowy - 1 szt.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
przetarg unieważniony w części dot. Zadania Nr 7 w oparciu o art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy - Pzp (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: Zadanie Nr 8 - multimonitor pacjenta - 1 szt.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
przetarg unieważniony w części dot. Zadania Nr 8 w oparciu o art. 93 ust.1 pkt.4) ustawy Pzp (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), gdyż cena najkorzystniejszej oferty ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
NAZWA: Zadanie Nr 9 - lampa zabiegowa - 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3132.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: KONKRET sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 15A
Kod pocztowy: 86-200
Miejscowość: Chełmno
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8527.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18450.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie Nr 10 - lampa bakteriobójcza - 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2890.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Doradztwo Strategiczne - Anna Stachniuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 47/2
Kod pocztowy: 85-009
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7995.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbudowy ul. Batorego w Toruniu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Szpitala Miejskiego w Morągu Sp. z o.o.
- Dostawa leków (VII)
- Dostawa obłożeń operacyjnych (II)
- Dostawa, instalacja i uruchomienie skanera dziełowego.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP.221-4.2024 Sukcesywne dostawy akcesoriów do defibrylatorów
- Dostawy: materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych.
- Dostawy narzędzi chirurgicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi
- Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Dostawa rejestratorów ciśnienia wraz z oprogramowaniem
- Usługa zabezpieczenia pacjentów z zastosowaniem kamizelek defibrylujących dla Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.