eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › dostawa wyposażenia dla Pracowni Rezonansu Magnetycznego przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 w Toruniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-19

Ogłoszenie nr 510423660-N-2021 z dnia 2021-03-19 r.
Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera:

dostawa wyposażenia dla Pracowni Rezonansu Magnetycznego przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 w Toruniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774153-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, krajowy numer identyfikacyjny 00031606800000, ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: +486793510
faks: +48566793682
e-mail: zamow_publ@wszz.torun.pl
www: www.wszz.torun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa wyposażenia dla Pracowni Rezonansu Magnetycznego przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 w Toruniu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Pracowni Rezonansu Magnetycznego przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 w Toruniu, z podziałem na n/w zadania:
Zadanie Nr 1 - meble biurowe wg zestawienia ze specyfikacji cenowej i technicznej.
Zadanie Nr 2 - meble medyczne wg zestawienia ze specyfikacji cenowej i technicznej. Zadanie Nr 3 - drobny sprzęt wyposażenia medycznego wg specyfikacji cenowej i technicznej.
Zadanie Nr 4 - drobny sprzęt wyposażenia biurowo-socjalnego wg specyfikacji cenowej i technicznej.
Zadanie Nr 5 - robot do nagrywania płyt - 1 szt., niszczarka do papieru i nośników CD/DVD - 2 szt., drukarka sieciowa z kserokopiarką - 2 szt.
Zadanie Nr 6 - przenośnik taśmowy - 1 szt.;
Zadanie Nr 7 - ssak próżniowy - 1 szt.;
Zadanie Nr 8 - multimonitor pacjenta - 1 szt.;
Zadanie Nr 9 - lampa zabiegowa - 1 szt.;
Zadanie Nr 10 - lampa bakteriobójcza - 1 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.19.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie Nr 1 - meble biurowe wg zestawienia ze specyfikacji cenowej i technicznej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 96863.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: TRONUS POLSKA sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ordona 2A
Kod pocztowy: 01-237
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 108424.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 108424.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 124397.53
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie Nr 2 - meble medyczne wg zestawienia ze specyfikacji cenowej i technicznej.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
przetarg unieważniony w części dot. Zadania Nr 2 w oparciu o art. 93 ust.1 pkt.4) ustawy Pzp (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), gdyż cena najkorzystniejszej oferty ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie Nr 3 - drobny sprzęt wyposażenia medycznego wg specyfikacji cenowej i technicznej.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
przetarg unieważniony w części dot. Zadania Nr 3 w oparciu o art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy - Pzp (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Podstawa prawna unieważnienia uwzględnia stan po odrzuceniu oferty TRONUS Polska w tej części.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadanie Nr 4 - drobny sprzęt wyposażenia biurowo-socjalnego wg specyfikacji cenowej i technicznej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15449.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: LUCJAN sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Toruńska 39
Kod pocztowy: 86-050
Miejscowość: Solec Kujawski
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 13259.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13259.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23343.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Zadanie Nr 5 - robot do nagrywania płyt - 1 szt., niszczarka do papieru i nośników CD/DVD - 2 szt., drukarka sieciowa z kserokopiarką - 2 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
przetarg unieważniony w części dot. Zadania Nr 5 w oparciu o art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy - Pzp (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Zadanie Nr 6 - przenośnik taśmowy - 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
przetarg unieważniony w części dot. Zadania Nr 6 w oparciu o art. 93 ust.1 pkt.4) ustawy Pzp t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), gdyż cena najkorzystniejszej oferty ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Zadanie Nr 7 - ssak próżniowy - 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
przetarg unieważniony w części dot. Zadania Nr 7 w oparciu o art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy - Pzp (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Zadanie Nr 8 - multimonitor pacjenta - 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
przetarg unieważniony w części dot. Zadania Nr 8 w oparciu o art. 93 ust.1 pkt.4) ustawy Pzp (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), gdyż cena najkorzystniejszej oferty ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Zadanie Nr 9 - lampa zabiegowa - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3132.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: KONKRET sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 15A
Kod pocztowy: 86-200
Miejscowość: Chełmno
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8527.68

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8527.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18450.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Zadanie Nr 10 - lampa bakteriobójcza - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2890.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Doradztwo Strategiczne - Anna Stachniuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 47/2
Kod pocztowy: 85-009
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2500.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7995.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.