To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-18
Usługa wykonania okładek do dyplomów wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 613522-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 42 2547408, centrala 2547598
faks: 422 547 418
e-mail: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
www: www.asp.lodz.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługa wykonania okładek do dyplomów wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KBZ.261.23.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania okładek do dyplomów doktora sztuki na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w załączniku 1 do SIWZ oraz dostawy wykonanych okładek do siedziby Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca uprawniony jest do złożenia jednej oferty w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i dostawy okładek do siedziby Zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź. Koszty wykonania okładek oraz wszelkie inne koszty związane z wymienionymi czynnościami ponosi Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 79.97.11.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2394 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Inwalidów WARTA
Email wykonawcy: zarzad@si-warta.pl
Adres pocztowy: ul. Sikorskiego 30
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1402.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1402.20
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Poprawa BRD wraz z budową oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej Nr 74 na terenie gm. Rusiec w woj. łódzkim
- 54/TP/ZP/D/2024-zakup czyściwa włókninowego
- 56/TP/ZP/D/2024 dostawy rękawic medycznych
- 10/2024 Sukcesywne dostarczanie artykułów gospodarczych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr Karola Jonschera w Łodzi.
- Dostawa Mikroskopu odwróconego z modułem semi-konfokalnym 3D
- Budowa toru rowerowego typu pumptrack wraz z urządzeniami małej architektury
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.