eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa aparatury badawczo-rozwojowej do pracowni E-produkcji ZUT w Szczecinie: giętarka do blach, giętarka do rur i profili, regał automatyczny, znakowarka laserowa.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-15

Ogłoszenie nr 510422893-N-2021 z dnia 2021-03-15 r.
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie:

Dostawa aparatury badawczo-rozwojowej do pracowni E-produkcji ZUT w Szczecinie: giętarka do blach, giętarka do rur i profili, regał automatyczny, znakowarka laserowa.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt nr RPZP.01.03.00-32-0004/18 pn. „Doposażenie Hali Technologicznej w Laboratorium e-Produkcji realizujące koncepcję Przemysłu 4.0” w ramach Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 1 Gospodarka, Innowacja, Nowoczesne Technologie Działanie 1.3 Rozwój Publicznej infrastruktury badawczej. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 600642-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 32058816100000, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 91 449 4916
e-mail: dzp@zut.edu.pl
www: http://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/dostawy/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatury badawczo-rozwojowej do pracowni E-produkcji ZUT w Szczecinie: giętarka do blach, giętarka do rur i profili, regał automatyczny, znakowarka laserowa.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/WIMiM/26/IV/2020/P

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa fabrycznie nowej (nieużywanej), wolnej od wad prawnych i fizycznych aparatury badawczo-rozwojowej do pracowni E-produkcji na potrzeby ZUT w Szczecinie w postaci giętarki do blach, giętarki do rur i profili, regału automatycznego i znakowarki laserowej, w tym oprogramowania (zwanej dalej Sprzętem), szczegółowo określonej w załącznikach od nr 1 do nr 4 SIWZ. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na cztery samodzielne części, z których każda nazwana jest w SIWZ „Zadaniem” odpowiednio od numeru 1 do numeru 4, dopuszczając tym samym składanie ofert częściowych na każdą z tych części. Dalsze informacje co do zamówienia podane są poniżej w ogłoszeniu, przy czym w pełni szczegółowo i wyczerpujące informacje we wskazanym zakresie podaj SIWZ. Przez określenie SIWZ używane w ogłoszeniu należy rozumieć dokumenty niniejszego zamówienia składające się na specyfikację, o której mowa w art. 36 polskiej ustawy Prawo Zamówień Publicznych (dalej „ustawa Pzp”).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 42.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie nr 1 - Giętarka do blach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 342960.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Technologie Formowania Metali spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: adam.dyrda@tfm.pl
Adres pocztowy: ul. Mazańcowicka 89
Kod pocztowy: 43-502
Miejscowość: Czechowice -Dziedice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 390894.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 390894.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 499000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Giętarka do rur i profili

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym
przetargu na zadanie 2 – Giętarka do rur i profili złożona została jedna oferta. Zamawiający dokonał wyboru
oferty najkorzystniejszej i wezwał Wykonawcę do podpisania umowy. Wykonawca jednak uchylił się od
podpisania umowy, tym samym nie doszło do udzielenia zamówienia (brak kolejnych ofert spośród których
Zamawiający mógłby dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty)
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie nr 3 - Regał automatyczny

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym przetargu na zadanie 3 – Regał automatyczny złożona
została jedna oferta z zadeklarowaną ceną z tytułu wykonania całego zamówienia w kwocie 169.000,00 zł
brutto. Tymczasem kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia
w zakresie zadania nr 3 wynosi 138.990,00 zł brutto.
Stosownie do treści art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie
zamówienia jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zadania do kwoty 169.000,00 zł
brutto, gdyż zaoferowana przez Wykonawcę kwota znacznie przewyższa tę kwotę (ponad 20%) a zatem
kierując się względami ekonomicznymi należało niniejsze postępowanie w zakresie zadania nr 3 unieważnić.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadanie nr 4 - Znakowarka laserowa.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 71700.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Atmsolutions spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Email wykonawcy: a.koturbasz@atmsolutions.pl
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 311
Kod pocztowy: 05-092
Miejscowość: Łomianki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 93000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 93000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 93000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.