To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
Dostawa aparatury badawczo-rozwojowej do pracowni E-produkcji ZUT w Szczecinie: giętarka do blach, giętarka do rur i profili, regał automatyczny, znakowarka laserowa.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Projekt nr RPZP.01.03.00-32-0004/18 pn. „Doposażenie Hali Technologicznej w Laboratorium e-Produkcji realizujące koncepcję Przemysłu 4.0” w ramach Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 1 Gospodarka, Innowacja, Nowoczesne Technologie Działanie 1.3 Rozwój Publicznej infrastruktury badawczej. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Numer ogłoszenia: 600642-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 91 449 4916
e-mail: dzp@zut.edu.pl
www: http://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/dostawy/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa aparatury badawczo-rozwojowej do pracowni E-produkcji ZUT w Szczecinie: giętarka do blach, giętarka do rur i profili, regał automatyczny, znakowarka laserowa.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/WIMiM/26/IV/2020/P
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa fabrycznie nowej (nieużywanej), wolnej od wad prawnych i fizycznych aparatury badawczo-rozwojowej do pracowni E-produkcji na potrzeby ZUT w Szczecinie w postaci giętarki do blach, giętarki do rur i profili, regału automatycznego i znakowarki laserowej, w tym oprogramowania (zwanej dalej Sprzętem), szczegółowo określonej w załącznikach od nr 1 do nr 4 SIWZ. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na cztery samodzielne części, z których każda nazwana jest w SIWZ „Zadaniem” odpowiednio od numeru 1 do numeru 4, dopuszczając tym samym składanie ofert częściowych na każdą z tych części. Dalsze informacje co do zamówienia podane są poniżej w ogłoszeniu, przy czym w pełni szczegółowo i wyczerpujące informacje we wskazanym zakresie podaj SIWZ. Przez określenie SIWZ używane w ogłoszeniu należy rozumieć dokumenty niniejszego zamówienia składające się na specyfikację, o której mowa w art. 36 polskiej ustawy Prawo Zamówień Publicznych (dalej „ustawa Pzp”).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 42.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie nr 1 - Giętarka do blach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 342960.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Technologie Formowania Metali spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: adam.dyrda@tfm.pl
Adres pocztowy: ul. Mazańcowicka 89
Kod pocztowy: 43-502
Miejscowość: Czechowice -Dziedice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 390894.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 499000.00
Waluta: PLN
NAZWA: Giętarka do rur i profili
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym
przetargu na zadanie 2 – Giętarka do rur i profili złożona została jedna oferta. Zamawiający dokonał wyboru
oferty najkorzystniejszej i wezwał Wykonawcę do podpisania umowy. Wykonawca jednak uchylił się od
podpisania umowy, tym samym nie doszło do udzielenia zamówienia (brak kolejnych ofert spośród których
Zamawiający mógłby dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty)
NAZWA: Zadanie nr 3 - Regał automatyczny
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym przetargu na zadanie 3 – Regał automatyczny złożona
została jedna oferta z zadeklarowaną ceną z tytułu wykonania całego zamówienia w kwocie 169.000,00 zł
brutto. Tymczasem kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia
w zakresie zadania nr 3 wynosi 138.990,00 zł brutto.
Stosownie do treści art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie
zamówienia jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zadania do kwoty 169.000,00 zł
brutto, gdyż zaoferowana przez Wykonawcę kwota znacznie przewyższa tę kwotę (ponad 20%) a zatem
kierując się względami ekonomicznymi należało niniejsze postępowanie w zakresie zadania nr 3 unieważnić.
NAZWA: Zadanie nr 4 - Znakowarka laserowa.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 71700.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Atmsolutions spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Email wykonawcy: a.koturbasz@atmsolutions.pl
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 311
Kod pocztowy: 05-092
Miejscowość: Łomianki
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 93000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 93000.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa, montaż i uruchomienie lasera okulistycznego YAG/SLT z lampą szczelinową.
- Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie systemów antenowych i montaż urządzeń radiowych i zasilających w lokalizacji GSM Przelewice na potrzeby stanowiska kierowania nowo wybudowanej KPP w Pyrzycach
- Usługa przeniesienia Przychodni Stomatologicznej 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Budowa zatoki do kontroli pojazdów w ciągu ul. Szczawiowej w Szczecinie.
- Wykonanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami w tym studium wykonalności oraz dokumentacji przygotowawczej dla projektu "Kompleksowe wdrożenie RIS Odrzańskiej Drogi Wodnej"
- Usługi edukacyjno-psychologiczne dla studentów
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.