eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Budowa schroniska dla bezdomnych zwierząt w Zabrzu przy ul. Bytomskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-02

Ogłoszenie nr 510420217-N-2021 z dnia 2021-03-02 r.
Miasto Zabrze:

Budowa schroniska dla bezdomnych zwierząt w Zabrzu przy ul. Bytomskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 586229-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540189934-N-2020, 540194892-N-2020, 540203315-N-2020, 540206344-N-2020, 540211476-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Zabrze, krajowy numer identyfikacyjny 27625552000000, Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 323733537
faks: 323733516
e-mail: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
www: www.bip.miastozabrze.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa schroniska dla bezdomnych zwierząt w Zabrzu przy ul. Bytomskiej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271.67.2020.MZ

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa schroniska dla bezdomnych zwierząt w Zabrzu przy ul. Bytomskiej
w skład którego wchodzą: budynek wejściowy, boksy dla psów wraz z pomieszczeniami gospodarczymi, kociarnia, kwarantanna, chłodnie, składy drewna i opału. Zakres zadania rozpoczyna się od szlabanu wjazdowego na teren schroniska.
Zakres robót przewidziany zamówieniem:
a) Roboty w zakresie branży budowlanej i architektoniczno - konstrukcyjnej:
• Budowa dwukondygnacyjnego budynku wejściowego schroniska o powierzchni użytkowej 624,3 m2
z zewnętrzną klatką schodową i płaskim dachem.
• Budowa 44 boksów dla psów wraz z komunikacją oraz z pomieszczeniami pomocniczymi, magazynami, kuchnią, kotłownią, warsztatami i toaletami. Główna część obiektu składa się z boksów betonowych monolitycznych prefabrykatów, pomieszczenia pomocnicze murowane w technologii tradycyjnej. Boksy rozplanowane na planie prostokąta o dł. 32,5m i szer. 12,6m, dach płaski, powierzchnia użytkowa 1.395,60 m2.
• Budowa jednokondygnacyjnego budynku kociarni z dachem płaskim murowanego w technologii tradycyjnej. Kociarnia jest budynkiem na planie koła o średnicy 18 m i powierzchni użytkowej 101,5 m2.
• Budowa jednokondygnacyjnego budynku kwarantanny z prefabrykowanych boksów z dachem płaskim wraz z zewnętrznymi częściowo zadaszonymi wybiegami oraz wiatą przeznaczoną na chłodnie i skład drewna i paliwa. Powierzchnia użytkowa budynku kwarantanny 230,19 m2.
• Wykonanie wewnętrznych dróg komunikacyjnych obiektu z kostki betonowej, wykonanie zagospodarowania patio obiektu z kostki granitowej połączonej z trawnikami, wykonanie ogrodzenia obiektu schroniska.
• Wykonanie nasadzeń drzew.
b) Roboty w zakresie instalacji sanitarnych wewnętrznych:
• Instalacje wody bytowej.
• Instalacje wody szarej.
• Instalacje kanalizacji sanitarnej odprowadzane do szamb.
• Instalacje kanalizacji sanitarnej odprowadzane do przyłącza kanalizacji sanitarnej.
• Instalacje C.W.U.
• Instalacje C.O. budynku wejściowego, boksów dla psów, kociarni i kwarantanny.
c) Roboty w zakresie sieci i instalacji sanitarnych zewnętrznych:
• Instalacja C.W.U
• Instalacja C.O.
• Kanalizacja deszczowa
• Woda szara
d) Roboty związane z kotłownią grzewczą działającą w oparciu o dwa kotły grzewcze niskotemperaturowe sterowane elektronicznie 5 generacji o mocy nominalnej 300 kW oraz instalację solarną wspomagającą C.W.U.
e) Roboty związane z wentylacją:
• Układy wentylacji naturalnej.
• Układy wentylacji grawitacyjnej.
• Układy wentylacji mechanicznej.
f) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wraz z oświetleniem obiektu.
g) Roboty w zakresie instalacji niskoprądowej.

Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
• organizacja placu i zaplecza budowy (socjalnego i magazynowego), wywieszenie tablicy informacyjnej,
• opracowanie Planu BIOZ,
• zabezpieczenie terenu budowy i zapewnienie bezpieczeństwa osobom trzecim oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez cały czas trwania realizacji zadania,
• posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 15.000.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia przez cały okres realizacji zadania,
• zapewnienie własnym staraniem i na własny koszt wykonania drogi technologicznej będącej dojazdem do placu budowy w rejonie istniejącego wjazdu na pole. Tymczasowa droga dojazdowa do schroniska przebiegać będzie przez tory tramwajowe w ciągu ul. Bytomskiej co należy uzgodnić z spółką Tramwaje Śląskie.
• zapewnienie na czas budowy na własny koszt wodę oraz energię elektryczną dla placu budowy,
• wykonanie i uzgodnienie projektów organizacji ruchu na okres prowadzenia robót wraz z pokryciem kosztów,
• uzyskanie wymaganych zezwoleń, przeprowadzenie wymaganych prób, badań i odbiorów w tym odbiorów technicznych sieci i urządzeń przez odpowiednie służby ( np. UDT ) wraz z dokonaniem stosownych opłat,
• obsługę geodezyjną od pierwszego wytyczenia do wykonania dokumentacji powykonawczej geodezyjnej z naniesieniem na mapy w zasobie geodezyjnym Urzędu Miejskiego w Zabrzu,
• wywóz materiałów z rozbiórki do miejsca ich składowania i utylizacji wraz z uiszczeniem wymaganych opłat. Dowód dokonania opłat lub dokument potwierdzający inny legalny sposób zagospodarowania w/w materiałów należy przedłożyć do protokołu odbioru danego zakresu robót,
• wykonanie dokumentacji zdjęciowej inwestycji od momentu przekazania placu budowy do dokonania odbioru końcowego zadania. Dokumentacja między innymi będzie stanowiła materiał dowodowy w przypadku zaistnienia sytuacji spornych w trakcie realizacji inwestycji i w okresie gwarancyjnym. Dokumentacja zdjęciowa będzie dostępna na budowie przez cały okres realizacji i zostanie przekazana Zamawiającemu wraz z dokumentami do odbioru końcowego.
• dostarczenie Certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności z Polską Normą lub z Aprobatą Techniczną na zabudowane materiały i wyposażenie, oraz atestów potwierdzających jakość produktów.
• przeszkolenie wskazanych przez Użytkownika/Zamawiającego osób w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, sprzętu, zamontowanych systemów i technologii wraz z przekazaniem instrukcji obsługi w języku polskim.
• Złożenie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wniosku i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie schroniska.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ oraz n/w dokumentacja projektowa opracowana przez Studio Architektury Arkadiusz Płomecki 41-813 Zabrze, ul. Jordana 60/9, obejmująca n/w pozycje:
• Projekt budowlany zatwierdzony pozwoleniem na budowę nr 29/2016 WB.6740.1257.2015.PG z dn. 12.01.2016 r. pn. „Budowa schroniska dla bezdomnych zwierząt (budynek wejściowy, boksy dla psów
z pomieszczeniami gospodarczymi, kociarnia, kwarantanna, chłodnie, składy drewna i opału) wraz
z niezbędną infrastrukturą (drogi, parkingi, oczyszczalnia ścieków, szamba oraz separator substancji ropopochodnych).” – lipiec 2015
• Projekt zamienny zagospodarowania terenu – luty 2020 r.
• Projekty wykonawcze w n/w branżach opracowane w aktualizacja z 2019 r.
1. Projekt wykonawczy – branża architektura i branża konstrukcyjna – październik 2019 r.
2. Projekt wykonawczy wewnętrznych instalacji wodno – kanalizacyjnych – październik 2019 r.
3. Projekt wykonawczy zamienny instalacji wewnętrznej C.O. – październik 2019 r.
4. Projekt wykonawczy zewnętrznych instalacji wodno – kanalizacyjnych – październik 2019 r.
5. Projekt wykonawczy zewnętrznych instalacji C.O. – październik 2019 r.
6. Projekt wykonawczy kotłownia – październik 2019 r.
7. Projekt wykonawczy wewnętrznych instalacji wentylacji mechanicznej – październik 2019 r.
8. Projekt wykonawczy instalacje elektryczne – listopad 2019 r.
• STWiOR wszystkie branże
• Opinia geotechniczna wykonana przez Zakład Robót Inżyniersko Geologicznych „GEO – GAM”

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21985766.31 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 16

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 15
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 13

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Produkcyjne i Usługowe CONCRET Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Fabryczna 10
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 15177759.71

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15177759.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19942597.76
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.