eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklany › Budowa hali magazynowej z zapleczem higieniczno-sanitarnym oraz budowa w rejonie przedmiotowej hali Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Etap I - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-01

Ogłoszenie nr 510420033-N-2021 z dnia 2021-03-01 r.
Gmina Świerklany:

Budowa hali magazynowej z zapleczem higieniczno-sanitarnym oraz budowa w rejonie przedmiotowej hali Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Etap I - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 766868-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540409629-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Świerklany, krajowy numer identyfikacyjny 27625900800000, Kościelna 85, 44-266 Świerklany, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 324 327 500
faks: 32 43 27 501
e-mail: przetargi@swierklany.pl
www: www.swierklany.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa hali magazynowej z zapleczem higieniczno-sanitarnym oraz budowa w rejonie przedmiotowej hali Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Etap I - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RIZ.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakres robót będzie obejmował: 1) wykonanie zarurowania
rowu wraz z umocnieniem wlotu i wylotu 2) wykonanie sieci kanalizacji deszczowej w zakresie
następujących odcinków: od studni WD2 do studni D15 od studni WD1 do studni D9 wraz z jednym
osadnikiem OS1 i jednym separatorem Sep1 od studni D8 do studni D10 od studni D2 do studni D11 ‐
odwodnienie linowe wraz z wpustami OL6 i OL7 i podłączeniem do studni D5 i D6 odwodnienie linowe
wraz z wpustami OL8 i OL9 i podłączeniem do studni D3 i D4 odwodnienie liniowe wraz z wpustami
OL3 i OL4 i podłączeniem do studni D9 i D10 odwodnienie liniowe wraz wpustem OL5 i podłączeniem
do studni D7 od studni D11 do studni D14, za wyjątkiem odcinków łączących projektowane rury
spustowe ze studniami włączeniowymi 3) budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni S1 do
studni S3 4) zabudowę rur ochronnych dla przejścia wodociągu oraz gazociągu w miejscu kolizji z zarurowanym rowem 5) demontaż istniejącego ogrodzenia wzdłuż rowu przewidzianego do zarurowania
6) montaż ogrodzenia zgodnie z rysunkiem nr 3 PZT ZMIANY ADAPTACYJNE CZĘŚCI
ISTNIEJĄCEJ (za wyjątkiem zmiany w zakresie bramy wjazdowej) 7) budowę wiaty na odpady
wielkogabarytowe UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest do wykonania we własnym zakresie
rysunków warsztatowych konstrukcji stalowej wiaty na odpady wielkogabarytowe i uzyskać akceptację
tych rysunków przez projektanta obiektu. 8) budowę zespołu dwóch boksów betonowych na odpady
budowlane i zużyte opony 9) dostawę i montaż (wraz z wykonaniem fundamentu) wagi samochodowej
UWAGA ! W pozycji kosztorysowej dotyczącej dostawy, fundamentowania i montażu wagi
samochodowej (poz. 37 w kosztorysie 01. Architektura - ETAP I), podczas kalkulacji tej pozycji należy
wycenić: a) dostawę i montaż wolnostojącej, najazdowej, elektronicznej wagi samochodowej do ważenia
samochodów i innych pojazdów kołowych od 400 do 60 000 kg o wymiarach 3,0 x 14,0 x 0,28 m. Waga
musi się składać z pomostu ważącego posadowionego na czujnikach tensometrycznych wykonanych ze
stali nierdzewnej o stopniu ochrony przeciw wilgoci IP68 oraz terminala wagowego typu LCD. Działka
odczytowa i legalizacyjna wagi powinna wynosić d=e=20 kg, natomiast minimalne obciążenie, poniżej
którego nie powinno się dokonywać pomiaru to min. 400 kg. Pomost wagowy musi być wykonany w
postaci konstrukcji stalowo-betonowej. Konstrukcja musi być wykonana z modułów. Każdy z nich musi
być spawany (brak elementów skręcanych). Całość konstrukcji stalowej musi być wcześniej oczyszczona
strumieniowo (śrutowana) i pomalowana metodą natryskową farbą antykorozyjną oraz farbą
nawierzchniową. Tak wykonana powłoka malarska musi spełniać wymagania antykorozyjne dla klasy C3.
Grubość powłoki lakierniczej nie może być mniejsza niż 180􀀀􀀀 Nawierzchnia pomostu wagowego musi
być wyniesiona na ok. 280 mm nad poziom terenu. Waga musi być ustawiona na przenośnych
fundamentach prefabrykowanych jako konstrukcja przenośna. Prefabrykaty pod wagę muszą być
wykonane z betonu C40/50 i ułożone na jednakowym poziomie. Najazdy muszą tworzyć integralną część
stopy prefabrykatu i muszą mieć długość 3,0 m. Terminal wagowy typu LCD musi być wyposażony w
dwa złącza RS 232 do podłączenia drukarki, komputera lub wyświetlacza zewnętrznego
wielkogabarytowego. Zasilanie - 230 V. Waga musi posiadać legalizację WE zgodną z OIML (służącą do rozliczeń handlowych) i spełniająca wymogi Unii Europejskiej. b) kompletne okablowanie c)
wypożyczenie i transport wzorców 25 ton do regulacji i legalizacji wagi d) wynajem wózka widłowego
do przemieszczania wzorców przy regulacji i w legalizacji wagi e) transport wagi f) przygotowanie wagi
do legalizacji g) legalizację wagi oraz opłaty urzędowe h) fundament prefabrykowany z najazdami o
długości 3 m każdy i) program do obsługi wagi w wersji STANDARD j) zestaw komputerowy k)
wynajęcie dźwigu na potrzeby montażu wagi l) dostawę i montaż wyświetlacza zewnętrznego
wielkogabarytowego o wysokości cyfr min. 100 mm. 10) adaptację szatni w istniejącej hali magazynowej
na potrzeby obsługi administracyjnej i dozoru całego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz wagi samochodowej 11) zagospodarowanie terenu w zakresie części północnej
inwestycji patrząc od rowu przewidzianego do zarurowania, w tym: ukształtowanie terenu zielonego,
ułożenie warstw podbudowy pod nawierzchnię utwardzoną, ułożenie nawierzchni utwardzonej z
bentonitów drogowych 12) dostawę i ustawienie elementów wyposażenia PSZOK nie połączonych na
stałe z gruntem, tj. różnego typu kontenerów na segregowane odpady. Zakres obejmuje nw. typy
kontenerów, które Wykonawca powinien zakupić i dostarczyć jako wyposażenie PSZOK lub przenieść
istniejące na nowe miejsce lokalizacji wraz z ich podłączeniem elektrycznym (jeżeli tego wymaga
kontener): a) kontener KP7 (7m3), dł. 3450 mm, szer. 1730 mm, wys. 1460 mm z przeznaczeniem na
tworzywa sztuczne – 1 szt. (kontener istniejący do przeniesienia) b) kontener KP7 (7m3), dł. 3450 mm,
szer. 1730 mm, wys. 1460 mm z przeznaczeniem na szkło – 1 szt. (kontener istniejący do przeniesienia)
c) kontener KP7 (7m3), dł. 3450 mm, szer. 1730 mm, wys. 1460 mm z przeznaczeniem na papier – 1 szt.
(kontener istniejący do przeniesienia) d) kontener KP7 (7m3), dł. 3450 mm, szer. 1730 mm, wys. 1460
mm z przeznaczeniem na metal – 1 szt. (kontener istniejący do przeniesienia) e) kontener KP7 (7m3), dł.
3450 mm, szer. 1730 mm, wys. 1460 mm z przeznaczeniem na styropian – 1 szt. (kontener istniejący do
przeniesienia) f) kontener KP10 (10m3), dł. 3900 mm, szer. 1730 mm, wys. 1800 mm – z przeznaczeniem
na tworzywa sztuczne – 1 szt. (dostawa Wykonawcy) g) kontener KP10 (10m3), dł. 3900 mm, szer. 1730
mm, wys. 1800 mm – z przeznaczeniem na szkło – 1 szt. (dostawa Wykonawcy) h) kontener KP10
(10m3), dł. 3900 mm, szer. 1730 mm, wys. 1800 mm – z przeznaczeniem na odpady zielone – 1 szt.
(dostawa Wykonawcy) i) pomieszczenie magazynowe kontenerowe (istniejące, do przeniesienia i
podłączenia elektrycznego) dł. 4 m, szer. 3 m, wys. 2,13 m – 1,9 m - z przeznaczeniem na odpady
elektryczne i elektroniczne m) pomieszczenie magazynowe kontenerowe z wanną wyłapującą (istniejące,
do przeniesienia i podłączenia elektrycznego) o wym. dł. 4,94 m, szer. 2,35 m, wys. 2,32 m z
przeznaczeniem na odpady niebezpieczne Wszystkie ww. kontenery zostaną rozmieszczone wzdłuż
zachodniej granicy terenu przeznaczonego pod PSZOK. 13) budowę oświetlenia zewnętrznego w zakresie
obszaru przewidzianego do utwardzenia, zgodnie z dokumentacją projektową tego zakresu dla Etapu I 14)
budowę instalacji monitoringu wizyjnego w zakresie obszaru przewidzianego do utwardzenia zgodnie z
dokumentacją projektową tego zakresu dla Etapu I 15) przebudowę istniejącego przyłącza
energetycznego UWAGA ! Zamawiający przewiduje w kosztorysie wywóz ziemi, gruzu, tłucznia z
rozbieranych podbudów oraz innych materiałów z rozbiórki (odpadów) na odległość maksymalną 6 km.
Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt znaleźć miejsce składowania odpadów w odległości nie
większej niż 6 km od miejsca prowadzenia inwestycji. W przypadku gdy Wykonawca będzie wywoził
odpady na odległość większa niż 6 km Zamawiający zapłaci Wykonawcy za wywóz ww. odpadów tylko na odległość do 6 km. 3.3. Zgodnie z ustawą Prawo budowlane należy dokonać nw. formalności: a)
dokonać zawiadomienia o zakończeniu robót i zamiarze użytkowania obiektu właściwych terenowo służb Państwowej Straży Pożarnej, Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej oraz uzyskać pozytywne
decyzje/zaświadczenia o braku sprzeciwu w tym zakresie, b) złożyć, w imieniu Zamawiającego do
właściwego terenowo organu nadzoru budowlanego, wniosek wraz z wszystkimi niezbędnymi
załącznikami o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zrealizowanego Etapu nr I. 3.4.
Zamawiający informuje, iż z uwagi na przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu nie ma
zastosowania przepis art. 29 ust. 5 Pzp. 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony
został w załącznikach do niniejszej SIWZ: 3.5.1. dokumentacji projektowej, 3.5.2. specyfikacjach
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3.5.3. operacie wodno-prawnym, 3.5.4. istotnych
postanowieniach umowy. 3.6. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem
obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z: 3.6.1. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 ze zm.), 3.6.2. rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z
dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
(Dz.U.2003.169.1650 ze zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 03.02.2021 r. otrzymał z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego pismo z dnia 01.02.2021 r., nr FR-ROP2.KW-00064/21, informujące iż projekt nr WND-RPSL.05.02.02-24-0A9H/20 pn.: „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z wyposażeniem przy ul. Pogodnej w Świerklanach” z uwagi na negatywny wynik oceny merytorycznej nie został zakwalifikowany do otrzymania dofinansowania w ramach naboru RPSL.05.02.02-IŻ.01-24-380/20.

Możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania Zamawiający przewidział zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1a ustawy Pzp w Ogłoszeniu o zamówieniu nr 766868-N-2020 z dnia 29.12.2020 r. (pkt IV.6.4. oraz IV.6.5.): Zamawiający informuje, iż na mocy art. 93 ust. 1a Pzp może unieważnić postępowanie, jeżeli środki z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa V ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów,, działanie 5.2 gospodarka odpadami, poddziałanie 5.2.2 Gospodarka odpadami RIT, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.