eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. ,, Budowa Hali Sportowej przy Zespole Szkół nr 1 w Płońsku"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-01

Ogłoszenie nr 510419872-N-2021 z dnia 2021-03-01 r.
Powiat Płoński:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. ,, Budowa Hali Sportowej przy Zespole Szkół nr 1 w Płońsku"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 768395-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540396116-N-2021 540399820-N-2021 540400651-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Płoński, krajowy numer identyfikacyjny 13037771200000, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 023 6627764(66)
faks: 236 623 816
e-mail: urzad@powiat-plonski.pl
www: www.powiat-plonski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. ,, Budowa Hali Sportowej przy Zespole Szkół nr 1 w Płońsku"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.272.38.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie hali sportowej przy Zespole Szkół nr 1 w Płońsku przy ul. H. Sienkiewicza 8, a także dostawa wyposażenia ruchomego oraz dostawa i montaż wyposażenia stałego realizowane w ramach zadania pn. „Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół nr 1 w Płońsku” dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej” – edycja 2020.
2. Hala sportowa, której budowa stanowi przedmiot zamówienia to budynek niepodpiwniczony, parterowy w części zapleczy i areny sportowej. Obiekt będzie połączony z istniejącym budynkiem szkoły łącznikiem naziemnym oraz budynkiem internatu za pomocą łącznika nadziemnego (w którym zlokalizowane będą szafki na odzież wierzchnią) wraz z komunikacją pionową (klatką schodową i platformą pionową dla osób z niepełnosprawnością ruchową oraz osób poruszających się na wózkach inwalidzkich).
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu, który będzie pełnowymiarową halą sportową, tj. obiektem posiadającym pomieszczenie jednoprzestrzenne o następujących gabarytach:
1) wymiarach poziomego rzutu budowlanego ograniczonego elementami ścian, słupów lub innych stałych przeszkód konstrukcji bądź wyposażenia stałego niebędącego wyposażeniem sportowym: długość 44 m x szerokość 27 m, co umożliwiać będzie rozgrywki piłki siatkowej, koszykówki, tenisa itp. z zachowaniem regulacji umożliwiających przeprowadzenie rozgrywek rangi mistrzowskiej lub ogólnopolskiej;
2) wysokości pomieszczenia w najniższym punkcie 7,01 m – liczonej od wykończonej płaszczyzny posadzki do najniższego elementu konstrukcji dachu.
4. Wymiary budynku hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno – szatniarskim:
1) długość 77,97 m,
2) szerokość: 44,98 m,
3) powierzchnia zabudowy - 1 775 m²,
4) powierzchnia użytkowa – 1 677,12 m²,
5) kubatura – 11 602,565 m³.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) rozbiórkę istniejących obiektów,
2) właściwe przygotowanie gruntu pod wykonanie fundamentów obiektu,
3) budowę hali wraz z łącznikami (m.in. roboty fundamentowe, izolacje podziemne, konstrukcja żelbetowa, konstrukcja stalowa, roboty murowe, warstwy podposadzkowe, pokrycie dachowe, stolarka i ślusarka, elewacja, platformy, roboty wykończeniowe),
4) wykonanie niezbędnych instalacji wewnętrznych (instalacja wodociągowa, instalacja sanitarna, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wentylacji, instalacje elektryczne wewnętrzne, instalacje teletechniczne),
5) budowę przyłącza wodociągowego,
6) budowę kanalizacji sanitarnej,
7) budowę kanalizacji deszczowej,
8) budowę przyłącza centralnego ogrzewania,
9) dostawę i montaż wyposażenia stałego oraz dostawa wyposażenia ruchomego (m.in. tablica wyników, kosze z obręczami i tablicami, bramki, słupki wraz z siatką i stanowiskiem sędziowskim do siatkówki, drabinki gimnastyczne, piłkochwyty, ławeczki gimnastyczne, szafki ubraniowe, piłki: koszykowe, siatkowe, ręczne, nożne halowe, lekarskie; skrzynię i odskocznię gimnastyczną, kozła gimnastycznego, równoważnię, materace gimnastyczne, stoły do tenisa stołowego, zestaw do unihokeja, i inne niezbędne dodatki do gier zespołowych),
10) dostawę i montaż stojaków rowerowych
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią Załącznik do niniejszej SIWZ (Załącznik Nr 9 ). Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej, wobec czego przedmiarom robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. W przypadku rozbieżności w ilościach materiałów pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem, nadrzędnym dokumentem jest projekt budowlany.
7. Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w szczególności dla osób niepełnosprawnych.
8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych. W zakresie przedmiotu zamówienia jest dostarczenie przez Wykonawcę urządzeń oraz materiałów budowlanych, niezbędnych do realizacji zadania.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, tj. dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), a także zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi oraz stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i zgodnie z warunkami umowy i złożoną ofertą.
10. Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, zgodny z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Roboty budowlane wykonywane będą w obiekcie czynnym dlatego należy zorganizować je w taki sposób, aby nie narażać nauczycieli, uczniów oraz innych osób przebywających na terenie Zespołu Szkół Nr 1 w Płońsku na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, w szczególności:
1) zabezpieczyć teren robót aby nie stwarzał zagrożenia dla ww. osób,
2) przetrzymywać wszelkie odpady w jednym kontenerze i opróżniać go na bieżąco i sukcesywnie nie dopuszczając do ich nadmiernego nagromadzenia,
3) stosować środki transportu, maszyny i urządzenia sprawnych technicznie nie powodujące nadmiernego hałasu i zanieczyszczeń środowiska,
11. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia, muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumentów potwierdzających ich parametry w celu dokonania kontroli, zgodnie z wzorem wniosku dot. akceptacji materiału, przedstawionego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Zabrania się Wykonawcy stosowania materiałów, które nie odpowiadają wymaganiom przypisanych im norm lub posiadają parametry gorsze, niż wskazane w dokumentacji.
12. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, także w dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, mają one wyłącznie przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć, iż stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Dotyczą one wszystkich elementów opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, które są wymagane od Wykonawcy. Podobna zasada obowiązuje w przypadkach opisanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, tj. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowanie w robotach budowlanych innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej i STWiORB, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych, niż określone w ww. dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały budowlane i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających parametry tych materiałów. Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem wskazanym w dokumentacji projektowej, ale posiada nie gorsze lub lepsze do tego produktu cechy i parametry.
13. Wykonawca zobowiązany jest zgromadzić wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty w związku z powyższym proponuje się Wykonawcy sprawdzenie miejsca robót, zapoznanie się ze stanem istniejącym oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
14. Nie będzie organizowane zebranie wszystkich Wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust.3 ustawy Pzp.
15. Wymagania wynikające z art. 29 ust.3a ustawy Pzp
1) Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
 roboty murarskie
 roboty zbrojeniowe
 roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznej i sanitarnej,
 roboty tynkarskie,
 prace glazurnicze,
 inne fizyczne prace związane bezpośrednio z realizacją zamówienia rozumiane jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, również obejmujące posługiwanie się określonymi narzędziami lub urządzeniami.
Pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych.
Wymóg nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia ww. wymogu,
c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania robót budowlanych
3) W trakcie realizacji zamówienia na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu:
a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. Osoby wskazane w oświadczeniu muszą brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji ww. wykazu – Wykonawca przedstawia Zamawiającemu zaktualizowany wykaz niezwłocznie, nie później niż w ciągu 5 dni roboczych po zmianie osób ujętych w wykazie.
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów ( oświadczeń lub kopii umowy/umów) w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
16. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokument ubezpieczenia (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), z którego wynika odpowiedzialność ubezpieczyciela, obejmujący ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej i potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia brutto umowy; ubezpieczeniu muszą podlegać w szczególności: odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych i maszyn budowlanych; ubezpieczenie powinno być ważne na cały okres realizacji niniejszego zamówienia; w przypadku wygaśnięcia dokumentu ubezpieczenia OC, w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu, nie później niż w dniu jego wygaśnięcia, nowy dokument lub dokument stwierdzający kontynuację ubezpieczenia.
17. Wykonawca, w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy zobowiązuje się opracować i przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji:
1) uproszczony kosztorys ofertowy, który będzie pełnić funkcję pomocniczą i informacyjną w realizacji przedmiotu umowy i nie może stanowić podstawy do roszczeń związanych z ewentualnym niedoszacowaniem przedmiotu umowy. W kosztorysie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić rozwiązanie i usuwanie wszelkich kolizji ujętych i nieujętych w dokumentacji projektowej i wszystkie inne prace wynikłe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a niezbędne do osiągnięcia rezultatu Umowy, pozycje nie ujęte przez Wykonawcę, a konieczne do wykonania uważane będą, że zostały ujęte w innych pozycjach kosztorysu.
2) harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniając warunki rozliczeń finansowych oraz kwartalne odbiory częściowe.
3) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
18. Do momentu nieprzedłożenia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w pkt 17 nie zostanie przekazany teren budowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9418040.59 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Paweł Ozdarski
Email wykonawcy: phupawelozdarski@wp.pl
Adres pocztowy: Gąski ul. Leśna 29
Kod pocztowy: 06-400
Miejscowość: Ciechanów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9494999.99

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9494999.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12779700.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.