eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dmosin › Zakup biletów miesięcznych dla uczniów Szkoły Podstawowej im. J. Brzechwy w Dmosinie i Szkoły Podstawowej w Kołacinie w roku szkolnym 2020/2021

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-26

Ogłoszenie nr 510419574-N-2021 z dnia 2021-02-26 r.
Gmina Dmosin:

Zakup biletów miesięcznych dla uczniów Szkoły Podstawowej im. J. Brzechwy w Dmosinie i Szkoły Podstawowej w Kołacinie w roku szkolnym 2020/2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774844-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540400532-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dmosin, krajowy numer identyfikacyjny 75014821300000, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 468 747 485
faks: 468 746 294
e-mail: ugdmosin.zp@wp.pl
www: www.dmosin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów Szkoły Podstawowej im. J. Brzechwy w Dmosinie i Szkoły Podstawowej w Kołacinie w roku szkolnym 2020/2021

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.PN.10.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzedaży biletów dla uczniów dojeżdżających
do szkół i powracających do miejsc zamieszkania ze szkół zlokalizowanych na terenie
gminy Dmosin w roku szkolnym 2020/2021 z wyłączeniem dni wolnych od zajęć
szkolnych. Świadczenie usług będących przedmiotem postępowania odbywać się
będzie dla uczniów: - Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dmosinie, - Szkoły
Podstawowej w Kołacinie, 2. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1.
Wykonawca zobowiązuje się do przewozu przystosowanym do przewozu osób
środkiem transportu uczniów do i ze szkół w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym
2020/2021 r. (z zastrzeżeniem Rozdziału 4). 2.2. Łączna liczba uczniów
dojeżdżających do szkół i powracających do miejsca zamieszkania wynosi: 195
uczniów dziennie. Liczba ta jest wielkością szacunkową i może ulec zmianie w okresie
trwania umowy. 2.3. Zgodnie z art. 5a ustawy z dnia 20.06.1992 r. o uprawnieniach do
ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 295) rozliczenie przedmiotu zamówienia następować będzie na
podstawie zestawienia sprzedanych biletów miesięcznych. Podstawą do sprzedaży
biletów miesięcznych szkolnych będą imienne listy uczniów zawierające dane
ucznia oraz relacje przewozu. Zamawiający zobowiązany będzie dokonywać
aktualizacji imiennej listy uczniów w przypadku, gdy taka okoliczność wystąpi i
zobowiązany będzie niezwłocznie przekazać zaktualizowaną listę Wykonawcy. 2.4.
Przedmiot zamówienia należy wykonać taką ilością autobusów, aby zapewnić
miejsca siedzące każdemu uczniowi w trakcie przewozu. Autobusy muszą być
sprawne techniczne, dopuszczone do ruchu według przepisów o ruchu
pasażerskim.2.5. Szacunkowa dzienna długość tras wynosi 512 km. Określona
liczba kilometrów nie obejmuje dojazdów autobusów z bazy Wykonawcy do miejsc
rozpoczęcia tras i ich powrotów do bazy po odwiezieniu uczniów do miejsca ich
zamieszkania. 2.6. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług
przewozowych pozostającym w dyspozycji Wykonawcy transportem na
poszczególnych trasach, według ustalonego w porozumieniu z Zamawiającym
rozkładu jazdy. Trasy, na których Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć
usługi przewozowe określone zostały w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ. Kurs
autobusu nie może być odwołany. Wykonawca w przypadku awarii musi zapewnić
sprawny technicznie pojazd zastępczy maksymalnie w ciągu 2 godzin bez
dodatkowej opłaty. Czas podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium
oceny ofert.”2.7. Zamawiający w celu zapewnienia bezpieczeństwa, zapewni
opiekunów na poszczególnych trasach w celu sprawowania opieki i utrzymania
porządku podczas wykonywania przewozu. Obecność opiekuna jest obowiązkowa
w każdym autobusie. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnego
biletu dla każdego opiekuna. 2.8. Szczegółowy opis tras zawarty jest w załączniku
nr 7 do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga, aby w ramach kursów regularnych
przewozy dzieci i młodzieży szkolnej realizowane były na trasach komunikacyjnych
według rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczęcia i zakończenia zajęć
dydaktyczno-wychowawczych wynikających z planów lekcji obowiązujących w
roku szkolnym 2021.2.9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczny
przewóz, ubezpieczenie autobusów i pasażerów od wszelkich szkód powstałych
podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 3. Cena oferty musi
zawierać wszystkie koszty związane z należytą realizacją przedmiotu zamówienia.Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które zmierzają do
prawidłowego i należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz które mogą
wpłynąć na cenę zamówienia. 4. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp : 1)
Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę,
wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, w tym: kierowanie
pojazdami na wskazanej przez Wykonawcę trasie, na której odbywa się przewóz
uczniów ze szkół z terenu gminy Dmosin 2) Wykonawca zobowiązuje się, że
pracownicy świadczący usługi wskazane w ust. 1 będą w okresie realizacji
umowy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów
ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320). 3)
W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania
czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie do spełniania przez
wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający
uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w
zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b)
żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania
świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie
Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca
przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia
spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę
lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w
trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o
zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności,
których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w
szczególności: a) dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, b)
datę złożenia oświadczenia, c) wskazanie, że objęte wezwaniem czynności
wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem
liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru
etatu, d) podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem
odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o
pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których
dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z
dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony).
Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający
ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych
(RODO) i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w
związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. poz. 730) (tj. w
szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko
pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia
umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do
zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające
opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia
społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za
ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem
odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu
potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń,
zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych
pracowników zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne
rozporządzenie o ochronie danych (RODO) i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o
zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. U. poz. 730). Imię i nazwisko pracownika nie
podlega anonimizacji. 5) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane w ust. 1 czynności, Zamawiający przewiduje
sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w
wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym
przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w
celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę
wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako
niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności.
6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa
pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić
się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia
przez Wykonawcę. 6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części
zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć
podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 86580.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: „KASZ-BUS” Sławomir Siewierz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kołacinek 79
Kod pocztowy: 95-061
Miejscowość: Dmosin
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 93483.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 93483.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 177935.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.