To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-25
Dostawa sprzętu fotograficznego w ramach projektu pn. Akademickie Centrum Designu na rzecz Rozwoju i Dziedzictwa Kulturowego i Edukacji Artystycznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Akademickie Centrum Designu na rzecz Rozwoju i Dziedzictwa Kulturowego i Edukacji Artystycznej” Umowao dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowaVIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
Numer ogłoszenia: 777581-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 42 2547408, centrala 2547598
faks: 422 547 418
e-mail: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
www: www.asp.lodz.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu fotograficznego w ramach projektu pn. Akademickie Centrum Designu na rzecz Rozwoju i Dziedzictwa Kulturowego i Edukacji Artystycznej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KBZ.261.22.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu fotograficznego znajduje się w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ. 2. Podane w załącznikach 1 i 2 do SIWZ parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o lepszych parametrach, nie krótszej gwarancji itp. 3. Zamówienie podzielone jest na 2 części. Na przedmiot zamówienia składają się: Część 1 - Aparaty i sprzęt fotograficzny szczegółowy opis zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ Część 2 – Sprzęt fotograficzny - szczegółowy opis zamówienia w załączniku nr 2do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 38.65.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Aparaty i sprzęt fotograficzny
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp.
Uzasadnienie
Zamawiający prowadził postępowanie na „Dostawa sprzętu fotograficznego
w ramach projektu pn. Akademickie Centrum Designu na rzecz Rozwoju i Dziedzictwa Kulturowego i Edukacji Artystycznej”.
W dniu 14.01.2021r. nastąpiło otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu.
Została złożona jedna oferta do części 1 przedmiotowego postępowania.
Zamawiający w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wskazał, iż na potwierdzenie zgodności oferowanego przez wykonawcę sprzętu z wymaganiami opisanymi przez zamawiającego będzie żądał złożenia opisów, specyfikacji technicznych, kart katalogowych oferowanego sprzętu.
W dniu 05.02.2021r. Zamawiający powziął wiadomość o zaistnieniu błędów w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 – Aparaty fotograficzne i sprzęt fotograficzny polegających na wskazaniu nieprawidłowych parametrów niektórych obiektywów wchodzących w skład zestawu obiektywów – opisanego w pkt 2 opisu przedmiotu zamówienia.
Zamawiający podczas badania oferty i weryfikowania dokumentów przedmiotowych stwierdził niezgodności parametrów wynikających ze złożonych przez wykonawcę kart katalogowych sprzętu fotograficznego z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający ustalił wówczas, że to on popełnił błędy przygotowując opis przedmiotu zamówienia określając dla obiektywu nr 2 złe parametry stabilizacji obrazu, złe parametry wymaganej wartości maksymalnego powiększenia, dla obiektywów nr 4 i 6 zły kąt widzenia.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Stosownie do treści art. 38 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający może zmienić treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jedynie przed upływem terminu składania ofert. W zaistniałej sytuacji Zamawiający nie może dokonać zmiany opisu przedmiotu zamówienia co powoduje, że postępowanie obarczone jest wadą, która jest trwała i nieusuwalna. Nieprawidłowy opis przedmiotu zamówienia w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 1 stanowi przyczynę unieważnienia postępowania w tej części ponieważ stanowi nieusuwalną wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 93 ust. 7) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.
NAZWA: Sprzęt fotograficzny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21664.12 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ELFO JAN TULIKOWSKI
Email wykonawcy: elfo@elfo.com.pl
Adres pocztowy: ul. Zgierska 231D
Kod pocztowy: 91-495
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25927.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25927.26
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługi kompleksowej organizacji imprez plenerowych
- 29/ZP2024- Świadczenie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- MZŻ.262.10.2024.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi w okresie 6 miesięcy
- Wykonanie projektu wielobranżowego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa koszy na odpady o pojemności 35l i 45l dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.