eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Regulacja stanu prawnego i ewidencyjnego ksiąg wieczystych po zakończeniu scalania gruntów na obiekcie Wysoka, realizowanego w ramach operacji pn.: "Scalenie gruntów rolnych we wsi Wysoka, gmina Łazy, Powiat Zawierciański"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-25

Ogłoszenie nr 510419179-N-2021 z dnia 2021-02-25 r.
Powiat Zawierciański:

Regulacja stanu prawnego i ewidencyjnego ksiąg wieczystych po zakończeniu scalania gruntów na obiekcie Wysoka, realizowanego w ramach operacji pn.: "Scalenie gruntów rolnych we wsi Wysoka, gmina Łazy, Powiat Zawierciański"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: .: „Scalenie gruntów rolnych we wsi Wysoka, gmina Łazy, Powiat Zawierciański” realizowanego w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 775978-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Zawierciański, krajowy numer identyfikacyjny 27625525200000, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 450 71 00
faks: 326 721 971
e-mail: sod@zawiercie.powiat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Regulacja stanu prawnego i ewidencyjnego ksiąg wieczystych po zakończeniu scalania gruntów na obiekcie Wysoka, realizowanego w ramach operacji pn.: "Scalenie gruntów rolnych we wsi Wysoka, gmina Łazy, Powiat Zawierciański"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IZ.261-0046/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na regulacji stanu prawnego i ewidencyjnego ksiąg wieczystych w ilości 550 sztuk (+/- 10%) po zakończeniu scalania gruntów na obiekcie Wysoka realizowanego w ramach operacji pn.: „Scalenie gruntów rolnych we wsi Wysoka, gmina Łazy, Powiat Zawierciański” realizowanego w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany (zmniejszenia/zwiększenia) zakresu prac do 10% ustalonego zakresu, bez możliwości zwiększenia wynagrodzenia (wynagrodzenie ryczałtowe).
3. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności:
a) dla każdej księgi wieczystej należy przygotować po 2 różne wnioski (jeden do regulacji działu I KW, drugi do regulacji działu III KW) wraz z kompletem dokumentów;
b) skompletowanie dokumentacji geodezyjnej, będącej w posiadaniu Zamawiającego, niezbędnej do ujawnienia nowego stanu prawnego i faktycznego po scaleniu w poszczególnych księgach wieczystych uczestników postępowania scaleniowego;
c) sprawdzenie starych danych ewidencyjnych i wieczystoksięgowych oraz dokonanie ich porównania;
d) w razie rozbieżności we wpisie w księdze wieczystej dot. tytułu prawnego do nieruchomości wykonawca zobowiązany jest zbadać Księgę/i Wieczyste i wezwać właściciela/i do złożenia przez nich wyjaśnień oraz przedstawienia stosownych dokumentów;
e) w przypadku rozbieżności w danych przedmiotowych m.in. takich jak: nieaktualne dane właścicieli w dziale II KW, np. brak wskazania spadkobierców, rozbieżności pomiędzy ewidencją gruntów posiadanych przez Zleceniodawcę z treścią KW etc. wykonawca zobowiązany jest do wezwania właściciela/i nieruchomości do złożenia wyjaśnień i poinformowania go/ich o konieczności zlecenia na jego/ich koszt geodecie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego uregulowania stanu faktycznego i prawnego KW, np. poprzez dostarczenie wykazów zmian gruntowych, wykazów synchronizacyjnych, uregulowania kwestii dziedziczenia etc.;
f) sporządzenie kompletnych i właściwie wypełnionych wniosków oraz dokumentów w odpowiedniej ilości egzemplarzy (w tym 1 kopia dla Zleceniodawcy) celem złożenia ich w Sądzie Rejonowym w Zawierciu – Wydział Ksiąg Wieczystych (wg obowiązujących zasad i na obowiązujących drukach) niezbędnych do wykreślenia ostrzeżenia o scaleniu gruntów z działu III KW;
g) sporządzenie kompletnych i właściwie wypełnionych wniosków oraz dokumentów w odpowiedniej ilości egzemplarzy (w tym 1 kopia dla Zleceniodawcy) celem złożenia ich w Sądzie Rejonowym w Zawierciu – Wydział Ksiąg Wieczystych (wg obowiązujących zasad i na obowiązujących drukach) niezbędnych do sprostowania działu I KW, względnie II działu KW lub o zamknięcie księgi;
h) przygotowanie innych koniecznych dokumentów – na wezwanie Sądu (w formie rządzenia/ zobowiązania/postanowienia etc.) - wydziału KW, w terminie przez niego wskazanym, w sprawie ujawnienia nowego stanu prawnego w księgach wieczystych. Wykonawca zobowiązany jest przekazać i dostarczyć Zleceniodawcy uzupełnione wnioski/dokumenty najpóźniej w dniu poprzedzającym upływ terminu (do godziny 14.00) wskazanego przez Sąd;
i) przedłożenie przygotowanych kompletnych i właściwie wypełnionych wniosków, dokumentów i pism do podpisu upoważnionej osobie reprezentującej Zamawiającego;
j) Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego (cotygodniowego) przygotowywania i składania Zamawiającemu ustalonej z nim ilości wniosków i dokumentów dot. regulacji KW urządzonych dla nieruchomości położonych w obrębie objętym scaleniem gruntów wsi Wysoka;
k) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia błędów i braków formalnych wniosków i pism na ewentualne wezwanie Sądu (w formie rządzenia/ zobowiązania/postanowienia etc.) lub Zleceniodawcy, w terminie przez nich wskazanym. W przypadku gdy wezwanie w w/w zakresie jest z Sądu wykonawca zobowiązany jest przekazać i dostarczyć Zamawiającemu uzupełnione wnioski/dokumenty najpóźniej w dniu poprzedzającym upływ terminu (do godziny 14.00) wskazanego przez Sąd;
l) Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania na piśmie Zleceniodawcy o trudnościach w wykonywaniu umowy, w szczególności związanych z niemożnością przygotowania kompletu wniosków do Sądu;
m) Zamawiający zobowiązany jest do przekazania Wykonawcy wezwanie Sądu dot. sytuacji w/w w terminie do 2 dni roboczych od dnia otrzymania tego pisma.
4. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą i szczególną starannością oraz według standardów i norm w tym zakresie stosowanych.
5. W odniesieniu do zapisów art. 29 ust. 3a Pzp, Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących bezpośrednio czynności
w ramach umowy, gdyż wykonywanie czynności w przedmiotowym zamówieniu nie będzie polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy.
6. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac i obowiązków Wykonawcy określa również Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.
8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 12 m-cy od momentu podpisania protokołu odbioru.
Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca w formularzu ofertowym winien podać oferowany okres gwarancji tj. liczbę miesięcy w zakresie min. 12 max 24. Sposób przyznawania punktów został opisany w Rozdziale XXII niniejszej SIWZ.
W czasie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych wad lub błędów w przedmiocie zamówienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego oraz do przygotowania innych koniecznych dokumentów na wezwanie Sądu w terminie przez niego wskazanym, w sprawie ujawnienia nowego stanu prawnego w księgach wieczystych. Wykonawca zobowiązany jest przekazać i dostarczyć Zamawiającemu uzupełnione wnioski/dokumenty najpóźniej w dniu poprzedzającym upływ terminu (do godziny 14.00) wskazanego przez Sąd.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 70.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 116531.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jaracza 4
Kod pocztowy: 42-217
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 39913.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39913.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 134623.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.