eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Bieżące i awaryjne czyszczenie urządzeń odwodnienia ulicznego na terenie miasta Chorzowa w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-25

Ogłoszenie nr 510419001-N-2021 z dnia 2021-02-25 r.
Miejski Zarząd Ulic i Mostów:

Bieżące i awaryjne czyszczenie urządzeń odwodnienia ulicznego na terenie miasta Chorzowa w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 611429-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540239588-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Ulic i Mostów, krajowy numer identyfikacyjny 00016624900000, ul. Bałtycka 8 A, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 2411270
faks: 32 2414060
e-mail: sekretariat@mzuim.chorzow.eu
www: www.mzuim.chorzow.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące i awaryjne czyszczenie urządzeń odwodnienia ulicznego na terenie miasta Chorzowa w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące i awaryjne czyszczenie urządzeń odwodnienia ulicznego na terenie miasta Chorzowa w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.
2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy czym Wykonawca może złożyć ofertę, zgodnie ze swoim uznaniem, w odniesieniu do jednej lub obu części zamówienia:
1) Część 1 zamówienia: Bieżące i interwencyjne/awaryjne czyszczenie urządzeń odwodnienia ulicznego.
W ramach Części 1 zamówienia Wykonawca będzie wykonywał:
1) Bieżące (systematyczne) czyszczenie urządzeń odwodnienia ulicznego.
W każdym roku świadczenia usług, Zamawiający przewiduje jednokrotne czyszczenie urządzeń odwodnienia ulicznego, tj. wpustów ulicznych w ilości ca 4300 szt. w każdym roku, odwodnienia liniowego w ilości ca 1000 mb w każdym roku oraz studni odwodnienia liniowego w ilości ca 75 szt. w każdym roku.
Bieżące (systematyczne) czyszczenie urządzeń odwodnienia ulicznego zlecane będzie w odniesieniu do całych ciągów ulic, przy czym w każdym roku świadczenia usług przewiduje się jednokrotne czyszczenie urządzeń odwodnienia ulicznego. Zakłada się, że powyższe usługi będą wykonywane w II i III kwartale każdego roku. W przypadku remontu lub przebudowy danej ulicy, Zamawiający zastrzega prawo do wyłączenia takiej ulicy z systematycznego czyszczenia urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy harmonogram rzeczowo- finansowy dotyczący realizacji tych usług..
Zapłata wynagrodzenia będzie następowała po wykonaniu usługi czyszczenia urządzeń odwodnienia ulicznego w całym ciągu danej ulicy, faktury wystawiane będą nie częściej niż jeden raz w miesiącu.
W przypadku remontu lub przebudowy danej ulicy, Zamawiający zastrzega prawo do wyłączenia takiej ulicy z systematycznego czyszczenia urządzeń i ograniczenia wynagrodzenia Wykonawcy.
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi na okres 6 miesięcy liczony od daty odbioru wykonania czyszczenia danej ulicy.
2) Interwencyjne czyszczenie urządzeń odwodnienia ulicznego.
Usługi interwencyjne wykonywane będą sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie wystawianych przez Zamawiającego pisemnych zleceń na poszczególne usługi z określeniem ich zakresu, miejsca, sposobu i terminu wykonania. Zlecenia rozliczane będą po ich wykonaniu na podstawie obmiaru oraz cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym, przy czym zlecenia te mogą być zarówno kompleksowe (tj. składające się z więcej niż jednego rodzaju usług spośród określonych w Formularzu Cenowym) jak i pojedyncze, zgodnie z potrzebami Zamawiającego związanymi z utrzymaniem urządzeń odwodnienia ulicznego.
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi na okres 6 miesięcy liczony od daty odbioru wykonania danego zlecenia.

Ponadto w ramach Części 1 zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zleceń awaryjnych, tj. w nagłych przypadkach zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Wystąpienie sytuacji takich jak: katastrofa budowlana, klęska żywiołowa, powiadomienie Wykonawcy przez straż pożarną, policję lub straż miejską o konieczności podjęcia niezwłocznych działań w zakresie określonym w umowie, jest równoznaczne
z otrzymaniem zlecenia wykonania prac awaryjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 zamówienia przedstawiono w:
a) Specyfikacjach technicznych, w zakresie wymagań wykonania i odbioru (Załącznik Nr 3 do SIWZ).
b) założeniach do kalkulacji jednostkowych (Załącznik Nr 4 do SIWZ), w których dla każdej z pozycji Formularza Cenowego zostały określone zakresy prac koniecznych do wykonania.
c) Formularzu Cenowym dla Części 1 (Załącznik Nr 2A do SIWZ), który zawiera przewidywane ilości usług.
2) Część 2 zamówienia: Bieżące i awaryjne czyszczenie separatorów zlokalizowanych na terenie miasta Chorzowa.

Usługi w powyższym zakresie wykonywane będą sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie wystawianych przez Zamawiającego pisemnych zleceń na poszczególne usługi z określeniem ich zakresu, miejsca, sposobu i terminu wykonania. Zlecenia rozliczane będą po ich wykonaniu na podstawie obmiaru oraz ceny jednostkowej określonej przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym.
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi na okres 6 miesięcy liczony od daty odbioru wykonania danego zlecenia.
Ponadto w ramach Części 2 zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zleceń awaryjnych, tj. w nagłych przypadkach zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Wystąpienie sytuacji takich jak: katastrofa budowlana, klęska żywiołowa, powiadomienie Wykonawcy przez straż pożarną, policję lub straż miejską o konieczności podjęcia niezwłocznych działań w zakresie określonym w umowie, jest równoznaczne z otrzymaniem zlecenia wykonania prac awaryjnych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 przedstawiono w:
a) Specyfikacjach technicznych w zakresie wymagań wykonania i odbioru (Załącznik Nr 3)
b) założeniach do kalkulacji jednostkowych (Załącznik Nr 4 do SIWZ), w których został określony zakres prac koniecznych do wykonania.
c) Formularzu ofertowym dla Części 2 (Załącznik Nr 1B do SIWZ), który zawiera przewidywaną ilość usług.
3. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (dot. każdej części zamówienia):
1) W ramach wykonawstwa należy stosować się do przepisów zawartych w STWiORB opracowanych przez P.U.H DROG-MEN, 41-700 Ruda Śląska ul. Szyb Walenty 32, stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ.
2) Do obowiązków Wykonawcy należy oznakowanie miejsca prowadzenia prac w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
3) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia miejsca wykonywania prac we własnym zakresie i na własny koszt.
4) Wykonawca odpowiada za miejsca prowadzonych prac oraz właściwe oznakowanie miejsca prac przez cały okres realizacji danego zlecenia.
5) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) wykonywanie prac fizycznych związanych z czyszczeniem urządzeń odwodnienia ulicznego;
b) nadzorowanie pracy brygady pracowników (brygadziści).
Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie zanonimizowaną umową o pracę zawartą na okres realizacji zamówienia lub obejmującą okres realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę lub podwykonawcę do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we Wzorach umowy, stanowiących Załączniki Nr 12A i 12B do SIWZ.
6) Usługi wynikające z przedmiotu zamówienia podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT w wysokości 8%.
7) Zamawiający nakłada na Wykonawcę obowiązki w zakresie gospodarowania odpadami powstałymi w wyniku działań wynikających lub związanych z realizacją zamówienia, w tym załadunek i wywóz odpadów z wykonanych prac, a w szczególności wybranego osadu i innych zanieczyszczeń, w tym związków ropopochodnych, elementów obcych oraz uporządkowanie terenu miejsca pracy. Wszelkie czynności związane z gospodarką odpadami Wykonawca zobowiązany jest realizować w sposób określony w obowiązujących przepisach prawa. Wykonawca musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa zezwolenia, decyzje, licencje, wpisy w zakresie gospodarowania odpadami. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z powyższym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.64.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Bieżące i interwencyjne/awaryjne czyszczenie urządzeń odwodnienia ulicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 645500 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Mieczysław Kozioł Zakład Robót Budowlano- Inżynieryjnych i Wodno- Melioracyjnych
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zagroda 16
Kod pocztowy: 34-115
Miejscowość: Łączany
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 697140

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 697140
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1351890
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Bieżące i awaryjne czyszczenie separatorów zlokalizowanych na terenie miasta Chorzowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 80000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ZUH RAK Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wieniawskiego 18
Kod pocztowy: 41-506
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 86400

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 43200
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 86400
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.